'Danjuma kan per direct transfer maken: topclub meldde zich officieel'

'Danjuma kan per direct transfer maken: topclub meldde zich officieel'

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 12:47za 12-01-2019 om 12:47

Laatste update: zaterdag 12 januari 2019 om 14:38za 12-01-2019 om 14:38

Arnaut Danjuma Groeneveld is al een tijdje geblesseerd, maar de buitenspeler was na zijn overgang meteen van grote waarde bij Club Brugge. Volgens De Telegraaf is er alvast concrete buitenlandse interesse.

‘AC Milan meldde zich officieel bij Club Brugge voor de buitenspeler, bereidt volgens bronnen bij de Belgische topclub een bod voor en wil de jongeling per direct overnemen’, zo meldt de Nederlandse krant. Het management van Danjuma wil overigens niet reageren op de interesse van de Italiaanse topclub.

Club Brugge wil goudhaantje Danjuma het liefst behouden. De winger kwam afgelopen zomer pas over van NEC en had geen problemen zich meteen aan te passen in België. Ook in de Champions League maakte Danjuma indruk met onder andere een schitterend doelpunt tegen Atlético Madrid. Overigens is de 21-jarige buitenspeler ook Nederlands international geworden.

Poll

Is AC Milan een goede club voor Danjuma?

(976 stemmen)

Plaats een reactie

freeman +12782
zaterdag 12 januari 2019 om 07:38
Blijft best nog tijdje bij Club om wat prijzen te halen !
Vind ik leuk
Bart Joos +1507
zaterdag 12 januari 2019 om 11:30
Is de vloek van een puike prestatie neerzetten op het CL-toneel. De hyena's zijn nooit ver weg. Ik zou hem toch graag nog enkele seizoenen in Brugge zien spelen.
Vind ik leuk
Boerken +7595
zaterdag 12 januari 2019 om 09:41
Indien onhoudbaar toch verkopen met optie pas eind sezioen weg mogen
Vind ik leuk
ROBSON +3568
zaterdag 12 januari 2019 om 10:08
"Topclub", club met naam alles gezegd. Nu ja ze zijn daar niet bang een euro'tje uit te geven dus indien de juiste prijs. 12 miljoen lijkt me correct al moet mannaert hoger durven mikken en meer dan 15 miljoen vragen.
Vind ik leuk
Goegebuer +1380
zaterdag 12 januari 2019 om 10:39
Ik denk dat hy beter een stabielere club dan ac Milan kiest hoor
Vind ik leuk
Bart Joos +1507
zaterdag 12 januari 2019 om 13:25
Het doet mijn achting voor onze Hans alleen maar stijgen. Hij zal ook op de radar staan maar nuchter als hij is blijft hij Club trouw. Hoed af voor die jongen.
Vind ik leuk
Frefke +1090
zaterdag 12 januari 2019 om 13:48
Haha, ‘k zou eens willen weten op welke radar, blijft FCB trouw wees gerust bij gebrek aan interesse...
Vind ik leuk
Bart Joos +1507
zaterdag 12 januari 2019 om 13:52
Geeuw...
Vind ik leuk
Rune1891 +4730
zaterdag 12 januari 2019 om 14:16
Gebrek aan interesse... 2 maal kampioen, zeer goeie statistieken de laatste 2 jaar, 2 keer team v/d week in de CL... wees maar gerust dat er interesse is, maar wanneer je niet iedere week gaat roepen dat je klaar bent voor een stap hogerop en per se naar het buitenland wil creëer je ook niet veel geruchten...
Misschien eens je logisch verstand gebruiken en je gekleurde supportersbril eens afzetten, het kan wonderen doen....
Vind ik leuk
ROBSON +3568
zaterdag 12 januari 2019 om 14:36
Na zijn staaltje van gisteren is nu ook PSV meer dan geïnteresseerd,dat waren ze trouwens al 4 jaar. Gewoon aanschuiven in het rijtje wil je bedoelen. Hij is gegeerd bij de hele subtop in europa. Alleen verdient hij bij club ook goed zijn boterham en is hij bij de grootste aanhang in België zeer geliefd.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:36
Eerste vereiste is ploeg samenhouden en gaan voor de titel en nog meerdere Europese matchen. 10M is dan ook lachertje.
Vind ik leuk
Rune1891 +4730
zaterdag 12 januari 2019 om 14:01
Lol, 10 miljoen, ja hoor...
Vind ik leuk
Vaneigens +1057
zaterdag 12 januari 2019 om 15:40
Wintertransfers = compititievervalsing. Geen fan van.
Vind ik leuk
blondel +3037
zaterdag 12 januari 2019 om 22:47
En wat zijn zomertransfers dan?
Vind ik leuk
Vaneigens +1057
zondag 13 januari 2019 om 00:55
Geen vervalsing.

Iedereen begint op gelijke hoogte. De grote clubs gaan dan niet zomaar een topschutter of smaakmaker wegplukken. Want die zijn dan nog niet gekend. Tijdens de winter kan dat wel. Dan wordt de grote club versterkt en hebben ze extra voordeel als de kleine club hun sterkhouder verliest.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws