'Doumbia op weg naar Sporting, Anderlecht profiteert mee'

'Doumbia op weg naar Sporting, Anderlecht profiteert mee'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 20:39wo 09-01-2019 om 20:39

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 15:06do 10-01-2019 om 15:06

Idrissa Doumbia staat mogelijk voor een mooie transfer. Volgens O Jogo kan de middenvelder binnenkort een transfer naar Sporting Portugal maken. Voor Anderlecht betekent dat goed nieuws.

Momenteel speelt Doumbia nog in Rusland. Hij is er actief bij Akhmat Grozny. In de Premier Liga is hij basisspeler. In zestien competitieduels, waarin hij één keer scoorde, speelde hij zich in de kijker van Sporting Portugal. De Portugese club zou bereid zijn om 2,5 tot 4 miljoen euro te betalen voor de Ivoriaan.

Bij Anderlecht zullen ze waarschijnlijk duimen dat Doumbia voor veel geld wordt verkocht. Anderlecht heeft recht op een doorverkooppercentage van twintig procent. Voor Doumbia kreeg Anderlecht bij de transfer naar Akhmat Grozny al iets meer dan één miljoen euro.

Verhuurd aan Zulte Waregem
In Brussel stond Doumbia lang te boek als een groot talent, maar hij kon bij Anderlecht nooit doorbreken. Vorig seizoen verhuurde paars-wit hem nog aan Zulte Waregem.

Plaats een reactie

jericho666 +2974
woensdag 9 januari 2019 om 20:49
Die hadden ze nooit definitief mogen laten gaan. Hopelijk niet dezelfde fout met Douda.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:53
Merci René, merci René, merciiiii...
Vind ik leuk
jericho666 +2974
woensdag 9 januari 2019 om 22:19
Is wel verkocht onder Hein
Vind ik leuk
Toca +44373
woensdag 9 januari 2019 om 23:06
Werd verkocht in de zomer van 2017, wie was er toen nog trainer ?
Vind ik leuk
jericho666 +2974
woensdag 9 januari 2019 om 23:13
Zeker? Ik dacht dat die in 2017 werd verhuurd en pas in 2018 is verkocht
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170717_02976397
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 23:16]
Vind ik leuk
Toca +44373
donderdag 10 januari 2019 om 07:05
Ge hebt gelijk makker. Sorry.
Vind ik leuk
jericho666 +2974
donderdag 10 januari 2019 om 08:34
Np. Los vn onder wie hij werd verkocht, is dit gewoon een spijtige zaak.
Vind ik leuk
Brubru +4013
woensdag 9 januari 2019 om 23:36
Speelde tot zomer 2018 bij Zulte Waregem hoor net als Leya Iseka. (Zou je toch moeten weten als je 24 uur op 24 alleen maar met je club bezig bent-:))
Beiden gingen terug naar paarswit maar pasten niet meer in de plannen van Hein.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:04
Maakt niet uit, wie heeft hem verneukt ?
Vind ik leuk
jericho666 +2974
donderdag 10 januari 2019 om 11:18
Die vraag kunnen we precies ook over u stellen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:14
Fy...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws