OFFICIEEL: Sevilla haalt winterversterking bij Barcelona

OFFICIEEL: Sevilla haalt winterversterking bij Barcelona

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 23:02vr 11-01-2019 om 23:02

Sevilla heeft een akkoord met FC Barcelona aangekondigd. Munir El Haddadi moet de volgende winterversterking worden.

Sevilla en Barcelona zijn akkoord over de voorwaarden, maar El Haddadi moet nog wel door de medische keuring heen. Sevilla betaalt bijzonder weinig voor El Haddadi: Barcelona maakt op de clubsite bekend dat de aanvaller voor iets meer dan één miljoen euro transfereert.

El Haddadi is een jeugdproduct van Barcelona. Vijf jaar geleden debuteerde hij in de hoofdmacht, maar een grote doorbraak zat er niet in. Hij heeft in totaal 56 officiële wedstrijden voor Barcelona gespeeld. 

Eerder op vrijdag maakte Sevilla melding van een akkoord met Ajax. Wöber maakt voor 10,5 miljoen euro de overstap naar de Primera Division.

Plaats een reactie

firedwarf +3923
vrijdag 11 januari 2019 om 23:24
Spijtig, had zeker de potentie maar is er niet meer uitgekomen na het eerste jaar...
Vind ik leuk
dethklok28 +5401
zaterdag 12 januari 2019 om 01:42
Ook geen kansen gehad. Paar minuten hier en daar.

Nu de reden dat hij voor 1 miljoen gaat is omdat zijn contract op was. Wil dit zeggen dat Barcelona nog op zoek gaat naar een spits deze winter?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 01:42]
Vind ik leuk
firedwarf +3923
zaterdag 12 januari 2019 om 17:08
ja ofwel iets uit de cantera halen?
Vind ik leuk
dethklok28 +5401
zaterdag 12 januari 2019 om 17:19
Ik zou niet weten wie ze erbij kunnen halen die Munir kan vervangen. Dat had je die beter het jaar laten uitdoen. Dat miljoen zal de zaak niet maken.
Mij lijkt het dat met denis suarez en Munir dat ze vooral ruimte willen maken in de salariskosten. Dat lijkt een voorbode op een aankoop. Kan al zijn met het oog op de zomer maar dan kan je die spelers ook nog een half jaar houden natuurlijk. Denis suarez speelt af en toe nog. Munir heeft ook wat minuten gehad. Ook rafinha speelde af en toe. Rafinha speelt dit jaar niet meer. Denis suarez staat met 1 been buiten en Munir is weg. Nu op middenveld kan je Puig mss een rij vooruit schuiven. 4e keuze ipv 6 ofzo.
Maar vooraan is het moeilijker. Malcom kan wat meer spelen maar echt vooraan mag er toch niet veel gebeuren. Maar ik hoor ook niet echt geruchten.

Ben benieuwd. Vind wel jammer van zowel Denis als Munir. Spijtig dat ze niet alletwee naar Arsenal gaan :-)
Vind ik leuk
firedwarf +3923
zaterdag 12 januari 2019 om 17:52
Als rafinha suarez en munir vertrekken en ze halen er ene voor in de plaats plus vermaelen valt weg ( ook een zwaar contract wat weegt op de begroting) Cilissen die weg ma en ook vidal die mss weg zou gaan??? Samen met malcolm en of dembele... zouden ze dan TOCH gaan proberen neymar terug te halen??? Ik hoop zo van niet eh!
Vind ik leuk
dethklok28 +5401
zaterdag 12 januari 2019 om 19:54
Ik hoop het ook niet. Maar het voelt zo wel he
Vind ik leuk
firedwarf +3923