Coach van Nantes spaart Kara niet: 'Zijn gedrag was onacceptabel'

Coach van Nantes spaart Kara niet: 'Zijn gedrag was onacceptabel'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 20:15vr 11-01-2019 om 20:15

Kara Mbodji vierde vrijdag zijn terugkeer bij RSC Anderlecht. In de oefenwedstrijd tegen Hoffenheim speelde hij twintig minuten mee. Bij FC Nantes is trainer Vahid Halilhodzic alvast blij dat hij niet meer met de Senegalees moet samenwerken.

Kara moest vertrekken bij Nantes na een conflict met de trainer. In de Franse pers werd er gewag gemaakt van een slaande ruzie. Al ontkent Halilhodzic dat. "Er zijn dingen gebeurd die ik niet zomaar kan accepteren. Jullie hebben leugens geschreven en dat kan ik echt niet appreciëren. Als je de waarheid wil weten, vraag het me dan. Jullie schreven dat het om een fysiek opstootje ging. Abslouut niet waar, we hebben gewoon woorden gewisseld", zegt hij.

Toch moest Kara vertrekken van Halilhodzic. "Een speler kan zich zo'n gedrag niet veroorloven. Ik heb dan maar beslist dat hij de club moest verlaten en dat heb ik hem ook meteen gezegd", klinkt het.

"De club verdient wederzijds respect en de manier waarop hij zich gedroeg is onacceptabel. Het is de eerste keer in mijn leven dat een speler me de hand niet komt schudden, of die van mijn assistenten. En dan vooral na al wat we voor hem hebben gedaan", gaf de trainer aan.

Plaats een reactie

Tornado79 +1354
vrijdag 11 januari 2019 om 20:23
En wordt nu teruggehaald door rsca als de onmisbare schakel, de held, de redder...
Ben benieuwd...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:24
Allicht niet eerst de opties met Mogi overlopen. Zonder morren bankzitter bij Nantes, of terugkeren naar anderlecht waar men achteraan een leegte heeft. Enige obstakel is dat die terugkeer niet spontaan kon gebeuren Een dringende reden, genre slaande ruzie, zou de zaken zeker vergemakkelijken. En als je een beetje met de Mogi weet te werken, dan zijn dat soort geintjes niet ondenkbaar. Soit, het wordt wachten op de eerste slachtoffers van Kara en de onvermijdelijke litanie van een bataljon advocaten. Zet wel de ellebogen van Santini en co in de schaduw. Dat dan weer wel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 20:26]
Vind ik leuk
sus +1462
vrijdag 11 januari 2019 om 20:50
Over de ellebogen van Wesley zullen we maar zwijgen hĂš....
Boerke
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:54
Man toch...net een bende oude wijven hier ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:01
Wacht, ze zijn aan het interpreteren. Dit is de eerste golf, straks de tsunami.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:58
De eerste hyperventilerende trut met maandstonden is gearriveerd. Wel nu, Bayat in den bak en Mic Mac Markske roept nog harder dan madame Klakson nooit meer zaken te doen met Bayat. Net na het openen van de transfermarkt draait hij gelijk een haan met de wind, en twee dagen later is de eerste transactie signatuur Mogi daar. Wel met een officieel communiqué dat de rol van mogi moet minimaliseren. Uw onredelijke stuiptrekkingen zullen daar niks van veranderen. Straf dat ze bijna een half uur nodig hebben om deze reactie uit te spuwen.
Vind ik leuk
sus +1462
vrijdag 11 januari 2019 om 21:09
Samen met Leko in den bak....
Van rsca is er niemand opgepakt....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:16
Staan onder diplomatieke bescherming.
Vind ik leuk
Vlad +4219
vrijdag 11 januari 2019 om 22:49
Nog niet....
Vind ik leuk
MrComment +2133
vrijdag 11 januari 2019 om 21:17
Coucke heeft nooit gezegd nooit geen zaken meer te doen met Bayat.

Sinds wanneer is een einde van een verhuur een transfer?

Maar ja, mensen beledigen is een pak makkelijker dan ervoor te zorgen dat je geen zever verkondigt zeker?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:20
Coucke was toch de witte ridder in de strijd tegen malafide makelaars. En transfer niet, constructie wel Je kan er gif op innemen dat die aanvallen van Kara ingefluisterd werden door zijn manager, die al een terugkeer aan het bekokstoven was. Constructie type Vargas, de laatste dagen verschijnt den Erman ook weer met zijn tronie in de pers.
Vind ik leuk
MrComment +2133
vrijdag 11 januari 2019 om 21:29
Speculeren is ook een kunst...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:32
Sommige speculaties zijn zo waarschijnlijk dat het geen speculatie meer is. Gelooft gij nu echt dat Kara toevallig Sint-Vitus krijgt bij het uitbreken van de transfermarkt?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:21
Dubbele ontkenning trouwens noot...nooit. Ge weet toch wat dat betekent?
Vind ik leuk
MrComment +2133
vrijdag 11 januari 2019 om 21:33
Ja, maar weet jij wel wat een dubbele ontkenning is? Het is niet omdat je twee maal nooit ziet staan dat het een dubbele ontkenning is.
Die eerste nooit heeft niets met die tweede te maken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:42
Dan staat er nog nooit geen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:36
Flavie zagenwijf !!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:07
Een wijf dat kan zagen, is een zagewijf. Ook al meent uw automatische corrector van niet. Als die zagenwijf wel accepteert, dan betekent dat allicht een wijf dat zagen verkoopt, en wordt zagewijf als dialect geĂŻnterpreteerd. EĂ©n woord in uw post, en het is fout (tweede is een eigennaam). Gij volgt w automatische corrector als ware het een gps die een brug aangeeft, terwijl ge het rood licht van de ophaalbrug negeert. Veel succes in het kanaal.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 10:08]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws