OPSTELLING: KAA Gent speelt met debutant, Kara doet mee bij Anderlecht

OPSTELLING: KAA Gent speelt met debutant, Kara doet mee bij Anderlecht

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 17:00zo 20-01-2019 om 17:00

Laatste update: zondag 20 januari 2019 om 17:20zo 20-01-2019 om 17:20

KAA Gent en Anderlecht beginnen om 18u aan hun topper. Bij de thuisploeg krijgt Alexander Sorloth meteen zijn vuurdoop. Bij Anderlecht speelt ook de teruggekeerde Kara Mbodji van bij de eerste wedstrijd terug mee.

Plaats een reactie

Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 17:04
Belachelijke opstelling!!!!!! Ik mis Hein nu al
Vind ik leuk
Xytox +2388
zondag 20 januari 2019 om 17:05
Pfff...
Vind ik leuk
Xytox +2388
zondag 20 januari 2019 om 17:09
Ik bedoel eigenlijk je reactie hoor... Rutten heeft nog geen officiële wedstrijdminuut als trainer achter de rug, en je begint alweer te zagen.
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 17:13
Beste Xytox, ik zaag wannneer ik wil!! Vrij land,hoor. Als je me niet moet,lees het dan niet!! Leve de vrije meningsuiting. En ja,hoor, wss ben ik al veel en veel langer sup als jij.
Vind ik leuk
jericho666 +3050
zondag 20 januari 2019 om 17:15
Supporters steunen hun ploeg!!
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 17:22
Steunen wil niet zeggen dat je geen commentaar mag geven. Wacht, we spreken elkaar nog de volgende weken...
Vind ik leuk
VaSy +1171
zondag 20 januari 2019 om 18:01
Wie laatst lacht wint, alleen al omdat je er zo zeker van bent dat het bijna arrogant overkomt, hoop ik dat jij niet die laatste gaat zijn..

Geef Rutten een kans, wedstrijd is nog ni begonnen.

Het ziet er niet super uit, ma verandering verwachten na 2 weken is gewoon belachelijk.

Als je zelf ooit coach geweest ben, dan weet je dat. :)
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:02]
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 18:21
Howhow, arrogant ben ik zeker niet,hoor.
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 17:35
Daarom dat dit zo frustrerend, juist als supporter. Waar is Anderlecht naartoe? Hoe is het zo ver kunnen komen? Ongeloofijk toch. Neen, ik kan me er niet bij neerleggen dat we tegenwoordig spelen als een middenmotor. Ben ik daarom een slecht sup? K denk r niet.
Vind ik leuk
Xytox +2388
zondag 20 januari 2019 om 17:17
Wel onder hetzelfde motto mag ik dus ook reageren met mijn mening, of telt vrije meningsuiting enkel voor u?
Ik denk trouwens niet dat je weet wat het inhoud om supporter te zijn...
Vind ik leuk
Geofpurple +6289
zondag 20 januari 2019 om 17:20
blijft niet tegenstaande een zwakke houding van uw kant, als je al moet gaan verschuilen achter, ik zaag en klaag wat ik wil , vrije mening weet je wel, triestig als dat als je tegen argumentatie moet dienen.
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 17:26
Punt is dat ik toch mijn mening mag geven over de.opstelling of niet?? Of beslissen jullie wie hier op t forum iets mag zeggen en wie niet. Mijn excuses dat ik niet direct geroepen heb.....oooo wat ben ik blij dat Santini voorin staat.
Vind ik leuk
Xytox +2388
zondag 20 januari 2019 om 17:27
En je mist Hein nu al omdat Gerkens, Milic en Santini nooit speelden bij hem? 🤔
Was trouwens Hein die per se Santini wou...
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 17:31
Ja weet k, vond ik bij Hein ook fout,hoor.
Vind ik leuk
Xytox +2388
zondag 20 januari 2019 om 17:37
Ok, dus gewoon even rustig blijven en twee keer nadenken voor je reageert, kan vermijden dat je inconsistente zaken zegt.
Laten we nu gewoon maar afwachten wat de match geeft...
Vind ik leuk
jericho666 +3050
zondag 20 januari 2019 om 17:41
Belachelijke opstelling roepen is idd een mening. Mocht je ze nu nog onderbouwen met deftige argumenten was ze ook iets waard
Vind ik leuk
Patfey +6226
zondag 20 januari 2019 om 17:47
Argumenten als “Help, daar zijn Gerkens (en dan nogwel op de 10) en Milic weer”? ik moest toch slikken bij het lezen van die opstelling. Santini, ok, Dimata is niet fit, maar die twee?
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 17:48
Ik wel ze wel ff.ondetbouwe ....Santini kan niet 'ballen' , is.technisch te zwak. Obra heeft geen wedstrijdritme, Milic...tja daar hebben we.allemaal ongeveer dezelfde mening over, net niet goed genoeg. Kayembe is eigenlijk 4de keuze, heeft tot nu toe onvoldoende laten zien om zijn plaats op middenveld te verdienen. Van Gerkens ben k sowieso geen fan maar om op de 10 te starten ....zet hem dan lager op het middenveld.
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 17:26
En alweer??? Wanneer heb je me hier al s horen 'zagen'?
Vind ik leuk
Xytox +2388
zondag 20 januari 2019 om 17:34
Al meerdere keren, maar in dit geval sloeg het eigenlijk eerder algemeen op 'supporters' zoals u die trainers afkraken voor ze ook maar één kans gekregen hebben, die spelers afbreken nog voor ze een match hebben gespeeld, die zitten roepen om grote spelers en 'ronkende' namen maar niet beseffen dat Ronaldo en Messi niet staan te springen om naar België te komen...
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 17:34]
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 17:53
Meerdere keren? Wel bedankt, Xytox. Ook een prettige avond voor jou.
Vind ik leuk
Jimos +7
zondag 20 januari 2019 om 17:17
Bel hem eens, zal waarschijnlijk toch niks te doen hebben
Vind ik leuk
tropisteveel +1984
zondag 20 januari 2019 om 17:47
Belachelijke post!!!!!!! ik mis Little joe, Adam ,Hoss,pa Cartwright
kortom de ganse Ponderosa.
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 17:50
Niet op de man spelen aub. Mijn mening is net zo geldig als die van jou
Vind ik leuk
tropisteveel +1984
zondag 20 januari 2019 om 20:24
PS was antwoord op jouw 'inzending' kwam er jammer genoeg niet juist onder te staan.
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 17:05
Kan iemand aub Santini en Gerkens stande pede verkopen aub??
Vind ik leuk
Xytox +2388
zondag 20 januari 2019 om 17:11
Dimata zit zelfs niet op de bank, dus die is waarschijnlijk geblesseerd, zoals trouwens al aangekondigd was.
Voor de positie van Gerkens hebben we enkel Morioka, die fysiek niet mee kan, en Zulj, die gisteren officieel toegekomen is op de club en zelfs de namen van zijn ploegmaats nog niet kent...
Ik ben er vrij zeker van dat Dimata en Zulj de volgende wedstrijd wel spelen.
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 17:13
Persoonlijk zie ik liever Morioka dan Gerkens
Vind ik leuk
Xytox +2388
zondag 20 januari 2019 om 17:18
Dat is een persoonlijke mening, maar ze hebben allebei hun voor- en nadelen. Is niet alsof Morioka zo fantastisch speelt...
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 17:29
Idd, daarom begon ik, persoonlijk vind ik....neen,.idd, speelt niet fantastisch maar is wel 'slimmer', ziet soms geweldige openingen, jammer.genoeg is hij idd vaak te traag....
Vind ik leuk
hoekschop +3706
zondag 20 januari 2019 om 17:12
Kunnen we u ook een half seizoen uitlenen aan Lokeren ofzo?
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 17:14
Wie?
Vind ik leuk
Reagens +2932
zondag 20 januari 2019 om 17:05
Sebiets eens gaan kijken. Hopelijk een wederopstanding voor Gent. We hebben het nodig.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:15
Met één punt zal RSCA blij mogen zijn !
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:25
Afwachten
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:27
Ik ben benieuwd ECHT!!!
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 17:30
Iemand een idee waar Verschaeren zit? Zou toch op de bank.mogen. Niet? Mss ipv 2de keeper.
Vind ik leuk
Genome +725
zondag 20 januari 2019 om 17:55
Toch wel een vrij aanvallende opstelling langs Gentse zijde.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws