Hazard haalt UEFA-sterrenteam van 2018, geen andere Rode Duivels

Hazard haalt UEFA-sterrenteam van 2018, geen andere Rode Duivels

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 16:00vr 11-01-2019 om 16:00

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 16:28vr 11-01-2019 om 16:28

Eden Hazard heeft een plek gekregen in het beste team van Europa in 2018. Dat meldt de UEFA. Andere Rode Duivels haalden het droomelftal niet.

De afgelopen tijd konden voetbalfans hun eigen team van het jaar samenstellen op de website van de UEFA. Op basis van prestaties in Europa voor club en land was een shortlist van vijftig spelers opgesteld. Hazard werd bijna in zestig procent van de ingevulde ploegen opgenomen. Hij kreeg 97.613 stemmen. Luka Modric was het populairst (115.000 stemmen).

Het Europese sterrensteam bestaat verder uit doelman Marc-André ter Stegen (FC Barcelona), verdedigers Marcelo, Raphaël Varane en Sergio Ramos (allen Real Madrid) en Virgil van Dijk (Liverpool), middenvelders Luka Modric (Real Madrid) en N'Golo Kanté (Chelsea) en aanvallers Cristiano Ronaldo (Juventus), Lionel Messi (FC Barcelona) en Kylian Mbappé (Paris Saint-Germain).

Plaats een reactie

Arrado +133
vrijdag 11 januari 2019 om 15:41
Uiteindelijk toch 4 man van Real. Dit hele seizoen spelen ze nochtans als een natte dweil.
Vind ik leuk
dakcota +4609
vrijdag 11 januari 2019 om 16:34
UEFA's vriendjes he.
Vind ik leuk
Patfey +6314
vrijdag 11 januari 2019 om 17:25
Hazard linker middenvelder?
Vind ik leuk
La joya +435
vrijdag 11 januari 2019 om 17:49
Wat een rare ploeg met cr7 en Eden op ëën flank en Ramos op de rechtse back, ipv cancelo of kimmich bvb...
Vind ik leuk
Daydreamer +6198
vrijdag 11 januari 2019 om 18:05
Dat Hazard in dit wereldelftal staan benadrukt zijn kwaliteiten nogmaals...
Geen Courtois en De Bruyne overigens?
Commentaren van zijn geweldige match tegen Tottenham eergisteren:
Coach van Tottenham ziet hem op gelijke hoogte van Messi en Ronaldo
Verslaggever kon niet anders dan besluiten dat Hazard gewoon véél te goed is voor dit Chelsea.
Vind ik leuk
Amongoth +287
vrijdag 11 januari 2019 om 22:56
Lol.
Vind ik leuk
Amongoth +287
vrijdag 11 januari 2019 om 23:04
Ik denk dat ik een ploeg ga kopen, ééntje met één speler Eden Hazard,Dat is genoeg, die kan alles dus dat zit dik ik de sjakos. Oeppppssss, als die gekwetst is heb ik een vervanger nodig, dan pakken we Thorgan Hazard er maar bij.
Voila........ ineens een topploeg, neeeeee een wereldelftal .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 23:06]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws