Anderlecht praat over transfer: “Staan in contact met hen”

Anderlecht praat over transfer: “Staan in contact met hen”

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 09:45do 10-01-2019 om 09:45

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 09:47do 10-01-2019 om 09:47

Ivan Obradovic lijkt terug een kans te gaan krijgen bij RSC Anderlecht. De verdediger zat de afgelopen maanden in de B-kern, maar nieuwbakken coach Fred Rutten heeft Obradovic terug opgenomen in de A-kern.

Partizan Belgrado lonkt al een tijdje naar de Servische verdediger, maar lijkt nu achter het net te vissen. De topclub uit de Servische hoofdstad wil echter nog niet opgeven. “En dus nu is het afwachten”, laat Technisch Directeur van Partizan Milos Vazura tegenover Het Laatste Nieuws weten.

De clubs praten wel over een transfer. “We staan in contact met Anderlecht”, bevestigt Vazura. Obradovic zelf wil naar verluidt geen overhaaste beslissingen nemen. De verdediger ziet een verlengd verblijf bij Anderlecht wel zitten. Ook zou er overigens interesse zijn vanuit Turkije.

Poll

Moet Obradovic bij Anderlecht blijven?

(386 stemmen)

Plaats een reactie

VeeDeeVee +17555
donderdag 10 januari 2019 om 09:50
Cobbaut is beter.
Vind ik leuk
FcRazor +1517
donderdag 10 januari 2019 om 09:56
Denk ik ook. Maar de obradovic van de beginperiode en mechelen is zeker niet verkeerd.
Vind ik leuk
AzEz86 +6814
donderdag 10 januari 2019 om 09:57
En jonger en belg, maar je moet ook een back-up hebben.
Natuurlijk kan Lawrence de back-up zijn...
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17555
donderdag 10 januari 2019 om 10:03
Obradovic wil geen tweede keus zijn, dat heeft hij al bewezen.
Vind ik leuk
Kess +286
donderdag 10 januari 2019 om 10:29
Zelden een speler gezien die het spel zo vertraagt en zoveel wandeld op het plein , strik erond en adieu
Vind ik leuk
Joesay +814
donderdag 10 januari 2019 om 12:27
?? Zijt ge over obradevic bezig ?? De meeste centers op links kwamen van hem in zijn goei periode
Vind ik leuk
Kess +286
donderdag 10 januari 2019 om 12:46
Inderdaad ben ik over obradovic bezig , wat hebben centers te maken met het tempo ? Hij Heeft op 50 matchen 0 assists gegeven , zo geweldig zijn Ivan wandelvic zijn voorzetjes toch niet en al waren ze goed dan nog
Een linksback bij een club als Anderlecht moet meer kunnen dan alleen maar centeren...
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 12:47]
Vind ik leuk
Joesay +814
donderdag 10 januari 2019 om 14:53
Khad het natuurlijk ni alleen op zijn centers maar ne wandelaar was het toch ook niet ze
Vind ik leuk
Kess +286
donderdag 10 januari 2019 om 20:02
Ik zou uw 1ste berichtgeving toch nog eens lezen 😅 ik ben het niet met u eens maar dat we ieder een ander mening hebben is niet erg
Vind ik leuk
Zetterberg +11760
donderdag 10 januari 2019 om 16:24
Ik weet niet, morioka kan ook een plek bij de Japanse wandelclub ambiëren...
Vind ik leuk
Kess +286
donderdag 10 januari 2019 om 20:07
Volledig akkoord , als het op wandelen aan komt zijn ze alle 2 geweldig
Vind ik leuk
sus +597
donderdag 10 januari 2019 om 10:42
met cobbaut staat er een persoonlijkheid op het veld.moet nog naar zijn beste niveau groeien na zijn blessure ,maar dat komt goed ...
is ook nog jong en belg....
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 10:43]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:25
Nog ne speler di verbrand is door hein zen (flop) systeem!!
Vind ik leuk
ROBSON +3557
donderdag 10 januari 2019 om 18:01
Tja als je 7 cijfers verdient denk je er natuurlijk goed over na.
Vind ik leuk
Heppen1J +496
donderdag 10 januari 2019 om 18:09
te traag daar ben ik met eens
heeft toch goede dingen laten zien
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws