'Anderlecht-verdediger Vranjes zorgt opnieuw voor commotie in eigen land'

'Anderlecht-verdediger Vranjes zorgt opnieuw voor commotie in eigen land'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 08:01vr 11-01-2019 om 08:01

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 08:01vr 11-01-2019 om 08:01

Ognjen Vranjes is niet onbesproken bij RSC Anderlecht. De Bosnische verdediger maakte zich dankzij een ongelukkige Instagrampost niet populair bij de directeur. Ook de vele fascistisch getinte tatoeages vielen in slechte aarde. Dat lijkt nu gevolgen te hebben bij de nationale ploeg.

Radio Sarajevo deelt namelijk mee dat Vranjes niet langer international is bij Bosnië. Naast het beledigen van fans én het steunen van hooliganisme bezit de Anderlecht-verdediger ook nog verschillen tattoos die oorlog-gerelateerd zijn.

Bosnische media melden dat Vranjes zich deze week nog eens liet gelden. Zo zou de zomertransfer van Anderlecht via sociale media een controversiële song uit eigen land gedeeld hebben, waarbij verschillende personen worden beledigd.

Vertrek bij Anderlecht?
Officieel werd het nog niet bevestigd, maar de kans dat Vranjes ooit nog opgeroepen wordt opgeroepen, is volgens het medium quasi nihil. Of de  verdediger bij Anderlecht nog een toekomst heeft, is op dit moment nog onduidelijk. Mogelijk is paars-wit bereid om mee te werken aan een transfer.

Poll

Moet Anderlecht hem laten gaan?

(297 stemmen)

Plaats een reactie

VeeDeeVee +17555
vrijdag 11 januari 2019 om 08:06
Ne slimmen zal het nooit worden hé.. Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, deze doet het tientallen keren.
Vind ik leuk
AzEz86 +6814
vrijdag 11 januari 2019 om 08:07
Da's geen twee natuurlijk...
Vind ik leuk
JanB +6428
vrijdag 11 januari 2019 om 08:26
Die jongen moet dringend naar een ontwenningskliniek
Vind ik leuk
MrComment +2039
vrijdag 11 januari 2019 om 09:04
Ik denk niet dat er ontwenningsklinieken bestaan voor stommiteit.
Vind ik leuk
K1908 +1630
vrijdag 11 januari 2019 om 13:22
Een gesticht lijkt me toepasselijker ook..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:32
Da is toch een kieken!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:11
"Marcske Vranjes" 😂🤣😂🤣
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:41
Kerel heeft zijn eigen uitgesproken mening, die hij niet onder stoelen of banken steekt. Mocht hij uitblinken in zijn job, zou zijn nogal extreem gedachtengoed zonder veel commotie passeren.
Vraag is: wordt zo iemand dan niet vooraf eens 'doorgelicht'?
Hier sloeg men de bal helemaal mis: zowel op - ( nog steeds het belangrijkste dacht ik) als naast het veld bakt Vranjes er weinig van.
Vind ik leuk
Toca +44373
vrijdag 11 januari 2019 om 08:49
Volledig mee eens. Wat hij in Bosnië doet of wie hij daar beledigd is minder belangrijk dan zijn povere matchen hier.
Vind ik leuk
hoekschop +3449
vrijdag 11 januari 2019 om 09:51
Niets aan de hand. Het was gewoon de Bosnische versie van "Met de wijven niks als last".
Vind ik leuk
Julien +1211
vrijdag 11 januari 2019 om 10:26
Een ontwenningskliniek zal weinig soelaas brengen. Beter een heropvoedingskamp waar ze op de 1ste dag met bleekmiddel ongewenste tatoeages verwijderen.
Vind ik leuk
Heppen1J +496
vrijdag 11 januari 2019 om 14:54
hoekschop/ je bent ook niet precies van deen slimste in je woordeschat
vragnes betreft snel mogelijk verpatsen
Vind ik leuk
dakcota +4482