'KRC Genk vreest vertrek van Pozuelo en haalt nog één keer alles uit de kast'

'KRC Genk vreest vertrek van Pozuelo en haalt nog één keer alles uit de kast'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 07:15vr 11-01-2019 om 07:15

Volgens Het Belang van Limburg is het allesbehalve zeker dat Alejandro Pozuelo na de transfermercato nog voor KRC Genk speelt. De Spaanse spelmaker zou kunnen rekenen op interesse uit het Midden-Oosten.

De 27-jarige Pozuelo kan voor de de contractueel vastgelegde som van acht miljoen euro vertrekken bij Genk. RSC Anderlecht zou volgende de geruchtenmolen ook interesse tonen, maar een transfer naar een grote concurrent lijkt onwaarschijnlijk voor middenvelder.

Een club uit het Midden-Oosten die met miljoenen komt zwaaien, zal meer kans maken om Pozuelo bij Genk weg te lokken. De behendige voetballer werd ontdekt bij Rayo Vallecano door technisch directeur Dimitri De Condé en speelt ondertussen zijn vierde seizoen in België.

Update 11/01, 07.15: Het Nieuwsblad weet dat Pozuelo vrijdag, of ten laatste zaterdag, zal beslissen over zijn verdere toekomst. Indien de Spanjaard in de Luminus Arena blijft, zal Genk hem belonen met een verbeterd contract.

Plaats een reactie

Boerken +8326
woensdag 9 januari 2019 om 21:34
Genkenaaaaaaar!!!!
Vind ik leuk
Geofpurple +6658
woensdag 9 januari 2019 om 21:37
maakt dien trol nie wakker :P
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:00
Gebeurd ook niet veel da die van brugge en Anderlecht aan zelfde zeel trekken.

Maar indd laat die hond maar slapen
Vind ik leuk
freejazz +2578
woensdag 9 januari 2019 om 23:02
Trol, hond......inderdaad, zelfde zeel, zelfde niveau...
Vind ik leuk
Geofpurple +6658
woensdag 9 januari 2019 om 23:14
De zaken benoemen zoals ze zijn is geen gebrek aan niveau :D
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 03:56
Niet bekend met het gezegde 'slapende honden wakker maken'
Vind ik leuk
freejazz +2578
donderdag 10 januari 2019 om 11:17
Wel bekend met het feit dat men zich verlaagd tot hetzelfde niveau van degene voor wie het bedoeld is.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:56
Men oogst wat men zaait.
Vind ik leuk
freejazz +2578
vrijdag 11 januari 2019 om 09:36
Neen, o.a. ik moet volgens jou oogsten wat ik niet gezaaid heb.



Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:49
Ging het niet over Genkenaar... awel dan.

Nog eentje die niet weet wat ie allemaal zegt..😒
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:50]
Vind ik leuk
agdh +2146
woensdag 9 januari 2019 om 22:03
Denk niet dat die daar zelf voor staat te springen
Vind ik leuk
Quizmaster +740
woensdag 9 januari 2019 om 22:21
Komkom..stop met deze zever!
Er vertrekt niemand, wat is daar nu zo moeilijk aan :-)
Vind ik leuk
j.caesar +1273
woensdag 9 januari 2019 om 22:46
idereen zal weg een oog hebben op Pozuelo, maar daarvoor niet het geld om op de tafel te leggen
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:12
8M? Das ni echt een probleem het geld. Maar geloven ze er wel hard genoeg in
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:22
Kwestie van de speler te overtuigen, mogelijk kan die daar 4 tot 5keer verdienen wat hij hier krijgt. Een contract van3 jaar biedt hem bedragen die hij anders nooit uit zijn loopbaan kan fileren. Die kan op 3 jaar misschien het dubbele of het driedubbele verdienen van wat hij tot nu toe reeds verdiend heeft.
Vind ik leuk
THOR4ever +3054
donderdag 10 januari 2019 om 08:42
Ik gok op een kwakkel
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 08:50]
Vind ik leuk
THOR4ever +3054
donderdag 10 januari 2019 om 08:50
.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 07:35]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:43
Kan zijn, het is de periode van de geruchten.
Vind ik leuk
Marcus_A +2102
vrijdag 11 januari 2019 om 07:43
Ik denk dat je helaas gelijk hebt...die kan op 3 jaar daar zo ongelofelijk veel cashen dat de loyauteit aan huidige team toch sterk onder druk komt....wat hij dan echter kan onderschatten: als zijn vrouw en kind daar niet aarden, moet hij toch eerder vertrekken daar en heeft hij hier een mooi project achter gelaten. .....eenmaal weg, komt dat niet meer terug
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 07:44]
Vind ik leuk
sus +1457
woensdag 9 januari 2019 om 23:32
voor geld spelen ze muziek....
en weg is hij....
Vind ik leuk
margot +215
donderdag 10 januari 2019 om 09:33
Als ze het voetbal nog iet of wat geloofwaardig willen maken, schaf dan die transferperiode in Jan af. Dat is je reinste competitievervalsing. Dan maar klagen dat de stadions niet meer vol lopen..... Teveel makelaars die hun zak willen vullen, te veel zwart geld in het voetbal, meer clowns dan acrobaten in de clubbesturen.... ja waar gaan we eindigen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:53
Volledig akkoord met deze stelling !
Vind ik leuk
freejazz +2578
donderdag 10 januari 2019 om 11:19
De makelaars van Pozuelo zijn nu in Spanje aan het onderhandelen met Genk. Komt die belangstelling uit de woestijn toch wel juist op het goede moment zeker.
Vind ik leuk
Xytox +2760
vrijdag 11 januari 2019 om 07:23
Alles is al concreet bekend gemaakt, dus het is niet zomaar een fantasietje. Als hij echt niet wil vertrekken, dan komt zo'n bod natuurlijk goed uit om het onderste uit de kan te halen, maar ik ben er zeker van dat Genk met een loonplafond werkt, dus als hij echt voor het geld kiest vertrekt hij binnenkort met zijn schopje om in het zand te gaan spelen...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:42
Ik zie dat mijn aanwezigheid gewenst is over de uiterst delicate kwestie.
Mijn mening is dat Pozuelo gewoon blijft. En als die arabische ... slim zijn, wachten ze tot na seizoen. Dan krijgen ze hem gratis en voor niks, met een strikje er rond.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 10:07]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:16
Hoeft die rascistische opmerking echt genkenaar ? Triestig...
Vind ik leuk
DVGenkie +134
vrijdag 11 januari 2019 om 09:48
Arabische schapenneukers????
Ben geboren en getogen in het multiculturele Genk, dus zo’n uitspraak is absoluut ongepast!
Als ‘Genkie’ zou je moeten weten dat het juist de sterkte van onze samenleving is..

Je zou je beter publiekelijk excuseren!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:07
Zo beter?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19133
vrijdag 11 januari 2019 om 08:04
Nu al voor het geld kiezen zou zonde zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:16
Schoon geste van Genk tegenover de Spanjaard. Nu zal blijken hoe groot zijn hart is voor de genkies.
Vind ik leuk
BW +358
vrijdag 11 januari 2019 om 10:09
Pozo blijft in Genk!!! Hij zlal een verbetert contract tekenen, kampioen spelen en deze zomer voor een 10 à 12 miljoen naar Spanje verhuizen. Iedereen tevreden...
Vind ik leuk
THOR4ever +3054
vrijdag 11 januari 2019 om 13:12
Kan niet. Niemand zal meer dan 8 miljoen betalen, want dat is de afkoopsom. Alle geld dat de kandidaat-kopers dan nog over hebben mogen ze aan salaris en winstpremies voor Pozu besteden.
Vind ik leuk
wesleyvb +1331
zondag 13 januari 2019 om 01:15
Kijk he, als Genkie zeg ik het heel simpel: als hij elders wilt gaan spelen voor miljoenen waar 5 oliesjeiken zitten in de tribune en de rest vant stadion leeg, dan moet hij dat weten. Blijft hij, zijn we eens zo gelukkig! de miljoenen komen zowiezo op tafel voor Genk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws