Genk laat zich uit over stevig bod op Pozuelo: Kunnen we niet matchen

Genk laat zich uit over stevig bod op Pozuelo: "Kunnen we niet matchen"

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 20:00do 10-01-2019 om 20:00

Bij KRC Genk lijkt de vrees op een vertrek van Alejandro Pozuelo er toch in te zitten. De middenvelder staat in de belangstelling van een pak clubs. Tegenover VTM Nieuws reageert voorzitter Peter Croonen.

Onder andere RSC Anderlecht wordt gelinkt aan Pozuelo, maar ook een club uit het Midden-Oosten zou de Spanjaard op het lijstje hebben staan. Vooral de interesse van die laatste ploeg lijkt Genk toch wat zorgen te baren. "Wij kunnen niet matchen wat Pozuelo in het Midden Oosten kan verdienen," zegt Croonen.

Bij Genk hopen ze dan ook dat Pozuelo niet beslist om voor het geld te kiezen en gewoon minstens tot het einde van het seizoen bij Genk blijft. "Hopelijk volgt hij zijn hart. Dan gaat hij blijven", aldus de voorzitter van de Limburgers.

Volgens Maarten Breckx van VTM Nieuws zou een vertrek naar Anderlecht er echter helemaal niet inzitten voor Pozuelo.

Lees ook: Clement niet ongerust over transfergeruchten, maar: "Zekerheid bestaat niet"

Plaats een reactie

Reagens +3157
donderdag 10 januari 2019 om 20:06
Spijtig voor ons als voetballiefhebbers, maar moest ik Pozuelo zijn ik zou naar de woestijn trekken.
Het sportieve is allemaal goed en wel als je 19 bent, maar voor hem is het tijd om zekerheid te krijgen over zijn toekomst.
Vind ik leuk
Lord Wenger +17657
donderdag 10 januari 2019 om 20:11
Zo oud is hij nu ook weer niet, met zijn 27 jaren heeft hij nog wel wat tijd om centjes te vergaren in de woestijn. Op zijn minst gewoon dit seizoen afwerken bij Genk en dan een transfer oogsten. Daar de kans toch redelijk groot is dat dat met een prijs op zak zal zijn.
Vind ik leuk
Marcus_A +2102
donderdag 10 januari 2019 om 20:18
Ik hoop het ook....anders toch serieuze aderlating ...
Vind ik leuk
Lord Wenger +17657
donderdag 10 januari 2019 om 20:28
Zowel voor Genk als voor de competitie..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:25
.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 22:26]
Vind ik leuk
Reagens +3157
donderdag 10 januari 2019 om 22:39
Cru gezegd gaat hij nooit de echte top halen. Het zal nooit Barcelona, Bayern of zo worden. Hij kan zich blesseren en opeens vastzitten in Genk of gewoon een dip krijgen. Als hij nu een contract kan tekenen waardoor hij sowieso binnen is voor de rest van zijn leven dan zou ik het niet abnormaal vinden dat hij dat doet.
Vind ik leuk
Lord Wenger +17657
vrijdag 11 januari 2019 om 16:13
Uiteraard niet, maar dat hoeft tegenwoordig ook niet om in het voetbal goed uwen boterham te verdienen.

Pozuelo zal nu wel al een paar miljoen euro's op zijn bankrekening hebben staan, als hij daar wat verstandig mee omspringt hoeft hij op dit moment zelfs al geen zorgen meer te maken voor de rest van zijn leven.

Meer hebben is dan puur uit gulzigheid.
Vind ik leuk
Reagens +3157
vrijdag 11 januari 2019 om 20:30
"Meer hebben is dan puur uit gulzigheid."

Ik 'ken' toevallig een paar mensen die in de categorie stinkend rijk vallen. Het is nooit genoeg. Das in veel gevallen ook de drive die ervoor zorgt dat ze zo rijk worden in de eerste plaats. Ge kunt daar vragen bij hebben, maar das wel de realiteit.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:07
Denk niet dat hij vertrekt.Dat kan hij zijn vrouw en kinderen niet aandoen.Zij hadden nu al problemen met heimwee naar Spanje en geloof mij zijn vrouw heeft heel wat te zeggen.
Vind ik leuk
w-b forever +1677
donderdag 10 januari 2019 om 20:11
Als hij van mening is dat zijn werk bij genk nog niet af is dan blijft hij wellicht.In het andere geval kiest hij voor de grote zak met geld.
Vind ik leuk
ROBSON +3929
donderdag 10 januari 2019 om 20:11
Het ga je goed pozu. Leuke speler,alleen spijtig dat je zonder prijs en zonder gouden schoen gaat lopen in België. Gentenaar zal aan het pleiten zijn vermoed ik want geen spoor van hem. Deze situatie had ik voorspeld wan hij wou vorig jaar al weg,toen zijn loon werd verdubbeld keerde hij zijn kar. Nu is hij duidelijk, verdubbel nog eens of ik ben de piste in. 8 miljoen is voor de beste pozuelo een koopje.
Vind ik leuk
freejazz +2577
donderdag 10 januari 2019 om 20:54
Gek dat je het plots erg vindt dat Pozuelo geen gouden schoen zou krijgen, gekker wordt het dat je stelt dat hij al weg is, nog gekker wordt het dat je er nu ook al een Gentenaar bijsleept, knotsgek wordt het nu jij weet dat hij een verdubbeling van zijn loon heeft gekregen, en knettergek wordt het dat jij 8 miljoen een koopje vindt voor een speler waarover jij tot enkele uren geleden vond dat hij nog niet tot aan de enkels reikte van de man waarvan je het ook erg zou vinden indien hij de gouden schoen niet zou krijgen (HV).
Vind ik leuk
Gimini +1149
vrijdag 11 januari 2019 om 00:00
Je moet het zo bekijken, ROBSON is een achterbakse supporter van Brugge die hoopt dat Pozuelo vertrekt , zodat Brugge een betere kans maakt om kampioen te spelen tegen een verzwakt Genk . Wel ROBSON , dat zegt genoeg over jou,laag bij de grond .Desalniettemin hoop ik dat er niets met Vanaken gebeurd , zodat we Brugge kunnen pakken op hun sterkst
Vind ik leuk
ROBSON +3929
vrijdag 11 januari 2019 om 10:43
Achterbaks supporter,Yup bijna 40 jaar. 25ste abonnement bezig, 15 Europese verplaatsingen en vooral zeer geliefd op Jan Breydel en daarbuiten. En hopen dat pozu vertrekt? Nee hoor,20 jaar geleden Mss wel. Nu geniet ik van zulke spelers dus mag gerust blijven.tuurlijk hoop ik dat club kampioen wordt en dan nog het liefst met iedere ploeg op zijn sterkste. Alleen is dat bij onszelve nog niet het geval geweest dit seizoen integendeel.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:26
Dat ze bij RC Genk hem nog maar eens een dik verbeterd contract voorstellen want pozuela is de draaischijf van deze ploeg, met een mogelijke titel en bijhorend CL euro’s moet dat er toch af kunnen me dunkt ...
Vind ik leuk
Xytox +2760
donderdag 10 januari 2019 om 20:41
Het zou jammer zijn voor Genk en het Belgisch voetbal, maar we moeten realistisch zijn. Onze competitie is niet echt hoog aangeschreven en puur uit clubliefde blijft tegenwoordig geen enkele speler bij zijn ploeg.
Als je dan ziet dat het niet zoveel langer vliegen is vanuit pakweg Qatar naar Spanje, dan vanuit België naar Spanje, en dat hij daar waarschijnlijk de jet van club mag gebruiken om in alle luxe over en weer te vliegen, dan zal een dik contract hem wel overtuigen...
Bij Genk ligt het hoogste salaris rond 1 M€ per jaar. In Qatar bieden ze makkelijk tot vier keer zoveel!
Vind ik leuk
Zetterberg +12668
donderdag 10 januari 2019 om 20:46
Geef hem geen loonsverhoging maar een aanzienlijke premie bij het kampioen spelen...
Vind ik leuk
Genome +771
donderdag 10 januari 2019 om 21:07
Kan je volgens mij niet maken ten opzichte van de andere spelers in de kern.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:13
Wat een geluk als hy echt niet naar andeecht gaat als hy weg wil dan beter naar mide oosten maar ik hoop dat hy by die clup overeen kan komen voor einde sezoen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:24
Er komt spontaan een 'bye bye koekevlaai' in mij op, maar eigenlijk is het niet grappig. We gaan Genk kloppen MET Pozuelo erbij, in de po1
Vind ik leuk
freejazz +2577
vrijdag 11 januari 2019 om 11:53
Charleroi raakt niet eens in PO1. En ik heb je al meermaals gevraagd, vanwaar die enorme haat tegen KRC Genk ? Of ben je nu weer te laf om fatsoenlijk en eerlijk te antwoorden ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:17
Zeg belachelijke kerel. Denk jij nu echt dat ik jou meerdere keren ga antwoorden? Denk jij dat jij daar recht op hebt? Is 1 keer niet genoeg, begrijp je het niet nee? Dan heb je pech. En nog iets, t is niet omdat jij enkel Charleroi ziet staan, dat dit de enige ploeg is in mijn profiel staat. Lomp kieken
Vind ik leuk
freejazz +2577
vrijdag 11 januari 2019 om 16:24
Schelden is teken van zwakte, schelden is teken van slechte opvoeding. Lief schattebolleke, jij bent de meest straffe op dit forum. Je doet je voor als Charleroi-aanhanger, maar je gebruikt hier zowat alle 15 eersteklassers (behalve Genk dus) om je gelijk te kunnen halen en vooral om jouw afkeer t.o.v. Genk (want dat is de laatste MAANDEN wel heel duidelijk door jou aangetoond) te laten blijken. Een beetje een laffe manier om je als een cameleon te gedragen en proberen je gram te halen door je voor te doen als aanhanger van zoveel clubs. En mij meerdere keren te antwoorden zeg je. Nog niet 1 keer heb je me geantwoord op de vraag waarom je zulke Genk-hater bent.
En nog iets voor de toekomst lief bolleke, hou het beleefd, je zal je erzelf beter bij voelen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:05
Leer dan maar eens lezen free wc sjas. En spreek dan nog eens. Moraalriddertje van mijn voeten. Laf, om zo te durven beweren dat ik niet antwoord, zo laf ben je wel. En wel gekend daarvoor. Geef uzelf nog wat likes, dan voel je u beter hier op een forum, want in 't echte leven een dikke nul. Stront Schuppen achter de paarden. 🙂
Vind ik leuk
freejazz +2577
zondag 13 januari 2019 om 10:43
Jij kon me op geen betere manier verdedigen, bedankt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 07:05
Graag gedaan Genkenaar. Mij niet teveel krediet geven echter, de mensen kennen u hier al ook zonder mijn uitleg. En antwoorden lukt ook al niet meer zo te zien
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws