Heeft Anderlecht al spijt van transfer? “Ze kunnen er niet meer onderuit”

Heeft Anderlecht al spijt van transfer? “Ze kunnen er niet meer onderuit”

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 10:44do 10-01-2019 om 10:44

RSC Anderlecht legde Aristote Nkaka vast via een constructie waardoor de middenvelder nog een tijdje bij KV Oostende zou blijven. Sportief directeur van KVO Hugo Broos laat zich tegenover Het Nieuwsblad uit over de deal.

Broos insinueert dat Anderlecht al spijt heeft van de transfer. “Zeg jij dat Anderlecht Aristote Nkaka niet meer moet hebben? Tja, Ze kunnen daar niet onderuit. Het ligt contractueel vast dat Nkaka deze zomer eigendom wordt van Anderlecht.”

“Daarna mogen ze hem verkopen of uitlenen, want dan is hij onze speler niet meer”, gaat Broos verder. “De prestaties van Nkaka zitten wel weer in stijgende lijn. Begin dit seizoen bakte hij er niets van, nu toont hij zich weer. Of hij de kwaliteiten heeft voor Anderlecht, zal Ari wel zelf moeten bewijzen.”

Poll

Is Nkaka een goede transfer voor Anderlecht?

(729 stemmen)

Plaats een reactie

VeeDeeVee +19119
donderdag 10 januari 2019 om 10:45
Als je bij KVO al geen onbetwiste basisspeler bent, dan ga je dat bij RSCA ook niet zijn, neen.
Vind ik leuk
camargue +5993
donderdag 10 januari 2019 om 11:00
dat zegt niets hé want er zijn er die bij hun ploeg de pannen van het dak spelen en eens ze bij ons zijn kunnen ze precies niet meer voetballen ...
Vind ik leuk
Brubru +5274
donderdag 10 januari 2019 om 11:25
Nagel op de kop.
En niemand die weet waarom.
Kan toch geen toeval meer zijn denk ik dan.
Vind ik leuk
Dirk H +3423
donderdag 10 januari 2019 om 11:05
Spelers die bij KVO goed/redelijk waren zie Milic en Musona bakken er niks van, dus wat met een bankzitter?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:33
Arnesen zal is goed lache denk ik 😂
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:11
Weeral ne Pipo waar me niets mee kunnen aanvangen , bedankt Coucke en Devroe ...
Vind ik leuk
j.caesar +1265
donderdag 10 januari 2019 om 13:35
een beetje leedvermaak zal geen kwaad doen aan mensen die zich in het verleden altijd arrogant opgesteld hebben
Vind ik leuk
camargue +5993
donderdag 10 januari 2019 om 15:30
zelfkennis is het beginsel van alle dwaasheid ...
Vind ik leuk
Smuuw +1335
donderdag 10 januari 2019 om 19:40
Alea iacta est
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:21
Weer zo een schitterende transfer, mannekes toch...
Vind ik leuk
Heppen1J +842
donderdag 10 januari 2019 om 16:35
dat neem.je niet voor mogelijkheid
ze hebben daar nog veel bij te lerën

Vind ik leuk
ROBSON +3929
donderdag 10 januari 2019 om 17:59
1.5 miljoen vuilbak niet meer niet min.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws