'Everton kan Batshuayi niet huren, en wil hem daarom kopen'

'Everton kan Batshuayi niet huren, en wil hem daarom kopen'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 11:42vr 11-01-2019 om 11:42

Michy Batshuayi moet weg bij het Spaanse Valencia. Everton wil zijn volgende ploeg worden, maar huren lijkt geen optie. Daarom zou Everton volgens Sky Sports Batshuayi definitief willen overnemen van Chelsea.

Aan het begin van dit seizoen verhuurde Chelsea Batshuayi aan Valencia voor één seizoen. Die deal loopt nu spaak. Valancia en Batshuayi willen niet verder met elkaar. Er moet dus deze winter een oplossing gezocht worden. Een nieuwe kans bij Chelsea zit er voorlopig nog niet.

Chelsea wil Batshuayi gerust opnieuw verhuren, maar voor Everton is dat geen optie. The Toffees huren immers al Kurt Zouma van Chelsea. Volgens de reglementen mag Everton geen twee spelers van dezelfde club huren.

Verkopen om Batshuayi te kopen
Everton wil daarom Batshuayi deze winter al kopen van Chelsea. Ook hier duikt nog een probleem op. Everton wil eerst Cenk Tosun of Oumar Niasse laten gaan alvorens Batshuayi aan te trekken. 

Lees ook: "Batshuayi bekender voor zijn posts op social media dan voor zijn prestaties"

Plaats een reactie

zapperboy +1094
vrijdag 11 januari 2019 om 12:07
Mijn mening: Everton, onmiddellijk doen.
Vind ik leuk
Quizmaster +238
vrijdag 11 januari 2019 om 12:25
Ik ben toch ook fan maar om diverse redenen lijkt het toch niet echt te lukken voor hem..wat jammer is want ik acht hem beter dan Lukaku
Vind ik leuk
DDT +3667
vrijdag 11 januari 2019 om 12:30
Is absoluut niet beter, misschien technisch iets maar in zijn geheel, mentaal, fysiek, nog niet aan zijn enkels.
Vind ik leuk
Quizmaster +238
vrijdag 11 januari 2019 om 13:56
Ahja..en jij weet dat hoe? Lukaku speelt altijd, Batsuayi nooit.
Welke vergelijking gaat ge dan trekken?
Het enige moment dat hij speelde was bij Standard,Marseille en Dortmund en daar was hij sterk!
Of meent gij dat Lukaku altijd op topniveau speelt? Dan moet je eens een match v Man U kijken...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 13:56]
Vind ik leuk
AzEz86 +6814
vrijdag 11 januari 2019 om 13:59
Je beseft toch dat je uw eerste vraag zelf al beantwoord hebt hé?
Vind ik leuk
Vaneigens +1052
vrijdag 11 januari 2019 om 14:24
"Ahja..en jij weet dat hoe? Lukaku speelt altijd, Batsuayi nooit.
Welke vergelijking gaat ge dan trekken?"

Daarom :)
Vind ik leuk
Quizmaster +238
vrijdag 11 januari 2019 om 14:27
Ahja en Batsuayi speelt niet omdat hij niet kan voetballen? Dan wil ik ook wel zo`n contract!
Daarmee dat ik mn eerste post zeg: vreemd dat hij niet aan de oppervlakte komt want in mijn ogen is hij zeker niet slechter dan een Lukaku..
Vind ik leuk
Vaneigens +1052
vrijdag 11 januari 2019 om 18:24
...maar blijkbaar dus wel. Want hij speelt niet :D
Vind ik leuk
Quizmaster +238
vrijdag 11 januari 2019 om 19:00
Zucht..dat is het punt: waarom? Te slecht? Das is BS..

Ik ga deze "discussie" stoppen, was ff vergeten dat ik op VP zat
Vind ik leuk
Vaneigens +1052
zaterdag 12 januari 2019 om 10:05
Batshuayi is een goede voetballer zonder twijfel. Alleen scheelt er iets waardoor hij nergens kan doorstoten. Wellicht werkethiek of een mentaliteitsprobleem. Hij lijkt dan ook niet altijd de verstandigste keuzes te maken. Na 1 uitmuntend seizoen weg bij Standard. Na 1 goed seizoen weg bij Marseille. Bij Chelsea dan geen potten kunnen breken en enkele keren uitgeleend worden. Laatst koos hij voor Valencia, wetende dat hij veel meer speelkansen zou krijgen als hij de andere optie (Sevilla) koos. Hij zou eens enkele seizoenen uitstekend moeten presteren bij dezelfde ploeg, zonder te opportunistisch te willen zijn. Dan kán hij zich ook echt eens bewijzen. Maar het feit dat hij nu niet zoveel speelt, heeft te maken met zijn eigen domme keuze. ...en als hij die mentaliteit doortrekt op de trainingen, snap je waarom hij dan nog niet speelt.

Dus concreet: goede voetballer met nog geen topmentaliteit ;)
Vind ik leuk
AlexGMillian +1175
zaterdag 12 januari 2019 om 18:50
Als Batshuayi het vertrouwen kreeg van de managers, en iedere match mocht starten en goed overeen kwam met zijn ploegmaten was hij altijd een topspits, kijk naar zijn passage bij Dortmund. Sinds dag 1 bij Valencia werd hij volledig genegeerd door zijn ploegmaten en manager.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws