Sport/Voetbalmagazine: ‘RSC Anderlecht wil Pozuelo weldegelijk weghalen bij Genk'

Sport/Voetbalmagazine: ‘RSC Anderlecht wil Pozuelo weldegelijk weghalen bij Genk'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 08:17wo 09-01-2019 om 08:17

Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 08:19wo 09-01-2019 om 08:19

RSC Anderlecht wil zich tijdens de wintermercato gevoelig gaan versterken. Verschillende opties kwamen al aan bod, maar mogelijk zoekt paars-wit het dichter bij huis. Volgens Sport/Voetbalmagazine mikt Anderlecht weldegelijk op Alejandro Pozuelo.

Onlangs deelde VoetbalPrimeur.be al mee dat Pozuelo voor acht miljoen euro mag vertrekken bij KRC Genk. De spelmaker heeft een opstapclausule in het contract staan, waardoor de competitieleider zelf weinig in de pap te brokken heeft.

Titelstrijd vs. Strijd voor Play-Off 1
Het weekblad meldt dat Anderlecht van plan is om binnenkort bij Genk aan te kloppen voor Pozuelo. 'In zijn zoektocht naar een speler met een x-factor zou de directie bereid zijn om de opstapclausule van Alejandro Pozuelo, die naar verluidt 8 miljoen euro bedraagt, te activeren', klinkt het.

Een transfer lijkt echter niet te gebeuren. Zo moet ook Pozuelo zelf een overstap naar Anderlecht zien zitten en dat lijkt weinig waarschijnlijk. Genk strijdt volop voor de landstitel, terwijl paars-wit timmert aan de weg omhoog.

Poll

Zie je dat te gebeuren?

(1499 stemmen)

Plaats een reactie

Boerken +8324
woensdag 9 januari 2019 om 08:19
Genkenaar halloooo , ge gaat dat toch niet laten gebeuren zeker ?
Vind ik leuk
DDT +3929
woensdag 9 januari 2019 om 08:22
Hij zit in Dubai slechts helft van de tijd wifi, geduld 😉
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:00
Ik denk dat hij in Spanje zit op training en heuu in Dubai betere Wifi dan in België :)
Vind ik leuk
Toca +50314
woensdag 9 januari 2019 om 08:20
Transfersom is het enige wat realistisch is aan dit verhaal.
Vind ik leuk
Boerken +8324
woensdag 9 januari 2019 om 08:23
Anderzijds een natte droom voor de fans ?
Vind ik leuk
Xytox +2760
woensdag 9 januari 2019 om 08:38
Niet echt. Ik denk dat er andere spelers zijn met gelijkaardige (of zelfs meer) kwaliteiten die je elders kan halen.
Het heeft bij Pozuelo ook vrij lang geduurd voor hij zijn beste niveau haalde bij Genk, dus er is geen garantie dat hij zich bij Anderlecht sneller zou aanpassen. Zeker als hij zelf al aangeeft liever terug naar Spanje te gaan.
Vind ik leuk
agdh +2140
woensdag 9 januari 2019 om 09:25
Ja want als hij naar Anderlecht gaat moet hij zich helemaal opnieuw aanpassen aan de nieuwe competitie, het Belgische weer, de nieuwe tegenstanders etc...
Vind ik leuk
Xytox +2760
woensdag 9 januari 2019 om 09:39
Hoeveel voorbeelden zijn er niet van spelers die wisselen van ploeg in eenzelfde land, ook binnen België, en die maanden nodig hebben om zich aan te passen of zelfs nooit hetzelfde niveau halen?
Alleen al de andere trainer en andere collega's zijn voor sommige spelers reden om aanpassingsperiode nodig te hebben. Daarbij komt nog dat hij nu in een ploeg speelt die kon groeien zonder veel druk en nu goed draait, en dat hij bij Anderlecht in een ploeg zou komen die vierkant draait zodat de druk op zijn schouders direct enorm zou zijn...
Vind ik leuk
Toca +50314
woensdag 9 januari 2019 om 08:43
Ik vind hem een geweldige speler. Mag van mij direct komen maar gaat niet gebeuren.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:36
Als Pozuelo en anderlecht overeenkomen dat is het gebeurt. Vast bedrag dus genk staat buitenspel.
Vind ik leuk
Reagens +3157
woensdag 9 januari 2019 om 08:39
Speler moet ook akkoord gaan hoor. Slavernij is al een hele tijd gelden afgeschaft.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:44
Lees eens goed de eerste 5 woordjes...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:03
Pozuelo kan naar betere ploegen deze Zomer waarom zou hij gaan naar een Anderlecht dat vierkant draait. De spelers rondom hem bij Genk maken van hem een sterspeler
Vind ik leuk
dendanny +50
woensdag 9 januari 2019 om 08:38
Anderlecht hahaha hebt ge coucke zien lopen in zijntrainingspakske
Vind ik leuk
Freddyploiks +14823
woensdag 9 januari 2019 om 09:04
Verhaeghe staat ook in zijn trainingsoutfit op het terrein, maar daar kraait niemand over. Bende aasgieren. De vraag is, hoelang gaan jullie nog lachen?
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 09:05]
Vind ik leuk
Zero123 +999
woensdag 9 januari 2019 om 09:09
Die frustratie zeg 😂
Vind ik leuk
Freddyploiks +14823
woensdag 9 januari 2019 om 09:39
😂
123, handjes draaien
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 09:40]
Vind ik leuk
Boerken +8324
woensdag 9 januari 2019 om 09:24
Tfeit is dat beide voorzitters in trainingspak met hun speeltje ( voetbalclub ) zich amuseren. Tzijn beiden geen atleten he
Vind ik leuk
ROBSON +3929
woensdag 9 januari 2019 om 13:02
Nee maar bartje kan een balletje trappen.
Vind ik leuk
Boerken +8324
woensdag 9 januari 2019 om 14:18
Kweet het heeft op een lager niveau gevoetbald
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 14:11
Altijd over Club beginnen...zelfs tegen die Genk suppprters die jouw uitlachen.
Ben je ziek? Ziek, net zoals je club?
Of ziel van de frustratie en jaloezie?

Btw, je hebt wel een feit. Ookal staan ze in hun badjas, who cares.
Vind ik leuk
Freddyploiks +14823
woensdag 9 januari 2019 om 18:06
Ik maak een vergelijking tussen 2 voorzitters die in de krant staan en ik zie een groot verschil, dad alles.
Meneer anti zit met meer frustraties vrees ik...
Vind ik leuk
Freddyploiks +14823
woensdag 9 januari 2019 om 09:05
bis
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 09:39]
Vind ik leuk
Boerken +8324
woensdag 9 januari 2019 om 09:22
2x bijna hetzelfde , en ik lach nog altijd niet 😱
Vind ik leuk
Freddyploiks +14823
woensdag 9 januari 2019 om 09:38
Ik vind daar echt niks mis mee. Coucke staat op de voorpagina van HLN omdat hij een training aan heeft? Het wordt met de dag belachelijker...
Vind ik leuk
Boerken +8324
woensdag 9 januari 2019 om 11:00
Tja omdat er nu daar iemand iets over zegt is dat zo erg niet ook, trouwens ik denk dat er vele in zijn plaats zouden willen staan in trainingske op dat plein. Ge maakt u gelijk drukker dan vroeger Freddy . Liever u droge of zwarte humor😈
Vind ik leuk
Freddyploiks +14823
woensdag 9 januari 2019 om 11:40
Er wordt de laatste tijd gewoon heel veel op mijn ploeg gekakt, in het bijzonder op Coucke en Hein. Ok, deze 2 figuren vragen er misschien zelf om maar er zijn grenzen. Sinds de aanstelling van Hein heeft de media hem kapot gemaakt, hetzelfde met Coucke. Ik vind dat zeker Coucke een eerlijke kans verdient. Toen hij bij Quick-Step was vond iedereen hem een halfgod en nu kan hij niks goed meer doen. De journalisten maken hem kapot.
Maar ok, je hebt een punt. Humor wint altijd! 😈
Vind ik leuk
Boerken +8324
woensdag 9 januari 2019 om 14:26
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind, en iedereen weet dat dit niet blijft duren ,toch niet op Belgisch niveau .het hoort er nu allemaal eenmaal bij. Anderlecht blijft Anderlecht waar de meeste Belgische spelers ooit willen spelen , net zoals mijn ploeg Brugge ook zijn successen en mindere perioden gekend heeft. Of dacht je nu toen Brugge 10 jaar geen titel had we ons een middenmoter voelden! Vroeg of laat komen de topclubs terug. Voor mij moet dat van Anderlecht nu niet vlug zijn he😛maar terugkomen dien ze sowieso of we dat nu leuk vinden of niet 👍🏻
Vind ik leuk
Freddyploiks +14823
woensdag 9 januari 2019 om 18:03
Merci voor de mooie reactie Boerken! 👍
Vind ik leuk
Vlad +4190
woensdag 9 januari 2019 om 09:06
Is aan het oefenen om mee op te lopen aan de hand van een speler bij de volgende wedstrijd...
Vind ik leuk
Vaneigens +1258
woensdag 9 januari 2019 om 08:38
Grap van de dag :)
Vind ik leuk
DDT +3929
woensdag 9 januari 2019 om 08:43
Hij gaat terug naar Spanje, naar het zuiden van Spanje dichter bij de familie. Is ook een koopje voor Spaanse ploegen
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:47
Twijfel ik aan; voor de toppers is hij niet goed genoeg daar. Ze kennen hem van vroeger en de lagere ploegen zullen dat niet uitgeven. Crisis in de uitgaven daar...
Vind ik leuk
DDT +3929
woensdag 9 januari 2019 om 09:21
Zijn niveau is wel omhoog gegaan. Bij subtop in Spanje kan die mee
Vind ik leuk
AzEz86 +7355
woensdag 9 januari 2019 om 08:50
Op zich is Anderlecht al dichter bij de familie natuurlijk, de rit naar het vliegtuig is al ingekort hé ;-)
Vind ik leuk
Tornado79 +1354
woensdag 9 januari 2019 om 08:47
Als Anderlecht dit echt overweegt, en daarvoor alles op alles zet, is dat alweer een teken aan de wand dat ze niets bijgeleerd hebben de laatste jaren. De tijd dat iedereen voor Anderlecht wil spelen ligt al Decennia achter ons.
Anderlecht heeft op dit moment echt niets meer te bieden dan pakweg Genk, en dit heus niet alleen omdat Genk aan de leiding staat van de JPL.
Vind ik leuk
FL +273
woensdag 9 januari 2019 om 09:01
Ik denk dat rsca wel meer loon betaald dan Genk hoor , hij is wel degelijk te overtuigen met bv een loonsverdubbeling ...
Vind ik leuk
BW +358
woensdag 9 januari 2019 om 09:15
Loon verdubellen? Dat zou betekenen dat hij meer dan 2 miljoen zou gaan verdienen. Neem een contract voor 3,5 jaar + transfersom van 8 miljoen. Dan kost de speler 15 miljoen € en dan is hij bijna 31 jaar. Vrij duur denk ik.
En wie wil er nu nog voor Anderlecht spelen.
Vind ik leuk
Minunten +506
woensdag 9 januari 2019 om 09:26
Verdubellen :-) :-) :-) FL zegt ook bv. verdubbelen, gewoon om aan te tonen dat je nooit nooit moet zeggen. Al lijkt het me inderdaad onwaarschijnlijk momenteel. Hij zal wel kampioen willen spelen met Genk en volgend jaar Champions League willen spelen met hen, tenzij hij naar een grotere competitie kan.
Vind ik leuk
Minunten +506
woensdag 9 januari 2019 om 09:22
Inderdaad, sommigen vergeten blijkbaar wel heel rap dat de verhouding geld/clubliefde optimistisch gezien 90/10 is ofzo. Het kan heel rap keren allemaal, ook halfweg het seizoen. En wat als... Genk geen kampioen speelt, deze zomer casht met een speler of 4 en de herbelegging niet pakt? Dan sta je daar schoon met uw koppositie op het einde van de reguliere competitie.

Staat los van het feit dat tot nu toe er maar 1 ploeg is die verdient kampioen te spelen.
Vind ik leuk
Broesken +94
woensdag 9 januari 2019 om 09:14
Het enige wat rsca nog meer te bieden heeft dan Genk en Club is het loon.
Vind ik leuk
K1908 +2403
woensdag 9 januari 2019 om 11:26
Betere lonen, betere accomodaties, grotere geschiedenis, meer kans op prijzen (niet dit jaar nee)...

Maar verder is er inderdaad niets dat Anderlecht meer kan bieden... -.-'
Vind ik leuk
ROBSON +3929
woensdag 9 januari 2019 om 13:06
Betere accomoddaties? Stadion van genk is groter,mooier en Genk is bovendien rijker en ook een mooiere club. Dus idd niks maar dan ook niks kan pozu overtuigen om naar hellhole te trekken.
Vind ik leuk
Freddyploiks +14823
woensdag 9 januari 2019 om 13:12
Hahahahahahaha! Wacht even.....hahahahahaha
Vind ik leuk
Geofpurple +6652
woensdag 9 januari 2019 om 13:50
of dat stadion mooier is, subjectief, mooier is subjectief, rijker, kuh kuh.
Vind ik leuk
K1908 +2403
woensdag 9 januari 2019 om 15:54
Budgetten in Miljoenen:

1 Anderlecht 70
2 Club Brugge 60
3 AA Gent 44
4 Standard 30
5 Racing Genk 25

Dit komt van de belgische voetbalbond, er zijn andere manieren om het te interpreteren, op 1 manier is brugge voor het eerst in de geschiedenis rijker dan Anderlecht, maar Genk komt niet in de buurt hoor, kameraad...

"EDIT: cijfers van het seizoen 2018-2019, veel recenter kan niet voor je daarover begint :-)"

In de Luminus arena kan 2k meer in (ongeveer). Echter is in anderlecht de capaciteit teruggeschroefd van 24.5k naar 21.5 in functie van de vele Europese matchen. tijdens die Europese matchen zijn er bepaalde regels die moeten worden nageleefd aangaande veiligheid die enkele jaren geleden maakten dat we de aantallen moesten beperken. (Maakt ook niet uit want geraakt momenteel zelfs niet vol) 't Is dus maar hoe je het bekijkt.

Mooier, daarover ga'k niet discussieren, smaken en kleuren,.. snapje?

Met accomodatie had ik het dan ook vooral over oefencomplexen en jeugd infrastructuur. (Ook) Daar doet niemand in België beter

Prijzen en geschiedenis moet ik niet uitleggen vermoed ik?
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 15:56]
Vind ik leuk
ROBSON +3929
woensdag 9 januari 2019 om 16:35
Budgetten geeft niet aan hoe rijk een club is. En je bent zo goed als je laatste jaren,geschiedenis staat daar los van.
Vind ik leuk
Geofpurple +6652
woensdag 9 januari 2019 om 17:35
De definitie van rijk is ook subjectief. Puur in geldwaarde is het nog steeds rsca. Rijk in uw bewoordingen staat daar volledig los van, als we enkel de laatste jaren in rekening brengen, is rsca nog steeds rijker dan rsca, Genk zit helft van de tijd in po 2. Hallo???

K1908 heeft gewoon gelijk. Anders beweren komt van mensen die zich in alle hoeken wringen om recht te praten wat krom is.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 17:37]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:32
Rijk gaat over het "eigen vermogen" en daarin is Genk al een aantal jaren Nr 1.
http://www.voetbalnieuws.be/news/356269/genk-blijft-met-voorsprong-rijkste-belgische-club-na-miljoenenwinst
Vind ik leuk
K1908 +2403
woensdag 9 januari 2019 om 18:37
Kijk, ik heb de jaarrekeningen niet in handen en ik heb geen ambitie om ze op te zoeken. Ik denk dat de voetbalbond misschien wel iets beter geplaatst is om die zaken in te kijken dan, godbetert, het nieuwsblad.

Ik kan ook niet geloven dat de activa die voorhanden zijn in Anderlecht minder waard zijn dan die in Genk, ook al om de marketing waarde van de club die hoger liggen en de oefencomplexen die van een hoger niveau zijn.

Vergeet ook even niet hoe Genk aan zijn rijkdom begon, met de centen van de belastingbetalers,want het sluiten van de mijnen was toch zo erg. + Waterschei gedoe..
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:50
Je gelooft wat je wil uiteraard.
Wat je laatste paragraaf betreft, denk ik dat je geen idee hebt waarover je het hebt wat er in de beginperiode van Genk gebeurd is.
Vind ik leuk
Geofpurple +6652
woensdag 9 januari 2019 om 18:58
Zoals ik al aanhaalde, blijft een subjectief gegeven, Iedereen kan met cijfers goochelen om een punt te maken. Blijft een oeverloze discussie. Dat genk het goed doet staat wel bijten kijf.
Vind ik leuk
THOR4ever +3050
donderdag 10 januari 2019 om 21:51
Sorry, maar de betonrot in Anderlecht is niet meer te verstoppen. Stadion is niet meer van deze tijd. Genk is ook niet het nieuwste en mooiste, maar in vergelijking met het Astridpark bouwtechnisch een paleis. De Jos Vaesen Academy kan trouwens de vergelijking met het jeugdcomplex van Anderlecht prima doorstaan. Is een topfaciliteit. Jaarbudget Genk is wel maar een fractie van dat van Anderlecht, maar er is wel een serieuze spaarpot.
Vind ik leuk
K1908 +2403
vrijdag 11 januari 2019 om 09:57
Ik wil helemaal niet zeggen dat Genk op niets trekt. Eerder gewoon ene beetje realisme inbouwen bij 'medeforumers', of tenminste hoe ik het zie meegeven.

Betonrot gaat er wel lichtelijk over, ben je er al geweest? :-)
Vind ik leuk
THOR4ever +3050
donderdag 10 januari 2019 om 23:43
Betere accomodaties ??? Laat me niet lachen.
Vind ik leuk
K1908 +2403
vrijdag 11 januari 2019 om 09:58
Betreft oefen- en jeugdcomplex? Lach de lach der dwazen vriend.. ;-)
Vind ik leuk
RSCA 35 +411
woensdag 9 januari 2019 om 08:50
Les dernières phrases de cet article:
Pozuelo n'aime probablement pas ça
Pourquoi Voetbalprimeur passe-t-il au crible ici?
Cela n'arrivera pas
Le montant, 8 millions, est correct
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:25
Hier se, fred Rutten heeft ook een account.
Vind ik leuk
K1908 +2403
woensdag 9 januari 2019 om 11:29
La presse Belges.. Qu'est-ce que tu veux?
Vind ik leuk
THOR4ever +3050
donderdag 10 januari 2019 om 23:45
Parce qu’ils savent que les membres vont réagir. X clicks en + , c’est bien pour la commercialisation de leur site.
Vind ik leuk
Heppen1J +842
woensdag 9 januari 2019 om 08:54
ze zullen eens goed lachên
Vind ik leuk
GT8 +713
woensdag 9 januari 2019 om 09:01
Lijkt me onwaarschijnlijk, maar helaas niet 100% onmogelijk. Zou wel tegenstrijdig zijn met al zijn principes en verhaaltjes. In de winter vertrekken zou dom zijn van hem (voor de kans op prijzen en voor de fans), in de zomer denk ik dat hij zelf niet meer ambieert om nog in België te blijven ploeteren (zeker niet als hij de titel eventueel heeft gewonnen)
Vind ik leuk
Marcenkie +216
woensdag 9 januari 2019 om 09:02
Hij zou goed zot zijn om naar dat ploegske in rouw te gaan, en zelfs play off 1 te missen.
Vind ik leuk
Broesken +94
woensdag 9 januari 2019 om 09:18
Marcenkie ; hoe dikwijls heeft uw ploegske al in de rouw gezeten? Hoe dikwijls hebben jullie al naast PO1 gegrepen? Onder Vercauteren hadden jullie ook een fantastisch team maar eens de betere weg waren was het terug naar af met Genk. Geniet nog van je team en hopelijk spelen jullie kampioen; ik gun het jullie echt
Vind ik leuk
Marcenkie +216
woensdag 9 januari 2019 om 10:17
Gewoon heel erg dat iemand zonder kennis van voetbal zo'n mooie traditieclub komt kapot maken omdat hij meer geld heeft dan iemand anders....
Vind ik leuk
Freddyploiks +14823
woensdag 9 januari 2019 om 13:14
Iemand zonder geld zou het pas echt kapot maken.
Ken jij een voorzitter zonder geld?
Vind ik leuk
Marcenkie +216
woensdag 9 januari 2019 om 17:42
Klopt, maar wel zonder allures
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:02
Laat gekke Couckiemonster maar 8 miljoen aanbieden. Wil nog niet zeggen dat Pozuelo 2 stappen terug wil zetten in zijn carriere. Pozo pakt volgende week zijn eerste trofee om dan in april/mei af te sluiten met kampioenschap en dan terug naar het vaderland.
Vind ik leuk
Geofpurple +6652
woensdag 9 januari 2019 om 13:52
welke trofee pakt hij volgende week. Oja, als je in dromenland vertoeft, juist ja :P
Vind ik leuk
Marcenkie +216
woensdag 9 januari 2019 om 16:09
Dat zijn er dan 2 want Clemant pakt er op 16/01 ook nog ene.....
Vind ik leuk
freeman +13834
woensdag 9 januari 2019 om 09:03
Keep on dreaming !
Vind ik leuk
Marcenkie +216
woensdag 9 januari 2019 om 09:36
Is toch normaal, Coecke wil de concurrentie verzwakken, zou beter de jeugd soigneren en het beleid beter laten samenwerken ipv met geld te zwaaien en onnozel te doen op training. Mooi pakje trouwens....
Vind ik leuk
freejazz +2577
woensdag 9 januari 2019 om 10:16
De kern van het verhaal is dat Anderlecht dringend zelf eens een'Pozuelo-type' ontdekt en binnenhaalt. Ik bedoel maar, ze zouden beter à la Genk hun scoutingsniveau wat gaan opkrikken en valabele jonge spelers binnenhalen en laten doorgroeien, ipv nu proberen (tegen veel geld) de betere spelers van de rechtstreekse concurrenten proberen weg te lokken. Lange-termijn-visie is het enige waar een club in onze hedendaagse voetbal baat bij heeft. En nog iets, ik ben in de beginperiode een beetje de chauffeur geweest voor Alejandro (ik noem hem Xander) en heb een mooie vriendschapsband met hem opgebouwd, ik weet echt wel waar zijn toekomst ligt, dus moet ik eens luidop lachen met wat hier verkondigd wordt.
Vind ik leuk
Geofpurple +6652
woensdag 9 januari 2019 om 13:54
kan niet anders dan zeggen dat je hier helemaal gelijk hebt. De meeste winst die rsca kan halen is zijn eigen scouting terug op niveau brengen. Tis niet met geld te gooien om te gooien dat je er gaat komen.
Vind ik leuk
Jake Genk +130
woensdag 9 januari 2019 om 11:25
Ze willen terugkeren naar de mentaliteit van weleer . En proberen de concurrentie te verzwakken . Dat is dubbel winst !
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19119
woensdag 9 januari 2019 om 12:35
Zo is het overal hoor. Kijk maar naar Bayern Munchen, die halen jaarlijks de beste spelers weg bij onder andere Dortmund.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:32
gezever, zou prima transfer zijn maar ... gezever
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:35
Als de speler dit zelf wil kan hij gaan waar hij wil zolang de club in kwestie het afgesproken bedrag maar betaald
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19119
woensdag 9 januari 2019 om 12:35
Pozuelo zou een grote dommerik zijn, mocht hij dat doen. Maar dat is ie net, ben ik wel zeker van. Maar moest ik RSCA, ik zou ook eens polsen. Met te proberen geef je niet uit hé. Zeker met zo'n clausule.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws