Clement niet ongerust over transfergeruchten, maar: Zekerheid bestaat niet

Clement niet ongerust over transfergeruchten, maar: "Zekerheid bestaat niet"

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 19:14do 10-01-2019 om 19:14

Volgens de geruchtenmolen is het allesbehalve zeker dat Alejandro Pozuelo na de wintermercato nog voor KRC Genk speelt. De middenvelder kan rekenen op interesse uit het Midden-Oosten, maar zijn coach Philippe Clement is niet ongerust.

De 27-jarige Pozuelo kan voor de contractueel vastgelegde som van acht miljoen euro vertrekken bij Genk. Een club uit het Midden-Oosten die met miljoenen komt zwaaien, kan de Spanjaard overtuigen om België te verlaten in januari.

Genk-trainer Clement is maakt zich momenteel echter weinig zorgen. "Ik maak me niet ongerust, maar honderd percent zekerheid bestaat niet in het voetbal", aldus Clement in een reactie aan Kjell Doms, Genk-volger voor Het Laatste Nieuws.

Plaats een reactie

Fcb for ever +3418
donderdag 10 januari 2019 om 19:18
De fille is verstandig genoeg om al die transfer zever te kunnen relativeren .
En uiteindelijk that is a part off the game
Vind ik leuk
Toca +44373
donderdag 10 januari 2019 om 19:47
Gaan nog spannende dagen worden. Wie het meest wil of kan betalen zal zeker kans maken. Dat is voetbal en ' clubliefde ' de dag van vandaag.
Vind ik leuk
ROBSON +3557
donderdag 10 januari 2019 om 20:03
Waar is Genkenaar? Pozuelo wil vertrekken of loon minstens x 2. Anderlecht zou dit wel willen betalen alleen zal hij niet naar daar willen. Dan maar midden oosten poen gaan pakken. Nu berghe nog en dan volgt de rest vanzelf.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:48
Oei oei. En we hopen allemaal dat de toppers van Genk vertrekken wetende dat jullie allemaal de titel kunnen vergeten. Hoe zielig kan men zijn.
Vind ik leuk
freejazz +1710
donderdag 10 januari 2019 om 20:57
Toch zo geweldig veel schrik van Genk, mijne kleine schattebol ?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:09
GENKENAAR
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:09
Genkenaar=freejazz
Even krankzinnig ofwel straalbezopen. En bovendien is freejazz homo, die noemt iedereen "schattebolleke".
Vind ik leuk
wesleyvb +1072
zondag 13 januari 2019 om 01:17
Hij wil zich verbeteren he, dus Anderlecht is dan al uitgesloten
Vind ik leuk
Heppen1J +496
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
totale uitver koop en bartje van Brugge kom je trainer wegkapen
zo simpel genkenaar
nu sta ik daar ken je dat plaatje
dat klinkt als muziek Door Julie oren
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:34]
Vind ik leuk
freejazz +1710
donderdag 10 januari 2019 om 21:00
Moeten we deze tekst achterstevoren of ondersteboven lezen ? Ah, toch binnenstebuiten !
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:11
Moet jij nog niet de Jonagold appels gaan plukken achterlijke truienaar. Stvv zal nooit in de buurt van racing komen. En maar hopen dat Berge, pozzo en co verkocht worden. Hoe zielig kan men zijn. Jij hebt zeker niks anders te doen dan in je tuin te werken en Genk af te breken. Je gaat nog zware maanden tegemoet want Genk zal kampioen worden dit seizoen en dan krijg je van het hele genkteam een krat appelen. Zielige appelboer. Forza racing.
Vind ik leuk
freejazz +1710
donderdag 10 januari 2019 om 22:53
Ben jij wel zeker dat hij STVV-er is ? Er staat toch Anderlecht vermeld bij zijn favoriete club.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:00
Vorige keer schreef hij in een reactie dat hij alleen Genk haat als ze tegen stvv spelen. Dus veronderstel ik dat hij voor stvv supportert. Maakt mij niet uit voor wie hij is, het blijft een irritante eikel die Genk alleen afbreekt. Maar ja laat die zielige persoontjes maar doen. Wij zullen lachen na de playoffs als we de titel vieren. Zou zeggen niet meer reageren op die kwezels. Wij weten beter dat Genk al 5 haar de rijkste ploeg van België is, de beste jeugdacademie heeften elk jaar jonge buitenlandse toptalenten aankoopt die het daarna ook maken in het buitenland (ndidi, milencovic, kabasele, debruyne, colley,...)
Vind ik leuk
freejazz +1710
vrijdag 11 januari 2019 om 11:57
Ah, een valsspelerke ook nog dus
Vind ik leuk
Quizmaster +238
donderdag 10 januari 2019 om 20:51
Veel reacties van Bruggesupporters, das een teken dat de schrik om 2e te eindigen er goed in zit :-)':-)
Vind ik leuk
Heppen1J +496
donderdag 10 januari 2019 om 21:20
genkenaar je moet niet lastig worden je spreekt het woord titel uit ge zijt er nog lang niet zie maar
dat brugge en.standard je geniepig
voor bij steken ik gun het brugge of standard nog liever
Julie kunnen toch zo stoefen enblazen een kas appels krijg je van je vrienDen uit stvv een nederlaag bovenop



[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:25]
Vind ik leuk
freejazz +1710
donderdag 10 januari 2019 om 21:41
Beste mijnheer, u reageert op een persoon die zich hier niet gemeld heeft. Dit kan men als waanbeeld beschouwen, en dit kan behandeld worden. Raadpleeg even uw huisarts. Maak even op voorhand een afspraak, neen zeker niet schriftelijk in uw geval. De brave man zou zelf verzorging behoeven in dat geval.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:11
Laat arm schaap freejazz gerust, die is zijn moeder nog aan t zoeken
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws