Club Brugge bevestigt interesse in Danjuma: ''Ik ben gecharmeerd''

Club Brugge bevestigt interesse in Danjuma: ''Ik ben gecharmeerd''

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 15:05za 12-01-2019 om 15:05

Laatste update: zondag 13 januari 2019 om 07:18zo 13-01-2019 om 07:18

Arnaut Danjuma Groeneveld voelt zich gevleid door de interesse van AC Milan. De Nederlandse krant De Telegraaf meldde zaterdag dat de Italiaanse grootmacht concreet is voor de smaakmaker van Club Brugge.

"AC Milan is een van de grootste clubs van de wereld. Als speler is het meer dan logisch dat je van zo'n interesse gecharmeerd bent", vertelt de 21-jarige aanvaller in een korte reactie aan het Algemeen Dagblad. Milan zou zelfs al een bod voorbereiden en wil hem nog in januari naar San Siro halen.

"Wat de clubs met elkaar bespreken, weet ik niet", stelt de tweevoudig international van het Nederlands elftal. "Ik ben momenteel speler van Club Brugge, dus hier ligt mijn focus en nergens anders. De voorzitter van Club Brugge weet hoe ik er over denk: hij kent mijn standpunt", verwijst hij richting opperbaas Bart Verhaeghe.

Club Brugge bevestigt tegenover het AD de interesse van Milan, maar benadrukt dat er meer clubs zijn die de flankspeler in de gaten houden. Club Brugge hoopt de selectie intact te houden met het oog op de titelstrijd. Club is ook nog actief in de Europa League.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Moet @clubbrugge nog vrezen voor een vertrek? @acmilan toont namelijk serieus wat interesse in @arnautdg! #clubbrugge #danjuma #clubbrugge #transfer #acmilan #jpl

A post shared by VoetbalPrimeur.be (@voetbalprimeur.be) on

Plaats een reactie

Weareleko +129
zaterdag 12 januari 2019 om 15:17
Milan was een grote ploeg ten tijde van Gullit, Van Basten en co. Maar wat ooit was, kan terug komen. In ieder geval zou het een mooie transfer zijn, maar ná dit seizoen en bij het juiste bedrag (min. 15 mio)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 15:31
Sorry maar als die nu al weg wilt (wat hij niet zegt I know) dan ben je hem liever kwijt dan rijk...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 15:31]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 16:19
Nogmaals ,als U morgen een aanbieding krijgt om Uw loon x 3 of 4 te krijgen (of meer) dan bent U ook weg denk ik
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 16:35
Hij is hier nog maar enkele maanden. Ieder gewoon mens vertrekt toch ook niet na enkele maanden bij zijn werkgever ? Ik heb me al bij neergelegd dat voetbal gelijk staat aan veel geld verdienen, maar kom op zeg.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:18
Daar zal je toch mee moeten leren leven want een echte clubspeler zal een echte uitzondering zijn .
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:30
Nope. Daar leg ik me niet bij neer. Dat je na 2 jaar vertrekt ok, dat je zelf na 1 jaar vertrekt ok (zoals met Milinkovic-Savic kan dat dus ook goed lopen, maar dan moet je erg talentvol zijn), maar niet na juist enkele maanden. Kom op man. Iedere speler die een beetje aan carrièreplanning doet, weet dit ook dat dit veeeel te vroeg is. Hij zal wel blijven daar niet van, maar ik ga absoluut niet akkoord met uw stelling dat je na enkele maanden al naar het grote geld moet gaan.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:35
En wat ga jij er aan doen , want als je een degelijk plan hebt ga onmiddellijk medestanders krijgen en ik als eerste
Vind ik leuk
Geertvdd +3887
zaterdag 12 januari 2019 om 18:56
Hij heeft toch niet gezegd dat hij dit gaat oplossen? De stelling is gewoon dat hij het bijzonder jammer zou vinden en erg dom bovendien. Uit je antwoord te lezen ben je het daar ook mee eens. En zo zijn we al met 3 😉
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:35
Hij zei dat hij zich er bij neer legt , daar versta ik onder dat hij actie wil ondernemen . Als we nu eens massaal er achter moesten staan dat de wintertransfers moeten afgeschaft worden of toch zeker beperkt moeten worden door 1 inkomende en 1 uitgaande en dit enkel voor spelers die minder dan 50% van de wedstrijden hebben gespeeld (dus elke kleine ploeg kan zijn beste speler(s) tot het einde seizoen behouden)
Vind ik leuk
Geertvdd +3887
zaterdag 12 januari 2019 om 19:56
Ik ben uiteraard gewonnen voor je nobel voorstel, maar ik vrees dat 'het voetbal', en daarmee bedoel ik de clubs en de bonden, eigenlijk lak hebben aan wat wij vinden. Goliath heeft David niet nodig om groot te zijn, het is omgekeerd...
Vind ik leuk
viperkebas +350
zaterdag 12 januari 2019 om 19:35
Echte BLAUWZWARTE clubspelers waren/zijn enkel Timmy SIMONS, Jelle VOSSEN, Ruud VORMER en hopelijk Hans VAN AKEN....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 19:37]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:52
Het is niet omdat ik zeg dat ik mij daar niet bij neerleg dat ik actie wil nemen, he.
Vind ik leuk
blondel +3035
zaterdag 12 januari 2019 om 22:54
Echte Clubspelers vond je nog in de jaren 60 begin 70,daarna kwam het grotere geld en weg was de clubman.Met hier en daar een uitzondering.
Vind ik leuk
Jossie +108
vrijdag 18 januari 2019 om 22:26
....en rafa...
Vind ik leuk
Heppen1J +509