'KV Oostende mikt op Genk-speler, maar Turkse clubs springen in de dans'

'KV Oostende mikt op Genk-speler, maar Turkse clubs springen in de dans'

Gepubliceerd: maandag 14 januari 2019 om 11:00ma 14-01-2019 om 11:00

KV Oostende heeft interesse in Bojan Nastic en Aboubakary Koita. Dat meldt Tomas Taecke, journalist van Het Laatste Nieuws, via Twitter.

Volgens Taecke zoekt KV Oostende naast een vervanger voor de geblesseerde Brecht Capon ook naar verstrerking voor de linksbackpositie. Nastic zou het meest nadrukkelijke in beeld zijn voor die rol. Nastic is bij Racing Genk overbodig geworden na de komst van Casper De Norre en Neto Borges. Nastic was ook even in beeld bij Sint-Truiden, maar STVV speurt naar verluidt inmiddels naar andere opties.

Taecke meldt dat Oostende naast Nastic nog naar meer versterking voor de linkerflank rondkijkt. Aboubakary Koita staat eveneens op de radar van de Kustboys. De 20-jarige linksbuiten kwam dit seizoen pas zes keer in actie bij KAA Gent.

Update 14/04, 11.00u: Het Nieuwsblad schrijft dat het voor KV Oostende geen sinecure wordt om Nastic weg te halen bij KRC Genk, want ook enkele (wellicht kapitaalkrachtige) Turkse clubs mikken op zijn komst.

Plaats een reactie

camargue +4207
zaterdag 12 januari 2019 om 14:28
ze kunnen beter hun rotzooi komen terughalen in Brussel !
Vind ik leuk
kouros +56
zaterdag 12 januari 2019 om 17:08
Ik kon het niet beter verwoorden!
Vind ik leuk
JOY +121
zaterdag 12 januari 2019 om 19:07
hahaha, we waren zo slim om ze mee te geven met Couckie / Devroe
Vind ik leuk
Frefke +1090
maandag 14 januari 2019 om 13:10
ja, gratis met een strikje errond !
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:54
Als Gent supporter persoonlijk vind ik dit geen goede idee om spelers te verkopen aan Oostende. Oostende is de tegenstander in de halve finale, stel u dat er een paar van de Gent spelers voor Oostende spelen tegen Gent, dan zullen die wel gemotiveerd zijn in de zin van Thorup zijn ongelijk te bewijzen. Louwagie gelieve geen deal met Oostende te sluiten!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 18:57]
Vind ik leuk
TageMeister +6330
maandag 14 januari 2019 om 11:07
of je maakt wel een deal met clausule om dit seizoen niet tegen Gent te spelen ;-)
Vind ik leuk
camargue +4207
maandag 14 januari 2019 om 11:22
Ik snap niet waarom je daar nu bang voor bent hoor. Volgens jou is die speler dan momenteel totaal niet gemotiveerd bij Gent?
Vind ik leuk
Frefke +1090
maandag 14 januari 2019 om 13:14
of je maakt een deal waarin stilzwijgend staat dat je de halve finalematch mag winnen... (in de zin van wat we zoal gehoord hebben van de "propere handen"- affaire zie je) ;o)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws