UPDATE: Verschueren ontkent interesse in Nederlander: Geen contact gehad

UPDATE: Verschueren ontkent interesse in Nederlander: "Geen contact gehad"

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 11:13wo 09-01-2019 om 11:13

RSC Anderlecht en KAA Gent draaien geen al te best seizoen. Dat zorgt er ook voor dat ze deze winter stevig gaan uitpakken op de transfermarkt. Gent haalde al Thomas Kaminski en strijdt nu met Anderlecht om een Nederlander.

Het Italiaanse Calciomercato geeft aan dat beide topclubs interesse tonen in Rick Karsdorp. De Nederlander komt momenteel uit voor AS Roma, maar komt daar amper aan de bak. Sportief directeur Monchi zoekt een kleinere club waaraan Karsdorp kan worden uitgeleend.

Feyenoord (zijn ex-club) werd al genoemd als de grootste kandidaat om Karsdorp aan te trekken. De Nederlandse topploeg wil hem echter huren mét aankoopoptie, terwijl AS Roma een uitleenbeurt zonder opties verkiest.

Belgische interesse
Daar kunnen Gent en Anderlecht van profiteren. Beide clubs zouden een uitleenbeurt zonder opties wel zien zitten. Door de komst van Fred Rutten, de coach die Karsdorp lanceerde bij Feyenoord, lijkt Anderlecht een streepje voor te hebben op Gent.

Update 09/01 11.13: Tegenover Tele Radio Stereo heeft Michael Verschueren gereageerd op de geruchten over Karsdorp. Volgens hem is er helemaal niets van aan. "Voor zover ik weet heeft niemand van de club contact gehad met AS Roma", zegt hij.

Plaats een reactie

Zetterberg +11757
dinsdag 8 januari 2019 om 13:19
Ben niet echt voorstander van huren zonder aankoopoptie.
Vind ik leuk
Rune1891 +4707
dinsdag 8 januari 2019 om 13:33
Is enkel goed op heel korte termijn, als de betreffende speler wedstrijdfit is en direct het systeem mee oppikt, aan de andere kant, karsdorp is gene slechten
Vind ik leuk
Dirk H +3262
dinsdag 8 januari 2019 om 13:42
Anderlecht heeft dan ook al langer aangegeven dat ze niet willen huren, maar tja VP hé :)
Vind ik leuk
focuske +324
dinsdag 8 januari 2019 om 13:43
Jij gelooft alles wat RSCA zegt?
Ze gingen een trainer halen die goed kan communiceren en komen dan af met Rutten hahahahahahaahahahahah
Vind ik leuk
Dirk H +3262
dinsdag 8 januari 2019 om 13:44
Er waren meerdere voorwaarden
Vind ik leuk
Toca +44373
dinsdag 8 januari 2019 om 14:02
Communiceren met de spelers, niet met de pers of fans hé, die luisteren toch niet wat je zegt, nu moet ik zeggen dat ik Rutten even slecht versta als Leko bv. . zowat binnesmonds gebrabbel.
Vind ik leuk
Boerken +7576
woensdag 9 januari 2019 om 11:32
De spelers verstonden leko blindelings vorig sezioen 😜
Vind ik leuk
freeman +12747
woensdag 9 januari 2019 om 11:40
Ondertiteling inschakelen, Toca !
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 17:31
hahaha tsjiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee. Ook gezondheid.
Vind ik leuk
FL +223
woensdag 9 januari 2019 om 12:03
Eh ken je Rutten dan zo goed ? Ik denk dat je gewoon iets overneemt uit de media beste vriend 😉
Vind ik leuk
camargue +4172
woensdag 9 januari 2019 om 17:08
jij hebt dus duidelijk de info over Rutten niet gelezen? Communiceren is niet alle dagen lullen tegen de pers maar wel communiceren met de spelers! Wait and see!
Vind ik leuk
FL +223
woensdag 9 januari 2019 om 18:17
Was dat aan mijn adres ? Ik had een reactie op focuske
Vind ik leuk
Toca +44373
dinsdag 8 januari 2019 om 14:04
Gaan ze nooit kunnen overtuigen om naar België te komen.
Vind ik leuk
camargue +4172
woensdag 9 januari 2019 om 17:06
ik ook niet Zet, maar welke ploeg gaat nu haar 'beste spelers' verkopen tijdens de winter?

daarom denk ik ook dat het beter is dat ze er enkele huren, of als de kans zich voordoet kopen, en hun huiswerk maken tegen deze zomer, want dit seizoen is toch al om zeep ...

Alleen moeten ze weeral niet afkomen met half gebrekkelijke spelers of spelers die al maanden geen gras meer gezien hebben want daar vang je ook niks mee aan.
Vind ik leuk
Lord Wenger +16288
dinsdag 8 januari 2019 om 13:35
Zal terug naar Feyenoord gaan volgens mij. Op zich een prima speler, maar ligt al bijna anderhalf jaar letterlijk stil.
Vind ik leuk
Dirk H +3262
dinsdag 8 januari 2019 om 13:41
AS Roma zoekt een kleinere club ... dan zal het AAGent worden :)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:01
Hoezo? Is Anderlecht groter dan Roma misschien? Leer eens lezen"sportief directeur Poncho zoekt een kleinere club waaraan Karsdorp uitgeleend kan worden".
Dus als er gesproken wordt van kleinere club dan Roma dan zal Anderlecht zonder twijfel ook tussen zitten.
Vind ik leuk
Dirk H +3262
dinsdag 8 januari 2019 om 15:15
Waar in het artikel of reactie lees jij een vergelijk van Anderlecht met Roma? Begrijpend lezen is uwe sterktste kant blijkbaar niet
Vind ik leuk
ROBSON +3557
dinsdag 8 januari 2019 om 15:28
Als het over Anderlecht zou gaan had men gesproken over : De kleinste club.
Vind ik leuk
Dirk H +3262
dinsdag 8 januari 2019 om 17:55
Ter info een beetje voetbalgeschiedenis:
Titels per club
1. RSC Anderlecht - 34
2. Club Brugge - 15
3. Union Sint-Gillis - 11
4. Standard Luik - 10
5. Beerschot VAC - 7
6. Racing Club Brussel - 6
7. FC Luik - 5
8. Daring Club Brussel - 5
9. Lierse SK - 4
10. KV Mechelen - 4
11. Antwerp FC - 4
12. KRC Genk - 3
13. Cercle Brugge - 3
14. SK Beveren - 2
15. AA Gent - 1
15. RWDM - 1
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 18:03]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:08
Ah zo je bent ook nog een palmares supporter.
Vind ik leuk
ROBSON +3557
dinsdag 8 januari 2019 om 18:09
Jij leeft in het verleden. Nooit gehoord van je dr dat zoiets niet gezond is. Trouwens het gaat hier over groot of klein en ja Anderlecht is klein.
Vind ik leuk
K1908 +1630
woensdag 9 januari 2019 om 11:35
Net als elke club in belgië als we het op die manier bekijken.

Binnen België, nog steeds de grootste. tot spijt van wie 't benijdt.. :-)
Vind ik leuk
Geofpurple +5642
woensdag 9 januari 2019 om 11:45
Gelukkig zitten er hier toch enkele die wel gezond verstand hebben
Vind ik leuk
Geofpurple +5642
woensdag 9 januari 2019 om 11:50
We zullen de visie van de 'in de geschiedenis leven' eens volgen.

Ajax laatste kampioenschap 2013/2014. Dus ajax is een kleine club. , En daarvoor ook 6 jaar zonder titel. (2004-2010) Om het nog beetje extra in de verf te zetten. Get real :P
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:51]
Vind ik leuk
Geofpurple +5642
woensdag 9 januari 2019 om 11:44
Naar rsca refereren als leven in het verleden? Woehahhaha
Vind ik leuk
freejazz +1710
dinsdag 8 januari 2019 om 20:28
Ik herinner me die titels van Union nog, alsof het gisteren was.
Vind ik leuk
RSCA 35 +414
dinsdag 8 januari 2019 om 14:07
spéculations de Voetbalprimeur
vous ne devriez pas croire ce gâchis
L'année dernière, RSCA a embauché des joueurs
Mais c'était l'époque de Vanholsbeken / Brayat
Maintenant ce ne sera plus vrai
Louer des joueurs est une mauvaise option
Beaucoup de ces joueurs n'ont pas de rythme de match
Jusqu'au moment où ils sont joués, ce sont des play-offs
Et puis ils jouent deux matchs ... et ils sont blessés
Comme Louwagie ce joueur: prenez-le mais Michel !!

Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:18
Nederlands aub
Vind ik leuk
freejazz +1710
dinsdag 8 januari 2019 om 16:53
Hij zegt toch gewoon dat hij die Louer gene goeie speler vindt.....(grapje dus)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 20:57]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 17:08
Louer is geen speler :D. Hij wilt "louer" zeggen, nl. "huren". Als je kritiek wil geven op mij, weet dan over wat je schrijft, he :).
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 17:09]
Vind ik leuk
Roach +2277
dinsdag 8 januari 2019 om 17:41
Ik denk dat hij het gewoon als grap bedoelde, hoor ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:43
Ik kan best om met humor, maar als dit bedoeld was als grap, dan komt die niet echt over. :)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 18:44]
Vind ik leuk
K1908 +1630
woensdag 9 januari 2019 om 11:37
Dude, was een goeie grap, gewoon iets boven je niveau...
Vind ik leuk
freejazz +1710
dinsdag 8 januari 2019 om 20:29
Oef, jij hebt het begrepen. En de grap was zelfs totaal niet persoonlijk bedoeld. Dus NF,neem er geen aanstoot aan, ik zou trouwens niet begrijpen waarom.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 20:31]
Vind ik leuk
K1908 +1630
woensdag 9 januari 2019 om 11:39
Ofwel lees je het niet en dan hoef je niet te reageren, ofwel gedraag je je als een belg en antwoord in de landstaal van je keuze.

Le Flamingant n'est pas neutrale...
Vind ik leuk
FL +223
donderdag 10 januari 2019 om 17:45
België is bijeengeharkt , we moeten elkaar tolereren maar in het Frans reageren op een Nederlandstalige site ? Beetje vreemd hoor ...
Vind ik leuk
K1908 +1630
vrijdag 11 januari 2019 om 09:56
Zou het zelf ook niet meteen doen, maar als hij dat wil.. Kan het mij niet aantrekken.
Ik ga er hier verder geen spel van maken...
Vind ik leuk
Boerken +7576
woensdag 9 januari 2019 om 11:34
Is er geen Franstalige vp misschien?
Vind ik leuk
Mario_ +1740
dinsdag 8 januari 2019 om 14:20
zou een grote aanwinst zijn. Maar wil die wel komen ?
Zonder aankoopoptie .......
Als Bene-league, zouden zulke spelers al wat makkelijker haalbaar zijn.
Vind ik leuk
hoekschop +3449
dinsdag 8 januari 2019 om 14:47
naar goede gewoonte gaat Anderlecht (zogezegd) weer de strijd aan voor elke speler die op de markt is.
Vind ik leuk
Xytox +2114
dinsdag 8 januari 2019 om 15:05
Naar gewoonte haalt de pers zowat elke mogelijke speler aan bij Anderlecht, maar het is ook aan de lezer om zelf een klein beetje kritisch te zijn.
Tot het moment dat een speler met de TD en een Anderlecht-shirtje op de foto staat, hebben al die idiote geruchten geen enkel nut...
Vind ik leuk
Heppen1J +496
dinsdag 8 januari 2019 om 14:53
brugge heeft een trainer die goed kan uitleggen die heeft een kikker in zijn mond zitten je versta er de helft van de tijd niets van
Vind ik leuk
Boerken +7576
woensdag 9 januari 2019 om 11:37
Ze verstonden het vorig sezioen toch goed genoeg hoor om kampioen te spelen😛
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:17
Waarom zou KAA Gent Karsdorp willen ? Souquet is toch goed bezig nu ?
Vind ik leuk
camargue +4172
dinsdag 8 januari 2019 om 15:57
ik denk dat ze bij Anderlecht toch beter enkele spelers huren welke direct inzetbaar zijn en hun huiswerk degelijk maken tegen volgende zomer om spelers definitief aan te kopen.

De spelers welke nu op de markt komen zijn oftewel half gebrekkelijk, oftewel hebben ze al maanden de bank warm gehouden om nog maar te zwijgen van het zitje in het stadion.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 17:32
Andersen had het toch over spelers die direct inzetbaar waren?
Vind ik leuk
Roach +2277
dinsdag 8 januari 2019 om 17:43
Hebben wij dan zo’n nood aan een rechtsback dat we weer revalidatiecentrum voor de Europese top moeten gaan spelen?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:39
Niet doen mister m jr, niet reageren op ieder gerucht.
Je gaat niets anders moeten doen en wij gaan nog meer dubbele artikels krijgen...
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17554
woensdag 9 januari 2019 om 12:31
Voor zover ik weet zegt hij.. Dat komt ook over van: 'Als de anderen het niet achter mijn rug doen...'
Vind ik leuk
Heppen1J +496