Anderlecht-speler steunt Vanhaezebrouck: Voor mij was hij ideaal

Anderlecht-speler steunt Vanhaezebrouck: "Voor mij was hij ideaal"

Gepubliceerd: dinsdag 22 januari 2019 om 20:30di 22-01-2019 om 20:30

Hein Vanhaezebrouck moest eind vorig jaar zijn koffers bij Anderlecht. Zijn resultaten waren dramatisch, maar Alexis Saelemaekers stond wél nog achter de trainer.

In Sport/Voetbalmagazine geeft hij zijn kijk op het verhaal Vanhaezebrouck. "Hij had zijn ideeën en stapte er niet van af. Er ontstond verwarring tussen de spelers en de coach en dat zag je op het veld. Een negatieve spiraal doorbreken doe je niet in een vingerknip. Dat lukt nog als het twee of drie matchen tegenzit, maar zeven matchen trek je niet zomaar recht. Je krijgt dan een situatie waarin elke speler begint te piekeren. Over zijn eigen capaciteiten. Over alles eigenlijk."

Zelf heeft hij veel gehad aan zijn ex-trainer. "Op vlak van communicatie kan ik hem niets verwijten. Na een match nam hij mij soms apart en we analyseerden samen enkele spelfases. En ik was zeker niet de enige jonge speler met wie hij individuele wedstrijdbesprekingen hield. Voor mij was Vanhaezebrouck dus de ideale trainer om te debuteren in eerste klasse. Hij is een van de mensen die mij het meest heeft geholpen bij mijn ontwikkeling als voetballer."

Plaats een reactie

Xynix +1180
dinsdag 22 januari 2019 om 20:35
Een mooie reactie van Saelemaekers.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 20:41
Het jammere is dat Vanhaezebrouck een goede trainer is, maar dat hij een kinderspeeltuin heeft moeten trainen.
Vind ik leuk
Lunam +1990
dinsdag 22 januari 2019 om 20:47
Had ik gisteren niet gelezen dat ze nu eindelijk weer speelden voor een resultaat, dat dit vroeger anders was?
Ofwel ligt het aan voetbalprimeur, ofwel aan Alexis, ofwel aan mij... .maar ergens klopt er iets niet.
Vind ik leuk
Patfey +6489
woensdag 23 januari 2019 om 17:52
Neen aan VP, net het hele verhaal in SM gelezen, toch wel kritisch voor Hein.
Vind ik leuk
Lunam +1990
woensdag 23 januari 2019 om 18:44
In SM dus kritisch voor Hein en nu lovend, zal dus wel opnieuw VP zijn die de waarheid wat verdraait en er wat sensatie wil uit halen!?
[Reactie gewijzigd op woensdag 23 januari 2019 om 18:44]
Vind ik leuk
Patfey +6489
woensdag 23 januari 2019 om 19:48
Laat ons zeggen “selectief citeert”😉 Alexis zegt ook dat het op was tussen de groep en Hein, dat zijn verhaal niet meer pakte, etc
[Reactie gewijzigd op woensdag 23 januari 2019 om 19:55]
Vind ik leuk
Bonanza +1140
dinsdag 22 januari 2019 om 20:49
Schoon reactie
Vind ik leuk
Patfey +6489
dinsdag 22 januari 2019 om 21:33
Tja, bij Hein stond hij vast in de ploeg zeker?
Vind ik leuk
Heppen1J +938
dinsdag 22 januari 2019 om 21:36
we missen hem niet de refs zijn blij dat ze van zijn gejammer af zijn
Vind ik leuk
Lunam +1990
woensdag 23 januari 2019 om 21:08
Je hoeft niet te spreken in de naam van de refs, spreek maar in naam van jezelf!!! Die repeat-posts van jezelf !!!
Vind ik leuk
Patfey +6489
woensdag 23 januari 2019 om 17:44
Titel geeft, weer eens, een valse indruk, Saelemaekers is best kritisch voor Hein, als je het hele artikel leest. Hij zegt wel van hem veel geleerd te hebben, maar dat het op was met de ploeg.
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 06:02
Peter van der Josh en ik zijn 5 jaar getrouwd geweest met twee kinderen, ze was alles voor me en alles was perfect tot 5 maanden geleden toen ze een nieuwe baan kreeg en alles aan haar veranderde, ze zou laat blijven en alles doen wat ze wilde ik vond het heel erg, maar ik wilde dat ons huwelijk goed zou verlopen omdat ik zo veel van mijn vrouw hou. Enkele weken geleden brachten haar advocaten me scheidingspapieren en ik was zo verrast dat ik me niet kon voorstellen gescheiden te zijn van mijn kinderen, ik smeekte haar maar ze zei dat ze de liefde van haar leven had gevonden, die nacht dat ik huilde als een baby mijn wereld was weg, ik belde mijn vriend om advies en hij vertelde me hoe zijn buurman een heer Bubuza ontmoette die hem met een soortgelijk probleem hielp, dus nam ik contact op met Lord Bubuza en hij zei dat als ik zijn instructies nauwgezet opvolg ik mijn vrouw binnen 12 tot 16 uur terug krijg . Ik deed precies wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grote verbazing kwam mijn vrouw 15 uur later naar huis met excuses aanbieden en huilend vertelde ze me hoe sorry ze was, dat ze besefte dat ze niet zonder mij kan leven. Ze belde haar advocaat om de scheiding te annuleren. Ik zal Lord Bubuza voor altijd dankbaar zijn dat hij me helpt mijn familie terug te krijgen. Heeft u hulp nodig? neem contact op met Lord Bubuza via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 505 569 0396
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws