Rutten wil Anderlecht-fans terugwinnen: Dat stemt niet tot tevredenheid

Rutten wil Anderlecht-fans terugwinnen: "Dat stemt niet tot tevredenheid"

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 19:15wo 09-01-2019 om 19:15

Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 19:25wo 09-01-2019 om 19:25

Voor de fans van Anderlecht was 2018 een rampjaar. De slechte resultaten zorgden voor een makke sfeer in het Astridpark. Nieuwe coach Fred Rutten wil dat zien veranderen.

In Het Laatste Nieuws geeft hij aan dat hij de fans wil terugwinnen. "Ik denk dat de supporters zeker over het eerste halfjaar ontevreden zijn. En dat is ook terecht. Als je een club zoals Anderlecht bent en je staat zo ver verwijderd van de eerste plaats in punten, dan stemt dat niet tot tevredenheid. En ik hoop dat ik dat kan keren en dat de fans, zeker in de thuismatchen, achter onze ploeg zullen staan."

Rutten moet nu het kaf van het koren scheiden in de spelerskern, maar dat vergt tijd. "Allereerst zijn ze zeer enthousiast. We hebben nog niet al te veel gedaan, maar mijn eerste indruk is positief. Aan het einde van de week zal ik goed de balans kunnen opmaken. En dan kan ik, samen met andere mensen, daarover beslissen."

Plaats een reactie

RSCA 35 +411
woensdag 9 januari 2019 om 19:57
Récupérer?
Les fans méritent RESPECT
Avec le respect seul, cela ne fonctionnera pas
Le conseil doit maintenant acheter des joueurs
Investir
Récolte et semis
Et ensuite ...
CHAMPION 2018 - 2019: ANDERLECHT
Vind ik leuk
Zero123 +999
woensdag 9 januari 2019 om 20:06
Jij hebt echt geen leven hé?
Hier een like.
Vind ik leuk
Kess +535
woensdag 9 januari 2019 om 20:20
Sie haben recht, aber können Sie auf "Flämisch" antworten ?
Vind ik leuk
Geofpurple +6652
woensdag 9 januari 2019 om 21:33
Nu nog iemand int spaans, italiaans, en we kunnen aan de slavische talen beginnen ofzo :P
Vind ik leuk
Kess +535
woensdag 9 januari 2019 om 21:45
😂😂
Vind ik leuk
Smuuw +1335
woensdag 9 januari 2019 om 22:40
Als moet kan ik het in Noors neerpennen mor ja welke Noor zit hier op het forum 😅
Vind ik leuk
Boerken +8324
donderdag 10 januari 2019 om 08:16
Solied
Vind ik leuk
Xynix +1045
woensdag 9 januari 2019 om 23:07
Ward De Bever kan misschien iets in het Latijn posten? ;-)
Vind ik leuk
w-b forever +1677
woensdag 9 januari 2019 om 20:15
Ja fredje dan gaat ge stevig in uw schoenen moeten staan zulle om die nu terug te winnen.Die mensen willen terug voetbal zien na de winterstop.
Vind ik leuk
Joesay +884
woensdag 9 januari 2019 om 20:40
Valt nog mee ze, ik ga al 5 jaar ni meer kijken maar toen wou ik ook al voetbal zien na de winterstop en was ik telkemalen (enkele jaren) teleurgesteld. De tijd van toen de ploegen naar het Astrid park afzakte met de hoop een punt te pakken is al laaaaaaaang verleden tijd.
Nu komen zelfs de staartploegen met het gevoel punten te pakken
Vind ik leuk
Heppen1J +842
woensdag 9 januari 2019 om 21:40
in Wb moeten ze al een hele.leven
al stevig in hun schoeven staan
en dat lukt hem maar niet
hoe zal dat komen
Vind ik leuk
JoeCanoe +1323