Anderlecht doet geweldige zaak: Een godsgeschenk voor Rutten

Anderlecht doet geweldige zaak: "Een godsgeschenk voor Rutten"

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 21:48do 10-01-2019 om 21:48

Anderlecht staat op het punt om Kara Mbodji opnieuw in huis te halen. De ervaren verdediger moet Anderlecht dit seizoen zien te helpen. Volgens Eric Van Meir is zijn terugkeer bijzonder goed nieuws voor Anderlecht.

"Voetballend is hij geen genie, maar met zijn onverzettelijkheid is zijn impact op het veld toch enorm", klinkt het bij Het Nieuwsblad.

"Als hij topfit is, is zijn terugkeer een mooie opportuniteit. Iemand als Bornauw, die een leidersfiguur naast zich miste, zal daar zeker van profiteren", geeft de analist aan.

Volgens Van Meir zal Kara de kwakkelende verdediging van Anderlecht serieus helpen. "Dit is een godsgeschenk voor Fred Rutten. Kara is simpelweg een stuk betrouwbaarder dan Sanneh, Vranjes en Lawrence – de defensieve transfers die tot nog toe niet overtuigden", besluit hij.

Plaats een reactie

Fcb for ever +4265
donderdag 10 januari 2019 om 21:50
Alles is beter dan niks
Vind ik leuk
Polleken 77 +2239
donderdag 10 januari 2019 om 22:24
Inderdaad dat zien we meestal aan uw posts.
Vind ik leuk
Lunam +1988
donderdag 10 januari 2019 om 21:57
Sanneh heeft nog niet zoveel moeten meedoen , maar als hij meedeed was dit verre van overtuigend met een ei in zijn broek net als ieder van zijn collega’s .
Vind ik leuk
Toca +50314
donderdag 10 januari 2019 om 22:15
Een fitte kara kan nog wat bijbrengen. De rest kan ook geen poot uitvoetballen.
Vind ik leuk
K1908 +2409
vrijdag 11 januari 2019 om 12:14
Delcroix zou ik graag zien doorbreken, die kan voetballen... Liever zo'n jonkie er nog bij dan Kara.

Maar bon, 't is nu zo, hij kan wel stevigheid bijbrengen, verder totaal geen fan, maar dat weet je :-P
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:15]
Vind ik leuk
Smuuw +1335
donderdag 10 januari 2019 om 21:58
We zien wat het brengt
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:58]
Vind ik leuk
wimdevos +635
donderdag 10 januari 2019 om 22:05
eerst zien, ben curieus naar zijn fitheid...
Vind ik leuk
strat2 +1107
donderdag 10 januari 2019 om 22:17
ALS hij topfit is!!
Is het wel verstandig om daar op te gokken (knieën)?
Hij speelde amper bij Nantes, en en ook gezien zijn gedrag daar, zou ik dus toch geen risico nemen, en nog een extra ervaren verdediger kopen (huren) die een duidelijke meerwaarde heeft.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 22:47]
Vind ik leuk
Patfey +6314
vrijdag 11 januari 2019 om 12:16
Liever een betrouwbare, aanspeelbare 6, die dan voor het uitvoetballend kan zorgen.
Vind ik leuk
Lunam +1988
donderdag 10 januari 2019 om 22:18
Als hij fit is , is het een meerwaarde. Van de huidige keer is het meestal het omgekeerde.
Vind ik leuk
Wankstar123 +2356
vrijdag 11 januari 2019 om 08:41
Lawrence heb ik nog weinig slechte matchen zien spelen hoor!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:30
Inderdaad, beste transfer na Diddilon.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws