Odjidja hangt vuile was van Anderlecht buiten: Trainer heeft me toen gebeld

Odjidja hangt vuile was van Anderlecht buiten: "Trainer heeft me toen gebeld"

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 12:30zo 20-01-2019 om 12:30

Vadis Odjidja heeft bij Anderlecht, Club Brugge en KAA Gent al drie Belgische topclubs op zijn palmares staan. Bij Anderlecht brak hij echter nooit door. Odjidja denkt dat het toenmalige bestuur daar voor iets tussen zat.

Odjidja werd naar eigen zeggen tegengewerkt. "De trainer die toen ontslagen werd (Frank Vercauteren, red.), heeft mij de dag na zijn ontslag gebeld om me te zeggen: 'Het is niet mijn fout, het zijn mensen van bovenaf die niet wilden dat je speelde'. Dan ga je nadenken: is dat waar of niet? Maar het is gebeurd, wat kan je daar aan doen? Op het moment dat ik de kans kreeg om te spelen, had mijn toenmalige manager al een akkoord met Hamburg", vertelt hij in Het Laatste Nieuws. 

Odjidja kijkt duidelijk ontevreden terug. "Er is mij niet de hele waarheid verteld. Er zijn kansen genoeg geweest om mij te brengen, ook door blessures van anderen, maar uiteindelijk kreeg ik die nooit. Ik was vijftien jaar en negen maanden toen ik met de eerste ploeg begon te trainen, maar tot mijn achttien had ik bijna geen enkele wedstrijd gespeeld. Het was altijd maar wachten en nog eens wachten."

Plaats een reactie

camargue +5280
zondag 20 januari 2019 om 12:51
man wat ben jij een lul zeg ...
Vind ik leuk
j.caesar +899
zondag 20 januari 2019 om 12:59
en wat ben jij naïef zeg !
Vind ik leuk
camargue +5280
zondag 20 januari 2019 om 16:11
Naiëf?

Die kerel heeft nooit iets gepresteerd bij Anderlecht om bij de 1ste ploeg door te breken! Al wat er toen rondliep was stukken beter ...

Bij Anderlecht: nooit doorgebroken
Bij Hamburg: nooit doorgebroken
Bij Norwich niet gespeeld
Bij Rotherham United bijna nooit gespeeld
Bij Legia Waeschau: een ramp!
Piraeus: idem

wie is er dan nu naïef eigenlijk?
Vind ik leuk
Smuuw +1276
zondag 20 januari 2019 om 20:12
j.caesar als ik het vraagstuk goed begrijp ☺️
Vind ik leuk
ROBSON +3867
zondag 20 januari 2019 om 12:53
Euh vp,3 topploegen ? Sinds wanneer is Gent een topploeg?
Vind ik leuk
Freddyploiks +14225
zondag 20 januari 2019 om 12:59
Sinds ze op 10 jaar tijd evenveel kampioen speelden als Brugge
Vind ik leuk
Zero123 +945
zondag 20 januari 2019 om 13:10
Goed tellen jongen.
Vind ik leuk
Freddyploiks +14225
zondag 20 januari 2019 om 13:40
Klopt, het waren er 0 in 10 jaar
Vind ik leuk
Zetterberg +12325
zondag 20 januari 2019 om 14:42
.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 14:44]
Vind ik leuk
camargue +5280
zondag 20 januari 2019 om 16:12
klopt Zet, het is eigenlijk beter om hier geen commentaar op te geven :)
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 13:47
Maar bij Club is het nooit zo een lachwekkend rommelboeltje geweest als met uw clubje nu
Vind ik leuk
Freddyploiks +14225
zondag 20 januari 2019 om 14:12
Sandy Martens.
Vind ik leuk
Davyrsca +226
zondag 20 januari 2019 om 15:58
Nee nog erger, uw clubke heeft veel dieper gezeten! Rsca komt terug zoals altijd!!!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:04
Zeer kort en beperkt van geheugen
Vind ik leuk
camargue +5280
zondag 20 januari 2019 om 16:13
wat in godsnaam heeft dat er nu mee te maken?
Vind ik leuk
ROBSON +3867
zondag 20 januari 2019 om 17:45
Eeeeeuuuuuh???? Ik ben niet mee.2x in de laatste 3 jaar wil je bedoelen toch?
Vind ik leuk
Freddyploiks +14225
zondag 20 januari 2019 om 17:51
Of 2x in 13 jaar, hangt ervan af hoe je het bekijkt
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 12:36
belachelijk reactie voor een RSCA supporter
Vind ik leuk
j.caesar +899
zondag 20 januari 2019 om 13:00
die hebben toch ook kampioen gespeeld en in de CL betere resultaten voorgelegd dan RSCA of Club
Vind ik leuk
camargue +5280
zondag 20 januari 2019 om 16:14
ben jij een kleuter dat je enkel de laatste 5 jaar van het voetbal hebt meegemaakt?
Vind ik leuk
Lord Wenger +17037
zondag 20 januari 2019 om 13:00
SNOBSON had u beter gestaan als nickname.
Vind ik leuk
Pis Tolee +830
zondag 20 januari 2019 om 13:39
Wurtel...
Vind ik leuk
Hierulf +1816
zondag 20 januari 2019 om 13:24
Hahaha Vadis... eitje.
Vind ik leuk
Mckenzie +4566
zondag 20 januari 2019 om 13:52
Beetje een fantast, blijkbaar. Was te vroeg weg om veel kansen te krijgen. Zou die wel gekregen hebben. Goede speler, maar slaagt erin om zich onpopulair te maken.
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 20 januari 2019 om 14:01
En ma blijte.....
Vind ik leuk
Joesay +889