Mevrouw Vormer spreekt over toekomstplannen: “Zijn carrière is superkort”

Mevrouw Vormer spreekt over toekomstplannen: “Zijn carrière is superkort”

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 09:16za 12-01-2019 om 09:16

Afgelopen zomer werd Ruud Vormer aan een vertrek gelinkt bij Club Brugge. De vrouw van Vormer, Roos America, spreekt tegenover Het Laatste Nieuws over de toekomstplannen.

Aan een vertrek denkt de familie Vormer alvast niet. “Is het nu alweer bezig? Goh, ik wist het helemaal niet. Dus nee, nu is het niet spannend. Ruud heeft sinds deze zomer een nieuw en lang contract bij Club Brugge - hij heeft voor vier seizoenen bijgetekend. Ik ben lekker relaxed: de kans dat we plots moeten vertrekken, is heel erg klein.”

Afgelopen zomer zat de kans op een vertrek er wel in. “Deze zomer was ik er wél mee bezig. Toen kreeg ik de zenuwen ervan. Ik zag het écht niet zitten om weg te gaan. We hebben het goed in Brugge. De school is prima. Het eten is lekker. Ik heb een fijne job. Dat allemaal opgeven, wou ik helemaal niet.”

Vertrek
Roos America laat de deur van een vertrek echter op een kier. De carrière van Ruud Vormer duurt niet zo lang. Vrouwlief zou meteen beslissen om mee te gaan naar waar de middenvelder ook vertrekt. “Ja, echt wel. Ik zou ’m niet tegenhouden, want z’n carrière is maar superkort. Als hij zou vertrekken, gaan we gewoon met z’n allen mee. Maar: liever niet.”

Plaats een reactie

Boerken +8324
zaterdag 12 januari 2019 om 09:40
Zolang het maar zijn carrière die kort is, zal roosje niets te kort komen🤭
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 09:40]
Vind ik leuk
Zelfkweek +1368
zaterdag 12 januari 2019 om 09:47
Niveau man......
Vind ik leuk
Boerken +8324
zaterdag 12 januari 2019 om 10:43
Oeijejoei man... uwe portemonnee leeg miss .
Vind ik leuk
Zetterberg +12668
zaterdag 12 januari 2019 om 13:12
Toch grappig en helemaal niet vulgair of ordinair!
Vind ik leuk
valere +425
zaterdag 12 januari 2019 om 09:54
Boerken,aandacht nodig?
Vind ik leuk
Boerken +8324
zaterdag 12 januari 2019 om 10:41
Waarom zou ik?
Vind ik leuk
Prpldynmt +7723
zaterdag 12 januari 2019 om 09:54
Hoezo? Een bankkaart heeft altijd een standaardformaat met een normale lengte die altijd in de gleuf van de betaalautomaat past ...
Vind ik leuk
ROBSON +3929
zaterdag 12 januari 2019 om 10:01
Mevr. Vormer dopt zelf haar boontjes. Is dacht ik arts dus zal zelf wel een mooie bankrekening hebben.
Vind ik leuk
Lupo +591
zaterdag 12 januari 2019 om 10:21
spoedarts , dacht ik
Vind ik leuk
DDT +3929
zaterdag 12 januari 2019 om 10:36
Naar waar zou die met zijn huidige "vormer" moeten gaan. Lekker ballen in Brugge man.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3500
zaterdag 12 januari 2019 om 10:54
Idd kan nergens beter zijn, kan ons nog een paar jaar helpen om titels te winnen, later als opvolger en opleider van jonge spelers te worden bij club
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19119
zaterdag 12 januari 2019 om 11:36
Vormer ziet er wel een type uit die nog een tweetal jaartjes geld zal gaan scheppen in de zandbak.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:54
Tuurlijk zoals iedereen op zo'n moment. En die nee daarop zegt heeft gewoon geen kans gekregen daartoe. Wel naar eind vd carriere toe.
Vind ik leuk
w-b forever +1677
zaterdag 12 januari 2019 om 12:36
Mevrouw vormer het eten in china is ook lekker.Daar serveren ze naar het schijnt gouden loempia's.
Vind ik leuk
Heppen1J +842
zaterdag 12 januari 2019 om 13:44
ze moet haar zegje doen om in de aandacht te staan
Vind ik leuk
Boerken +8324
zaterdag 12 januari 2019 om 17:41
Ik denk dat er weinig nuchtere voetbalvrouwen zijn dan zij hier in belgie, zij redt levens !
Vind ik leuk
Lodecol13 +3500
zondag 13 januari 2019 om 11:28
uw commentaar is de norm in al uw schrijven hier meermaals op dit forum weinig en niets zeggend en laag van niveau, dat weten hier ondertussen al menig lezer 1j
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 11:29]
Vind ik leuk
Fie +323
zondag 13 januari 2019 om 15:03
Duidelijke kenner jij! Ze staat helemaal niet graag in de spotlight. Ze is spoedarts en kan heel erg relativeren. Daar kunnen er nog heel wat een voorbeeld aan nemen.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 15:04]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws