Nieuwe ronkende naam op komst bij Anderlecht? 'Oud-speler duikt op'

Nieuwe ronkende naam op komst bij Anderlecht? 'Oud-speler duikt op'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 07:31vr 11-01-2019 om 07:31

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 07:33vr 11-01-2019 om 07:33

RSC Anderlecht haalde met Frank Arnesen en Pär Zetterberg al twee oude bekenden terug naar het Constant Vanden Stockstadion. Komt daar binnenkort nog een derde ex-speler bij? Die geruchten laaien alvast hoog op na een bezoek op stage.

Anderlecht vertoeft al de hele week in het Spaanse Murcia voor de jaarlijkse winterstage. Zelfs Marc Coucke en Michael Verschueren zijn van de partij. Op de donderdagtraining was er echter nog een bijzonder aanwezige, namelijk Nenad Jestrovic. Dat schrijft Het Nieuwsblad.

De Servische ex-topschutter was enkele jaren geleden de publiekslieveling van het Anderlecht-publiek. Jestrovic is momenteel actief als spelersmakelaar. Hij volgde samen met Arnesen en Verschueren nauwlettend de training.

Hulp bij wintertransfers?
Waarvoor Jestrovic precies aanwezig was, is niet meteen duidelijk. Mogelijk maakt Anderlecht gebruik van zijn netwerk om zo aan één of meerdere wintertransfers te geraken. Na het aanstellen van trainer Fred Rutten hoopt paars-wit snel enkele nieuwkomers in huis te halen.

Lees ook'Lokeren heeft nieuwe aanvaller beet en mikt ook op Anderlecht-speler'

Plaats een reactie

TageMeister +7835
vrijdag 11 januari 2019 om 07:35
Snel?
Vind ik leuk
Toca +50314
vrijdag 11 januari 2019 om 07:41
Ze gingen sowieso wachten op de nieuwe coach en Rutten is er 4 of 5 dagen. Dus een beetje geduld zal nodig zijn.
Vind ik leuk
TageMeister +7835
vrijdag 11 januari 2019 om 07:55
Binnen exact een week herbegint de competitie, dus ja alles duurt weer te lang. Aanstellen trainer, spelers,......
Vind ik leuk
Paars hart +356
vrijdag 11 januari 2019 om 07:58
Wat moeten ze dan.doen? Zomaar willekeurige spelers kopen? Geef rutten en arnessen eerst een weekje om.de kern in te schatten en dan gerichte aankopen te doen.
Vind ik leuk
AzEz86 +7355
vrijdag 11 januari 2019 om 08:02
Awel, dan hebben ze nog een hele week om de nodige spelers te halen.
Het glas is halfvol, niet halfleeg hé ;-)
Vind ik leuk
Freddyploiks +14857
vrijdag 11 januari 2019 om 07:42
Jestrogol is van ons!
Vind ik leuk
Boerken +8326
vrijdag 11 januari 2019 om 08:09
Schijnt dat hij de nieuwe T 10 wordt 😝
Vind ik leuk
Freddyploiks +14857
vrijdag 11 januari 2019 om 08:47
Beter 10 trainers in de hand dan geen hand
Vind ik leuk
Boerken +8326
vrijdag 11 januari 2019 om 10:26
Idd. Want als ge geen hand hebt zijn de vogels gaan vliegen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:42
Beter een trainer in de hand, dan uw hand in de trainer!
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19133
vrijdag 11 januari 2019 om 08:05
Als ze een spits van zijn kaliber vinden, zou dat perfect zijn.
Vind ik leuk
Boerken +8326
vrijdag 11 januari 2019 om 08:08
Misschien als T 10
Vind ik leuk
Davyrsca +239
vrijdag 11 januari 2019 om 09:07
Zaag nekeer op een ander t10 oké man we weten het al
Vind ik leuk
Boerken +8326
vrijdag 11 januari 2019 om 10:23
Ik ga gewoon het rijtje af. En zaaaag zoveel ik wil . Als ge er problemen mee heeft bol het dan af hier.
Vind ik leuk
hoekschop +3955
vrijdag 11 januari 2019 om 09:42
de eerste keer vond ik het echt grappig
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:07
En de 8 daarop volgende keren? ;-)
Vind ik leuk
blondel +3518
vrijdag 11 januari 2019 om 10:49
Anderlecht wordt een retroclub.
Vind ik leuk
blondel +3518
vrijdag 11 januari 2019 om 10:49
Anderlecht wordt een retroclub.
Vind ik leuk
Quizmaster +740
vrijdag 11 januari 2019 om 11:39
Ale de dikbetaalde postjes zijn bijna bezet..nu nog de kern vd zaak: spelers :-)
Want dit Anderlecht speelt PO2 denkk!
Vind ik leuk
skippie +435
vrijdag 11 januari 2019 om 11:41
Snel ? We zijn al 11 dagen ver in deze wintermercato en nog geen ENKELE speler aangetrokken noch verkocht!!!

Goe bezig, a la HVH. Wachten tot de laatste dagen, uren!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws