Deze acht scheidsrechters blazen de terugronde op gang

Deze acht scheidsrechters blazen de terugronde op gang

Gepubliceerd: dinsdag 15 januari 2019 om 14:11di 15-01-2019 om 14:11

Ook voor de Belgische scheidsrechters zit de winterstop erop. Belgian Referees maakte zonet de aanduidingen voor komend voetbalweekend bekend op Twitter.

Lawrence Visser mag de terugronde op gang fluiten, hij is scheidsrechter in de Limburgse derby tussen Sint-Truiden en Racing Genk op vrijdag. De topper tussen Anderlecht en AA Gent op zondag is voor Jonathan Lardot. De laatste wedstrijd van het weekend tussen Moeskroen en KV Oostende is voor Lothar d’Hondt.

Plaats een reactie

willyy +152
dinsdag 15 januari 2019 om 14:17
verboomen ik hou men hart al vast pffffff
Vind ik leuk
freejazz +2638
dinsdag 15 januari 2019 om 16:14
Visser, Lambrechts, Put, Van Damme, Verboomen, Boucaut, Lardot, D'Hondt, VAR, ik hou mijn hart al vast pffff...... Begin nu al maar weer op voorhand af te breken, goed bezig.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 16:17]
Vind ik leuk
Brubru +5957
dinsdag 15 januari 2019 om 16:41
Je kan moeilijk zeggen dat ze het goed doen. Een helft gezien van Union-KVM en meer verkeerde beslissingen gezien dan goede.
Vind ik leuk
Rune1891 +7227
dinsdag 15 januari 2019 om 14:22
Boucaut, ik hou mijn hart al vast, pffff
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 14:54
Voor een verlofje in een vijfsterrenhotel te Monaco is hij altijd wel bereid om in de laatste minuut een stafschopje te fluiten . Hoe te regelen , contacteer Uw Cercle-Buren
Vind ik leuk
freejazz +2638
dinsdag 15 januari 2019 om 16:20
Idem reactie als hierboven en Lodecol13.
Vind ik leuk
Rune1891 +7227
dinsdag 15 januari 2019 om 16:44
Jij gaat nu toch niet beweren dat boucaut een goeie arbiter is? Iedere match prijs met die vent, die slaagt er in om iedere keer allebei de teams tegen zich te krijgen.
Hij en Smet zijn zowat de slechtste refs ooit in 1e
Vind ik leuk
Lodecol13 +3884
dinsdag 15 januari 2019 om 15:45
Als de VAR zijn werk goed doet en de refs terug roept om een foute beslissing te gaan controleren en te bespreken zal de match al een stuk eerlijker verlopen ,alles word nu ook vergroot,vertraagd op grote schermen uitgebeeld zodat de refs ook nu moeilijker een fout door de vingers kunnen zien , ik zou zeggen stop er mee al de refs op voorhand af te maken ,zonder refs geen voetbal
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 15:48]
Vind ik leuk
Brubru +5957
dinsdag 15 januari 2019 om 16:38
Probleem is dat de VAR zijn werk niet goed doet en dus beter zou afgeschaft worden. Er zijn meer discussies dan vroeger, dat zegt genoeg.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3884
dinsdag 15 januari 2019 om 18:15
Wie zegt dat een fout ni mogelijk is weet ook dat het niet bestaat een mens kan fouten maken ,maar dan moet men ook eens beginnen met de fouten eerlijk te interpreteren , zie onvrijwillig , aangschoten hands ,zie recent de hokkie wereldkampioen schappen hoe duidelijk te zien was in vertraagde beelden de bal die over de voet rolt ,geen discutie daar van onvrijwillig ,ook aangeschoten op been geen discutie dus in het voetbal zijn dat allemaal fases die altijd bediscuteert worden zou al een stuk anders zijn dat die ook zo door pers en tv anders becommentarieerd werden fout is fout, en penalty is penalty
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws