Verschueren brengt update over transferperiode én interesse in Pozuelo

Verschueren brengt update over transferperiode én interesse in Pozuelo

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 22:33vr 11-01-2019 om 22:33

Na de komst van Kara Mbodji lijkt Anderlecht nog niet klaar op de transfermarkt. Het zal dus nog zoeken naar versterking. Onder andere Alejandro Pozuelo wordt genoemd als potentiële versterking. Daar geeft sportief directeur Michael Verschueren nu een update over.

De Spanjaard van Genk zou voor zo'n acht miljoen euro overgenomen kunnen worden. Een club uit het Midden-Oosten toont interesse en naar verluidt deed Anderlecht dat ook. Verschueren ontkent dat echter. "Pozuelo van Racing Genk? Dat is niet aan de orde", zegt hij bij Sporza.

Toch lijkt Anderlecht nog van plan om zich te versterken, al kan dat nog even duren. "We hadden met Hein Vanhaezebrouck een analyse gemaakt, maar de nieuwe trainer speelt anders. Hij moet zelf een analyse maken en kijken wat er nodig is. We wachten de oefenmatchen af en dan overleggen we", geeft Verschueren aan.

Het zal echter niet zoals in het verleden gebeuren, met huurspelers die lang niet aan de bak kwamen. "De norm is dat we niet gaan voor spelers die niet gespeeld hebben. Ze moeten matchritme hebben en meteen inzetbaar zijn", aldus Verschueren. 

Plaats een reactie

agdh +2140
vrijdag 11 januari 2019 om 22:36
Trekt uwe portefeuille dan al maar open 😅
Vind ik leuk
GILLEMANS +452
vrijdag 11 januari 2019 om 22:49
I Have a dream zei Martin Luther King Altijd....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:51
Wat ik hieruit afleid is dat er niet teveel gaat bijkomen deze periode 🤔
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:53
Volgens mij gaat er niks gebeuren, play off 2, here we come!
Vind ik leuk
Geofpurple +6652
vrijdag 11 januari 2019 om 23:30
Unibet is your friend :P
Vind ik leuk
Toca +50314
vrijdag 11 januari 2019 om 23:00
De positiviteit van de fans hier zal een enorme steun zijn voor de spelers.
Vind ik leuk
Blue-Blanc +735
vrijdag 11 januari 2019 om 23:02
Ik denk niet dat de spelers naar VP surfen 😂
Vind ik leuk
Toca +50314
vrijdag 11 januari 2019 om 23:04
T is te hopen van niet nee. Anders krijgen ze sowieso een depressie.
Vind ik leuk
Patfey +6314
zaterdag 12 januari 2019 om 05:40
Fans?
Vind ik leuk
Diego A M +4353
zaterdag 12 januari 2019 om 06:53
Als coucke al maanden verkondigt dat hij hel povere spel en dito punten gaat rechttrekken in de winter, dan mag je dat als supporter toch verwachten. Al heb je wel gelijk dat je altijd achter de ploeg moet blijven staan.
Vind ik leuk
camargue +5993
zaterdag 12 januari 2019 om 11:22
kun je ze het kwalijk nemen T, met al wat we tot hiertoe al gezien hebben op het veld?

ik heb reeds verscheidene keren aangehaald dat de huidige kern, buiten enkele prutsers, toch tot veel meer in staat moet zijn hé.

ik denk dan ook dat ze achter de schermen reeds voldoende versterkingen in afwachting hebben gezet tot na de stage om dan over te gaan tot het aantrekken van bijkomend materiaal.
Vind ik leuk
firedwarf +3888
vrijdag 11 januari 2019 om 23:23
Wanneer speelt anderlecht zijn laatste oefenmatch en hoeveel dagen hebben ze dan nog tot het sluiten van de transfermarkt??? Idd... dat dacht ik al :p
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:33
We wachten af..... Tegen dat de competitie herbegint moet ge dan nog spelers inpassen.... Goed bezig. 't kalf is tegen dan weer verdronken. Wat anderen kordaat reageren wachten zij weer af...
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 02:12
Je moet de oefenmatchen toch niet afwachten? Je hebt Anderlecht al meer dan denken zien klungelen de afgelopen maanden. Die 2 matchen gaan daar geen verandering in brengen.
Vind ik leuk
Brugois +432
zaterdag 12 januari 2019 om 13:39
Wat jullie allemaal zagen, het gaat eventjes niet goed... Maar euhm, jullie vergete dat club ook 11 jaar heeft gewacht op een prijs, en kijk nu waar we terug staan. Soms heb je idd mindere jaren maar daarna zal dat wss wel beteren. Zolang er geld is komt het goed.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws