Oostende wint oefenwedstrijd, maar ziet De Sutter meteen uitvallen met blessure

Oostende wint oefenwedstrijd, maar ziet De Sutter meteen uitvallen met blessure

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 17:53do 10-01-2019 om 17:53

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 17:57do 10-01-2019 om 17:57

KV Oostende heeft donderdagnamiddag een oefenwedstrijd afgehaspeld tegen het FC Utrecht van Dick Advocaat. De Kustploeg won met 2-1, maar er was ook slecht nieuws voor coach Gert Verheyen.

Nieuwkomer Tom De Sutter kreeg in de tweede helft zijn eerste speelminuten bij de A-ploeg van Oostende, maar hij moest meteen met een blessure naar de kant. De Sutter kwam slecht neer op zijn schouder en moest worden vervangen.

De troepen van Verheyen kwamen in de tweede helft op achterstand toen Venema alleen voor Dutoit kwam en rustig afwerkte. Oostende toonde echter karakter en kon alsnog met 2-1 winnen dankzij doelpunten van Bataille en Guri.

Plaats een reactie

VeeDeeVee +19119
donderdag 10 januari 2019 om 17:55
Het spel begint al..
Vind ik leuk
w-b forever +1677
donderdag 10 januari 2019 om 18:45
Tommeke,tommeke wat doe je nu?
Vind ik leuk
Fcb for ever +4264
donderdag 10 januari 2019 om 18:59
Met alle respect voor Tom ,en zijn verdienste bij
Cercle ,Anderlecht, en club.
Maar een vervroegd voetbal pensioen lijkt mij toch iets om over na te denken
Vind ik leuk
Lord Wenger +17657
donderdag 10 januari 2019 om 19:27
Toch jammer dat zowel hij als Stijn de Smet - twee gasten die indertijd furore maakten bij Cercle - er zo een blessuregevoelige carrière hebben opzitten.
Vind ik leuk
Julien +1295
donderdag 10 januari 2019 om 19:51
Inderdaad, de ene speler is al meer blessuregevoelig dan de andere.
Wat gezegd dan van Frank Berrier ? Ik lees dit zopas op Sporza.
Spijtig dat er op die manier een einde komt aan z'n carrière. Wellicht had hij een grillig karakter, maar hij was toch een begenadigde speler. Het ga hem goed.
Vind ik leuk
Lunam +1988
donderdag 10 januari 2019 om 21:45
Hopelijk hebben ze een verzekering voor dergelijke gevallen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws