'Mbodj zwaar in de clinch met trainer, Anderlecht komt dichtbij'

'Mbodj zwaar in de clinch met trainer, Anderlecht komt dichtbij'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 18:06wo 09-01-2019 om 18:06

Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 18:15wo 09-01-2019 om 18:15

Kara Mbodji lijkt meer en meer op weg om naar Anderlecht terug te keren. Het Franse persbureau AFP meldt dat nu ook. Hij zou in de clinch liggen met zijn trainer.

Mbodji werd verhuurd met aankoopoptie, maar van die aankoop komt er niets in huis. De Senegalees kreeg weinig speelminuten bij FC Nantes, maar mocht dinsdag wel instarten in de inhaalwedstrijd tegen Montpellier.

Toen hij in die wedstrijd vroeg naar de kant moest, weigerde hij de coach Vahid Halilhodzic een hand te geven. Ook na de match zou er nog een zware aanvaring zijn geweest in de kleedkamer. Daarbij zijn andere spelers en stafleden moeten tussenkomen om beide heren uit elkaar te halen. Halilhodzic wil niet meer samenwerken met Mbodji en stuurt hem dus per direct terug naar Anderlecht. 

Plaats een reactie

Xytox +2760
woensdag 9 januari 2019 om 18:30
Amper gespeeld, duidelijk onvoldoende presteren als hij vroeg naar de kant gehaald wordt, en dan nog eens rotstreken...
Zet hem direct te koop in de solden!
Vind ik leuk
Patfey +6314
woensdag 9 januari 2019 om 18:44
En maar hetzelfde herkauwen, daarjuist al gelezen
Vind ik leuk
Xynix +1045
woensdag 9 januari 2019 om 19:07
Je zou zo gaan denken dat Vranjes een koorknaap lijkt naast Kara.
Vind ik leuk
THOR4ever +3050
woensdag 9 januari 2019 om 19:35
Als Rutten wat verstand heeft van people management heeft Anderlecht er binnenkort een rots in de branding bij. Laat de anderen maar uitvoetballen, Kara veegt alles wel weg (één keer terug in vorm).
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:39
In vorm? Met een kraakbeenletsel in de knie? Dat is game-over voor Kara om op topniveau te spelen. En dat karakter van hem, wil je dat wel in de kleedkamer. En uitvoetballen, dat vind ik voor een dominante ploeg wel belangrijk. Als ploegen druk zetten en de bal moet terug en van voet naar voet gaan, dan moet hij ook onder die druk die passes kunnen geven. Als iedereen dat kan, dan blijft de tegenstander achter de bal aanhollen. In het andere geval wedt het een verre bal en ben je hem kwijt'
Vind ik leuk
Daring +80
woensdag 9 januari 2019 om 20:31
zou fantastisch zijn voor de spirit er terug in te krijgen!
Vind ik leuk
Joesay +884
woensdag 9 januari 2019 om 20:35
Mag van mij ook terug komen want:... Niets is beter dan thuuuiiiis! 😊
Vind ik leuk
Xytox +2760
woensdag 9 januari 2019 om 22:48
Bankzitter bij de 11e in de stand in Frankrijk! Versleten knieën en nog een rotkarakter er gratis bovenop. Waarom nog twijfelen!?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws