De Witte wil Louwagie langer aan boord houden: Belang van de club boven alles

De Witte wil Louwagie langer aan boord houden: "Belang van de club boven alles"

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 18:34do 10-01-2019 om 18:34

Michel Louwagie heeft al meermaals laten verstaan dat hij binnen twee jaar stopt als manager van KAA Gent. Maar dat zal niet gebeuren als het afhangt van voorzitter Ivan De Witte. Hij wil Louwagie graag langer aan boord houden.

Louwagie is ondertussen al 63 jaar oud en bereikt over twee jaar de pensioengerechtigde leeftijd. Maar De Witte hoopt dat zijn rechterhand nog enkele jaren verder wil gaan als manager van de Buffalo's. De voorzitter wil immers zelf nog een aantal jaren doorgaan.

De Witte hoopt door te gaan in de tandem die hij vormt met Louwagie. Tijdens een interview met Het Laatste Nieuws liet De Witte merken dat hij Louwagie langer aan boord wil houden: "Het belang van de club staat boven alles, ik denk dat Michel dat ook wel zal inzien."

Plaats een reactie

Blue-Blanc +744
donderdag 10 januari 2019 om 18:37
Te verstaan, maar toch uitkijken naar opvolgers die de fakkel op tijd en stond kunnen overnemen!
Vind ik leuk
GILLEMANS +452
donderdag 10 januari 2019 om 18:42
Waar is onze LORD ???? Ie is precies minder actief dan vroeger.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 18:42]
Vind ik leuk
Fcb for ever +4265
donderdag 10 januari 2019 om 18:52
Lord , is zoals zijn ploeg .
Soms schitterend ,en dan weer nergens
En wat louwagie betreft , de tijd van gaan is ............ (inderdaad)
Wat niet wegneemt dat we peppi & kokkie gaan missen
Vind ik leuk
Polleken 77 +2239
donderdag 10 januari 2019 om 19:15
Deze reactie had ik van een Brugge supporter verwacht. Zijn er daar slimme ook?
Vind ik leuk
Fcb for ever +4265
donderdag 10 januari 2019 om 19:19
Nee die zitten in Gent !
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:22
Dat er in Gent veel slimme zijn is eigenlijk ook de logica, het is een studentenstad met veel universiteiten. Maar waar ik ga in West Vlaanderenland zie ik alleen koeien.
Vind ik leuk
Fcb for ever +4265
donderdag 10 januari 2019 om 20:34
Goe bezig sukkel
Zonder koeien geen melk
Vind ik leuk
GILLEMANS +452
donderdag 10 januari 2019 om 20:43
Melk is voor ieders elk hihi
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:43
Eigenlijk een mooie slogan "zonder koeien geen melk", het klinkt beter dan No Sweat No Glory.😄
Vind ik leuk
Fcb for ever +4265
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Over slogans gesproken ,
Buffalo ,Buffalo( kweek ,kweek ) AA Gent

Vind ik leuk
Polleken 77 +2239
donderdag 10 januari 2019 om 22:22
sukkel
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:57
De tandem die hij vormt met Louwagie en waarom hij wil doorgaan is een teken van loyaliteit tussen beide, opzig wel normaal betreft zijn keuze.
Vind ik leuk
Lunam +1988
donderdag 10 januari 2019 om 22:09
Mezelf , als Anderlechtsupporter, vind ik het echt prachtig hoe 2 mensen hun lot aan elkaar kunnen verbinden. Chapeau Ivan om Michel niet te laten vallen ondanks alle antipathieke verhalen en insinuaties die de ronde doen. Respect Ivan.
Vind ik leuk
Heppen1J +842
vrijdag 11 januari 2019 om 11:53
heeft toch veel voor Gent gedaan
en veel voetbal kennis



Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws