Gouden Schoen: Baul en Destadsbader halen 'prank' uit met De Bleeckere!

Gouden Schoen: Baul en Destadsbader halen 'prank' uit met De Bleeckere!

Gepubliceerd: woensdag 16 januari 2019 om 11:15wo 16-01-2019 om 11:15

Laatste update: woensdag 16 januari 2019 om 14:21wo 16-01-2019 om 14:21

De stemming voor de Gouden Schoen 2018 is achter de rug en woensdagavond wordt de winnaar van de 65e editie bekendgemaakt. Toen ex-topref Frank De Bleeckere zijn punten indiende liep er iets mis. Althans, dat proberen Guga Baúl en Niels Destadsbader hem wijs te maken.

Destadsbader, een van de gastheren op het Gala, en topkomiek Baúl besloten Frank De Bleeckere op te bellen om te zeggen dat zijn stembrief niet was aangekomen op de redactie. Destadsbader doet zich voor als medewerker van de krant en laat weten dat hij over de telefoon via spraakherkenning alsnog zijn 3, 2 en 1 punt(en) door kan geven. Daar is waar Baúl in beeld komt. Het levert een hilarisch filmpje op, waarbij beide heren zelf de grootste moeite hebben om niet in lachen uit te barsten.

Het Gala van de Gouden Schoen begint woensdag om 21.15 uur op VTM. Iets voor 23 uur zal de winnaar van de Gouden Schoen 2018 bekend worden gemaakt. 

Lees ook: Pozuelo versus Vanaken: de ultieme vergelijking van de Gouden Schoen-favorieten

Plaats een reactie

Lord Wenger +18216
woensdag 16 januari 2019 om 11:28
Die Destadsbader wordt ons ook door de strot geduwd langs alle kanten. VTM kijkers zijn daardoor stilaan de foie gras van televisiekijkend Vlaanderen aan't worden.
Vind ik leuk
Blue-Blanc +1078
woensdag 16 januari 2019 om 11:47
Tis zo.. Kunnen ze hem niet meesturen met Dembélé naar China?
Vind ik leuk
Lord Wenger +18216
woensdag 16 januari 2019 om 11:54
Of naar de Mont Blanc om te zien of er flan op ligt!
Vind ik leuk
Rune1891 +7227
woensdag 16 januari 2019 om 12:38
Dan liever naar Tahiti, vanuit Frankrijk zou hem nog zijn weg kunnen terugvinden, en met een beetje chance is er geen Wi-Fi in Tahiti en werkt zijn Google Maps niet...
Vind ik leuk
9000 +470
woensdag 16 januari 2019 om 14:02
Spot on mr Lord!
Vind ik leuk
blondel +3827
woensdag 16 januari 2019 om 15:48
Ik kijk zelden naar VTM,dus door mijn strot komt ie niet.Is iets wat jezelf bepaalt of hij door jullie strot wordt geduwd.Dan moet je achteraf er ook niet over klagen.
Vind ik leuk
Lord Wenger +18216
woensdag 16 januari 2019 om 16:15
Met die dooddoener kan je elk discussiepunt of mening omver kegelen. En daar gaat 't imo hier niet over.
Vind ik leuk
Bart Jaques +1149
woensdag 16 januari 2019 om 12:00
Het leukste aan dit filmpje is het feit dat hun 'practical joke' mislukt is. Frank De Bleeckere had alles vrij snel door.

Vroeger zou dergelijke mislukking in de vuilnisbak beland zijn.... Nu geraakt dat zelfs op voetbalprimeur.be... De wereld betert er duidelijk niet op.
Vind ik leuk
fidushi +26
woensdag 16 januari 2019 om 12:07
Man man man.azo zagen mensen,ist hilarisch da durf ik nie te beamen,maar als jullie niet willen kijken,dan moet je er ook nie naar kijken,en met hier en 20j ist een andere die je dagelijks zal kunnen "bewonderen",das nu 1 maal televisie vlaanderen,mo 1twadde preus gelik 40 op uuze west vlamiengn.
Vind ik leuk
Prpldynmt +7958
woensdag 16 januari 2019 om 12:21
En zo heeft Jef Nys de spreektaal van Kwak en Boemel uitgevonden.
Vind ik leuk
TageMeister +9188
woensdag 16 januari 2019 om 13:24
proberen ze zo kijkers te lokken voor de schoen?
Vind ik leuk
Freddyploiks +15301
woensdag 16 januari 2019 om 14:33
Deze 2 imbicielen staan symbool voor de slechtste show van het heelal. Elk jaar weer een gênant spektakel van mijn voeten.
Vind ik leuk
freejazz +2638
woensdag 16 januari 2019 om 18:16
Wordt vandaag echt de gouden schoen uitgereikt ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws