‘KRC Genk kan niet tippen aan lucratief salaris voor Pozuelo’

‘KRC Genk kan niet tippen aan lucratief salaris voor Pozuelo’

Gepubliceerd: maandag 14 januari 2019 om 07:14ma 14-01-2019 om 07:14

Laatste update: maandag 14 januari 2019 om 07:23ma 14-01-2019 om 07:23

Alejandro Pozuelo wordt veelvuldig in verband gebracht met een vertrek bij KRC Genk. De Spanjaard kan onder meer naar Saoedi-Arabië. Volgens Het Laatste Nieuws heeft Al-Ahli veel oliedollars over voor Pozuelo.

KRC Genk wil dan ook het contract van hun sterkhouder openbreken. De Limburgers kunnen echter niet tippen aan het lucratief salaris dat ligt te wachten op Pozuelo in Saoedi-Arabië. Er ligt in het Midden-Oosten naar verluidt een contract klaar voor drie miljoen euro netto.

De opstapclausule van acht miljoen euro vormt ook geen struikelblok voor Al-Ahli. Pozuelo kan voor 2,5 jaar tekenen bij de Saoedische club. Bij KRC Genk verwachten ze dinsdag een antwoord. Het lucratieve aanbod van Al-Ahli zou de Spanjaard alvast doen twijfelen.

Plaats een reactie

maandag 14 januari 2019 om 07:40
Belachelijk veel geld voor een speler die in de grote ploegen nooit iets zal kunnen presteren...
Jammer dat voetbal tegenwoordig nog enkel om de centen draait, ben een diehard Genk fan, maar als je voor het geld kiest, en zeker naar daar gaat gaan, is je carrière 100% gedaan, hier een top speler, daar ook, alleen gaat hij daar nog minder kunnen bereiken..
Of tis voor de naft van zenne dikke bak..
Vind ik leuk
sus +1462
maandag 14 januari 2019 om 07:54
en wat zou jij doen????
3miljoen netto per jaar....
ik zat al op de vlieger....
Vind ik leuk
Geertvdd +4000
maandag 14 januari 2019 om 08:21
Dat klopt wanneer je een modaal loon hebt en je kan het verdrievoudigen, maar het is in mijn ogen een minder valabele reden wanneer je een heel hoog loon hebt. Het is anderzijds iets typisch menselijk hé: veel te veel is nog net niet genoeg...
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 08:35
Vanaken zou diezelfde vlieger pakken, want die komt ook nergens aan de bak.
Die zou zelfs al een vlieger eerder gepakt hebben.
Vind ik leuk
freeman +13844
maandag 14 januari 2019 om 08:47
Mening toch eens herzien !!!!!
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 08:54
Over die slungelige panlat; die bij Genk nog niet eens in de tribune zou zitten?
No way.
Vind ik leuk
blondel +3522
dinsdag 15 januari 2019 om 04:32
Hebben ze dan een tribune in Genk?Komt daar volk naar kijken?
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 14:27
We hebben zelfs een topstadion in vlg met dat krot in Brugge. Daar zitten zelfs gaten in.
Vind ik leuk
Ultron1891 +809
maandag 14 januari 2019 om 08:50
Wat heeft Vanaken hier nu mee te maken ???
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 08:52
Alles, als sterkhouder bij Genk vertrekt, moeten ze toch gelijkwaardig of beter in huis halen. En volgens alle "voetbalkenners" is dat toch Vanaken.
Vind ik leuk
Ultron1891 +809
maandag 14 januari 2019 om 08:58
Logica ontbreekt echt wel hoor. Jij zegt dat Vanaken ook voor dat geld zou vertrekken? Ken je hem dan zo persoonlijk ? Niet zo gefrustreerd geraken. Uiteindelijk kiezen ze bijna allemaal voor het geld. Al zijn er uitzonderingen uiteraard.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 08:59
Sorry, ge hebt gelijk. Hans zou die keuze niet maken. Hij weet dat hij zelfs daar op de tribune zou belanden. Hij is tenslotte de Belgische gouden schoen.
Vind ik leuk
Ultron1891 +809
maandag 14 januari 2019 om 23:50
Ik heb vriendelijk willen blijven maar met mensen zoals jij wil ik zelfs niet proberen te praten. Ik ga je dus maw gewoon straal negeren. Het moet nog altijd een beetje plezant blijven he. Voor het overige wens ik RC Genk nog veel succes. En lose the frustration kerel, echt nie gezond hoor.
Vind ik leuk
Rune1891 +6394
maandag 14 januari 2019 om 08:54
Precies een lichte obsessie voor onze Hans....
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 08:56
Zoals Joos dat heeft op amoureus gebied (homovriendje), heb ik dat als voetbalkenner. Vanaken sucks, net als al zijn voorgangers de laatste 5 jaar.
Vind ik leuk
Rune1891 +6394
maandag 14 januari 2019 om 09:13
En dan nog geen enkele keer boven ons geëindigd.... wa voor kloefkappers hadden jullie dan wel niet lopen?
Hilarisch trouwens dat je jezelf voetbalkenner durft noemen, je bent niets meer dan een supporter die compleet blind is voor al wat niet in Genk rondloopt
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 09:16
Genk speelt altijd goed en aanvallend voetbal en daar bereikt ge in JPL vaak niks mee. schijtvoetbal loont, bewijs zijn titels van Brugge en Anderlecht de afgelopen jaren.
Vind ik leuk
Rune1891 +6394
maandag 14 januari 2019 om 09:17
Altijd goed? Precies een heel kort en selectief geheugen
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 09:19
Tis niet omdat we niet hoog zijn geëindigd of prijs hebben gehaald, dat we niet goed zijn he
Vind ik leuk
Rune1891 +6394
maandag 14 januari 2019 om 09:33
Je verward goed voetbal met naïef voetbal... als je 5e bent geëindigd kan je moeilijk zeggen dat je goed hebt gevoetbald dat jaar, hoogstens enkele leuke matchen gespeeld...
Vorig seizoen bijvoorbeeld hebben jullie 8 matchen waarin jullie niet hebben gescoord, Bij Club waren dat er maar 3... zoveel beter hebben jullie gespeeld zeg vorig jaar...
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 11:30
Alle ploegen kruipen ook collectief terug voor hun goal tegen Genk, omdat ze weten als ze ruimte geven ze verliezen. Zelfs Brugge en Anderlecht spelen defensief tegen Genk. Dus dan is het idd niet makkelijk om te scoren.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3542
maandag 14 januari 2019 om 10:50
Een kinderhand is gouw gevuld in uw geval zet die plaut af ze draait al maanden zot
Vind ik leuk
ROBSON +3929
maandag 14 januari 2019 om 09:42
Club scoorde vorig seizoen voor nieuwjaar bijna evenveel als zijn 5 achtervolgers samen. Er waren vaak weergaloze doelpunten bij. Toegegeven was het na nieuwjaar vaak harken maar dan was er Hans vanaken. Van begin tot eind op 1 dus mooie oververdiende titel. En ja genk speelt nu het mooiste voetbal maar ik weet zeker zonder blessureleed stond club minstens naast Genk. In de heenmatch op genk was club trouwens de betere met een veredeld elftal.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 09:45
Ga niet melken over blessures he. Want dan had Genk vorig seizoen ook meegedaan als dat het enige excuus is voor Brugge dit seizoen.
Genk heeft vorig seizoen op een bepaald moment 10 geblesseerden gehad;
Vind ik leuk
BW +358
maandag 14 januari 2019 om 09:50
Het eerste kwartier was Genk toen nochtans de betere. Daarna heeft Club het tot aan de 1-1 overgenomen.
Genk was toen ook duidelijk vermoeid na 3 zware weken en 1 dag minder rust dan Club. Wil het nog wel eens zien als beide ploegen evenveel rust hebben. Antwoordt over 5 weken ...
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 09:51]
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 13:50
genk mach goet spelen of slecht spelen dat maak niks uit want genk wort nooit gekoze dat is alleen brugge of anderlecht die wel
genk is een limburigse ploeg dat wort niet gekozen om die zien ze niet ziten
Vind ik leuk
E.V +2914
maandag 14 januari 2019 om 17:11
Achille, zet uw spelcorrectie eens op maat.
Dat Limburigs is niet te lezen hoor....Lol
Vind ik leuk
blondel +3522
dinsdag 15 januari 2019 om 04:37
Proficiat Achille,er zijn al woordjes bij die ge juist kunt schrijven.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 14:48
Voetbalkenner.... het enige waar jij iets van kent is aan je eigen lul zuigen.🤐

Wat kraam je toch weer allemaal uit, elke reactie van jou, lijkt geschreven door iemand die mentaal serieuze problemen heeft en veel te veel cara pils drinkt.


Vanaken is beter dan Pozu.
Het beste Club is beter dan het allerbeste Genk.
Op 17 feb, ligt je te wenen en eind mei ben je terug STVV supporter. Club de titel pakt van een onbeduidelijk zwak Genk, in de playoffs. Waarna niemand nog weet wie er tijdens de winterstop eerste stond.
En ja jij bent echt belachelijk!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 00:20]
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 14:55
Brugge krijgt in eigen huis rammel, droge 0-5 en dan is competitie gespeeld. Dan kunnen jullie allemaal gaan zwemmen in de Reien terwijl wij er in pissen.
Vind ik leuk
ROBSON +3929
maandag 14 januari 2019 om 09:34
Dus jou pozuelo komt OOK nergens aan de bak?
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 23:32
En ik dan naast jou😉
Vind ik leuk
BW +358
maandag 14 januari 2019 om 09:46
Keep calm, gaat volgens mij bijtekenen...
Vind ik leuk
Daydreamer +6325
maandag 14 januari 2019 om 08:53
Zoals mijn grootvader ooit zei: “Geld, beste man... daar laat ge de duivel mee dansen”
Vind ik leuk
Marcus_A +2102
maandag 14 januari 2019 om 08:56
Dood jammer voor hem ....en voor ons als hij gaat.. ik ben het trouwens eens met Geertvdd.... Hij zal niet gelukkiger worden door dat hoger loon...en waarschijnlijk dan ook niet die periode uitdoen...een bak geld zal niet compenseren dat hij en/of familie daar niet goed zullen aarden...
Vind ik leuk
Quizmaster +781
maandag 14 januari 2019 om 09:05
Hij moet blijven voor de titel te pakken. Voor het geld uiteraard niet, er is geen enkele Belgische club die betaald wat zulke clubs betalen...
Zou zonde zijn moest hij Genk verlaten voor het geld..maar daar draait het nu eenmaal om
Vind ik leuk
krulle74 +165
maandag 14 januari 2019 om 09:54
amai zo gefrustreerd in genk dat heb je hè met teamtjes die om de 15 jaar eens voor de titel spelen ze kunnen 1 van hun vedetten niet houden en hun supporters slaan Door zoals genkenaar
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 11:35
Eens om de 15 jaar???
Ge verwart ons met Brugge of Standard denk ik.
Hoe lang was het ook al weer geleden in Brugge voor 2015???
of Standard voor 2007???
Genk bestaat 30 jaar en heeft 4 titels, dus dat is om de 7,5 jaar.
Vind ik leuk
Vaneigens +1277
maandag 14 januari 2019 om 13:27
Laat Hagi maar komen!!!
Vind ik leuk
krulle74 +165
maandag 14 januari 2019 om 16:34
Wat club al bewezen heeft zal genk zeker nooit nadoen
En ja pozuelo zal vertrekken en de trainer waarschijnlijk ook op het einde van het seizoen en weet je naar waar ik'denk brugge
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 17:33
Genkenaar, stil jongen. Pseudotoeschouwertje. Vanaken is zeven keer beter dan die Spaanse bleiter en leandra samen. Vanaken is een vent, hoort niet thuis in dat provincieclubje met zijn flutpubliekje.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 17:34
Genkenaar, al wint Genk de CL, al wordt een rat geboren in een paardenstal, het blijft een rat.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 17:36
Genkenaar belichaamt het helemaal, traditie en een ziel kan je niet kopen.
Vind ik leuk
Gimini +1153
dinsdag 15 januari 2019 om 07:55
Toptransfer voor Club Brugge , Pozuelo vertrekt bij KRC GENK . Dat zou de titel moeten zijn .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws