UPDATE: 'Anderlecht krijgt goed en slecht nieuws over blessure van Trebel'

UPDATE: 'Anderlecht krijgt goed en slecht nieuws over blessure van Trebel'

Gepubliceerd: woensdag 16 januari 2019 om 15:38wo 16-01-2019 om 15:38

Laatste update: woensdag 16 januari 2019 om 15:43wo 16-01-2019 om 15:43

Anderlecht hervat zondag de competitie met de lastige verplaatsing naar KAA Gent. Het betekent het debuut van Fred Rutten in de Jupiler Pro League. Het is de vraag of de Nederlander wel de sterkste Anderlecht-elf aan de aftrap kan brengen.

Rutten zit aan het begin van de week nog met twee grote twijfelgevallen. De belangrijkste is Adrien Trebel, die zich op stage blesseerde in het verloren oefenduel (1-2) met het Duitse 1. FC Heidenheim 1846. Het Nieuwsblad meldt dinsdag dat het om een pijnlijke knie gaat. Hoewel eerste onderzoeken hebben aangetoond dat het geen ernstige kwetsuur is, worden er in de loop van de dag nog wel meer scans gemaakt. Dat moet duidelijk maken of hij Gent-uit kan halen.

Sebastiaan Bornauw is het tweede zorgenkindje van Rutten. Bornauw ontbrak afgelopen zondag al op de training, waardoor de talentevolle verdediger evenmin inzetbaar was voor het oefenduel met Heidenheim. De situatie van Bornauw is nog niet verbeterd, waardoor ook achter zijn naam een vraagteken staat. 

Update 16/01, 15.39: De onderzoeken van de blessure van Trebel zijn afgerond. Volgens Het Nieuwsblad is er 'niets verontrustends' aan het licht gekomen. De Fransman staat dus zeker geen lange revalidatie te wachten. Toch blijft Trebel twijfelachtig voor de eerste competitiewedstrijd van Anderlecht in 2019, zondag tegen KAA Gent.

Plaats een reactie

Toca +52277
dinsdag 15 januari 2019 om 10:23
Als Bornauw nit fit geraakt, gaat hij voor Kara Sanneh gaan denk ik.
Vind ik leuk
AzEz86 +7526
dinsdag 15 januari 2019 om 11:27
Ik vraag mij af of Bornauw geen zorgenkindje is (op het gebied van blessures welteverstaan), hij is toch al redelijk vaak geblesseerd geweest in de eerste seizoenshelft...
Vind ik leuk
Toca +52277
dinsdag 15 januari 2019 om 12:09
Heb ik ook al gedacht, denk dat dit zowat de 3e keer is dat hij iets mankeert, wordt ook maar zelden gezegd wat er scheelt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 13:55
Helpt natuurlijk ook niet dat hij altijd zo snel moet terugkeren, aangezien hij de enige in de verdediging is die een niveau kan halen
Vind ik leuk
Toca +52277
dinsdag 15 januari 2019 om 14:15
zou kunnen, maar wat heeft hij eigenlijk, blijkt een groot geheim te zijn blijkbaar;
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 14:37
Schrik van Vranjes 😜
Vind ik leuk
Toca +52277
dinsdag 15 januari 2019 om 14:43
Ge zou voor minder 😁😁
Vind ik leuk
Brick +1205
dinsdag 15 januari 2019 om 16:26
Nee man Vranjes blokkeert alles met zn dikpics
Vind ik leuk
Zetterberg +13493
woensdag 16 januari 2019 om 15:53
Is een gewone foto van Vranjes al geen dickpic?
Vind ik leuk
Brick +1205
woensdag 16 januari 2019 om 16:13
Hahahahah
Vind ik leuk
Bonanza +1137
woensdag 16 januari 2019 om 16:59
Als ze Vranjes niet meer faan opstellen hebben ze toch echt nood aan een rechtsback. Daar hebben ze enkel Appiah en iedereen denkt daar hetzelfde over.
Vind ik leuk
Toca +52277
woensdag 16 januari 2019 om 17:12
Helemaal mee eens.
Vind ik leuk
Boerken +8545
woensdag 16 januari 2019 om 17:17
Rutten toch niet , is tevreden ervan
Vind ik leuk
Toca +52277
woensdag 16 januari 2019 om 17:18
Heeft nog ni veel matchen gezien he.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws