Anderlecht wordt aan Lokeren-target gelinkt: 'In vergevorderd stadium'

Anderlecht wordt aan Lokeren-target gelinkt: 'In vergevorderd stadium'

Gepubliceerd: dinsdag 15 januari 2019 om 17:10di 15-01-2019 om 17:10

Volgens Het Laatste Nieuws was Simeon Tochukwu Nwankwo op weg naar België. Dat bericht wordt ondertussen tegengesproken. Toch bestaat de kans dat Nwankwo binnenkort in ons land te zien is, maar dan bij RSC Anderlecht.

Het is het Italiaanse Tuttomercatoweb dat Nwankwo aan Anderlecht linkt. De site gaat zelf eens stapje verder, volgens de Italianen is Anderlecht al in het vergevorderd stadium met de Nigeriaanse aanvaller van FC Crotone.

Bij FC Crotone heeft Nwankwo nog een contract tot medio 2019. In de Serie B speelde hij dit seizoen zeventien matchen. Daarin scoorde hij vier keer. Nwankwo speelde ook al vier keer voor de Nigeriaanse nationale ploeg. Op het WK mocht hij twee keer kort invallen tegen Kroatië en Argentinië.

Plaats een reactie

dinsdag 15 januari 2019 om 17:25
17 wedstrijden gespeeld en 4 keer gescoord in tweede klasse? Wow echt een topper pfff
Vind ik leuk
Toca +47497
dinsdag 15 januari 2019 om 18:05
Is toch helemaal niet zeker. Of denk je dat de geruchten in Italië allemaal waar zijn. Zo kan je werkelijk op elk bericht zuchten en blazen. Wacht eerst is af aub.
Vind ik leuk
Paars hart +332
dinsdag 15 januari 2019 om 18:28
Some people
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 19:49
.. refuse to face reality
Vind ik leuk
Bonanza +1004
dinsdag 15 januari 2019 om 20:04
Maar zuchten en blazen is zo plezant
Vind ik leuk
Toca +47497
dinsdag 15 januari 2019 om 20:32
Blijkbaar. Maar ik wacht daarmee tot er effectief iets rond is. Voor de rest lezen we toch maar veel zever he.
Vind ik leuk
Smuuw +1239
dinsdag 15 januari 2019 om 20:58
Snap al die commotie rond 🤯🤯 rsca niet. Je kan beter wachten op officieel nieuws en dan zijn de discussies open ☺️
Vind ik leuk
Toca +47497
dinsdag 15 januari 2019 om 21:04
Dat is zo. Nu wordt er op elk bericht gereageerd hoe slecht het is en wat een prutsers. Maar er heeft nog niemand getekend.
Vind ik leuk
Smuuw +1239
dinsdag 15 januari 2019 om 21:05
En waarschijnlijk heeft bijna niemand volledige of samenvattingen van de wedstrijden van de spelers al gezien
Vind ik leuk
Toca +47497
dinsdag 15 januari 2019 om 21:27
Sowieso niet. Hetzelfde geldt voor trainer Hjulmand een paar weken geleden. Hij was onbekend dus slecht. Maar de Roeck met minder ervaring was gekend dus beter. 🤔
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 19:46
Met alle namen van zogenaamde versterkingen die reeds in de pers circuleerden vul je haast een tribune 😊
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 17:33
Pffff Zeg me dat dit een nachtmerrie is!!
Vind ik leuk
camargue +5259
dinsdag 15 januari 2019 om 17:33
Huh, en daarvoor moet Dauda dan verhuurt worden?
Vind ik leuk
JoeCanoe +1214
dinsdag 15 januari 2019 om 19:30
verhuurD
Vind ik leuk
camargue +5259
woensdag 16 januari 2019 om 10:05
inderdaad met een D, waar zat ik weer met mijn gedachten :)
Vind ik leuk
JoeCanoe +1214
woensdag 16 januari 2019 om 12:45
Bij de T 😉
Vind ik leuk
FDW +42
dinsdag 15 januari 2019 om 17:33
Dus Anderlecht gaat spelers op het niveau van Lokeren kopen. Ze willen nie meer play-off 2 halen. Ze gaan gewoon voor degradatie.
Vind ik leuk
freeman +13403
dinsdag 15 januari 2019 om 19:31
Degradatieschrik ?
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 19:36
Als dat al het niveau van Lokeren is. Een speler uit de B-competitie die amper gescoord heeft en amper 3 keer de 90 minuten heeft volgemaakt. Dat zal zeker een topper zijn. Halen Coucke, 8 miljoen ervoor geven.
Vind ik leuk
strat2 +1071
dinsdag 15 januari 2019 om 17:46
Volgens tuttomercatoweb......

Vind ik leuk
VeeDeeVee +18498
dinsdag 15 januari 2019 om 17:52
Ik had al mijn twijfels bij een transfers naar Lokeren, dus nee: dat is te laag gegrepen voor Anderlecht.
Vind ik leuk
La joya +381
dinsdag 15 januari 2019 om 19:13
De serie b is een zware competitie hoor, daar scoor je niet zo makkelijk, hij deed al mee bij zijn nationale ploeg en stond op het wk dus zal hij wel kwaliteiten hebben wees gerust...
Vind ik leuk
Xytox +2380
dinsdag 15 januari 2019 om 19:30
Laten we er maar van uitgaan dat het weer een zoveelste kwakkel is, want echt flitsend of technisch ziet die er niet uit. Lijkt een beetje de klungelige halfbroer van Santini... 🤔
Vind ik leuk
Hierulf +1806
dinsdag 15 januari 2019 om 19:30
Niet te rap lachen, Acheampong kwam uit Thailand... ;)
Vind ik leuk
Dirk H +3396
dinsdag 15 januari 2019 om 20:13
FC Crotone klinkt als Royco minute soup
Vind ik leuk
TDu +34