Hairemans dicht bij vertrek? “We praten met hem en Antwerp”

Hairemans dicht bij vertrek? “We praten met hem en Antwerp”

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 09:01do 10-01-2019 om 09:01

Geoffry Hairemans speelt dit seizoen tweede viool bij Antwerp en de middenvelder wil meer minuten maken. De publiekslieveling van The Great Old wordt genoemd bij meerdere clubs, maar Lokeren lijkt het concreetst.

Lokeren-manager Thomas Bernaert bevestigt tegenover Sporza dat er gesprekken gaande zijn over een transfer. “Het klopt dat we met hem praten, ja. En ook met Antwerp. We zullen zien hoe de onderhandelingen de komende uren en dagen voortgaan”, geeft hij toe.

Lokeren wil absoluut niet degraderen. “Dit is voor de voorzitter misschien wel de moeilijkste periode in 25 jaar. Maar hij gelooft nog in de redding en hij niet alleen. De spelers, de trainers en ikzelf doen dat ook. We hebben als het ware nog negen bekerfinales voor de boeg en wij zijn ervan overtuigd dat Lokeren in de hoogste afdeling zal blijven.”

Poll

Is Lokeren een goede club voor Hairemans?

(621 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 10 januari 2019 om 09:07
Een speler met de kwaliteiten van Hairemans moet elke match kunnen spelen. Veel respect hoe hij met zijn bankzitterstatus omging in Antwerpen , dat toont dat hij een perfecte mentaliteit heeft om ons in eerste te helpen houden waar we thuishoren !
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 09:20]
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17554
donderdag 10 januari 2019 om 09:44
Al huren ze hem een halfjaar van Antwerp, dat is ook goed. We hebben 9 matchen om ons te redden, de manier waarop speelt geen rol!
Vind ik leuk
JoeCanoe +1011
donderdag 10 januari 2019 om 10:38
Kan Lambrechts de arbitters niet wat korting op nieuwe banden geven (als de manier waarop toch niet van belang is)?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17554
donderdag 10 januari 2019 om 10:44
Indien Waasland-Beveren en KV Mechelen geen enkele sanctie krijgen, mag duidelijk alles, da's een feit...
Vind ik leuk
DDT +3667
donderdag 10 januari 2019 om 11:03
Ook niks verkeerd gedaan
Vind ik leuk
JMP +45
donderdag 10 januari 2019 om 11:19
Het is niet omdat er een keuken besteld werd ! dat die ook effectief geleverd werd é ..... misschien zijn ze de bestelbon wel kwijt ;-)
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17554
donderdag 10 januari 2019 om 11:27
Ja, weet ik ook wel. Gewoon sportief er alles aan doen, al de rest ligt niet in eigen (propere) handen ;)
Vind ik leuk
wimdevos +530
donderdag 10 januari 2019 om 21:02
het is geen keuken he...
Vind ik leuk
Den Didi +379
donderdag 10 januari 2019 om 11:36
Je hebt gelijk
En speelt in de kijker dan zal je bewijs dat het wel kan! Wel jammer voor Antwerp vind ik en vooral voor de supporters
Vind ik leuk
JoeCanoe +1011
donderdag 10 januari 2019 om 12:23
Ik zou het een vergissing vinden. Zelfs als hij niet speelt moet er een backup zijn voor Rafa. Rafa heeft ook maar een contract tot het einde van dit seizoen. Voor volgend seizoen gaat er dan ook terug een leemte vallen (tenzij Rafa blijft ... maar dan gaat die dat zelf wel moeten willen en zal er boter bij de vis moeten komen).
Vind ik leuk
Steven007 +14
vrijdag 11 januari 2019 om 07:56
De boter lag al op tafel alvorens de vis werd geserveerd er lag op de bosuil al een contract klaar voor het volgend seizoen al voor dat lior 1 minuut had gespeeld voor Antwerp het feit dat die gehuurd is van de boeren is omdat luciano een meester is in zaken doen en op die manier er geen transfersom hoeft te worden betaald lior heeft ondanks meerdere aanbieden ook aangegeven zich als een vis in het water te voelen op de bosuil en te willen blijven
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 08:06]
Vind ik leuk
JoeCanoe +1011
vrijdag 11 januari 2019 om 12:27
Laten we hopen dat hij volgend jaar nog op de bosuil speelt. Heeft echter ook meermaals gezegd dat hij graag naar standard was gegaan om daar met Preudhomme te gaan werken. Als hij nog geen contract getekend heeft dan zal allicht diegene die het zotste of langstlopende nieuwe contract aanbiedt met Rafa gaan lopen.
Vind ik leuk
Steven007 +14
vrijdag 11 januari 2019 om 12:39
Er is nog niets getekend maar weet uit goede bron dat er al een mondeling akkoord is met Antwerp (ook al is dat niet veel waard in de voetbalwereld) bijde partijen zijn dan ook uitermate tevreden met de samenwerking niet alle spelers kiezen voor het geld om ergens anders meschien wel op de bank terecht te komen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:48]
Vind ik leuk
w-b forever +1109
donderdag 10 januari 2019 om 17:11
JMP:Die keuken blijft maar door uw hoofd spoken zeker?De afgelopen dagen gaan uw reacties over niks anders m.a.w ge valt steeds in herhaling.
Vind ik leuk
JMP +45
donderdag 10 januari 2019 om 17:51
Das door al die soldenfolders over keukens ... doen mij er steeds aan denken ! Sorry é ... toch niet zenuwachtig voor het resultaat van het onderzoek propere handen ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws