OFFICIEEL: KAA Gent trekt dan toch Thomas Kaminski aan

OFFICIEEL: KAA Gent trekt dan toch Thomas Kaminski aan

Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 16:55ma 07-01-2019 om 16:55

Laatste update: maandag 7 januari 2019 om 17:01ma 07-01-2019 om 17:01

Thomas Kaminski is de nieuwe doelman van KAA Gent. Dat maakten de Oost-Vlamingen maandag via Twitter bekend. De transfer had heel wat voeten in de aarde. 

"Na nieuwe onderhandelingen met KV Kortrijk tekende Thomas Kaminski vandaag een contract voor 2,5 seizoenen (+ optie voor extra 2 seizoenen) bij KAA Gent. Beide clubs kwamen tot een akkoord voor een nieuwe overeenkomst met andere financiële voorwaarden. Kaminski zal zo snel mogelijk bij de groep op stage in Oliva aansluiten", klinkt het op de website van de Gentenaars. 

Voor Kaminski is het een terugkeer, want hij speelde nog in de jeugd van KAA Gent. Zijn profdebuut maakte hij voor Germinal Beerschot. Nadien speelde hij nog voor Anderlecht, OH Leuven, het Cypriotische Anorthosis Famagusta en het Deense FC Kopenhagen. Nu verlaat hij KV Kortrijk dus voor KAA Gent. 

Plaats een reactie

Gimini +923
maandag 7 januari 2019 om 16:59
Zouden ze de beoogde korting gekregen hebben ? lol
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:06
Tzijn solden zegt Lou!
Vind ik leuk
Blue-White +118
maandag 7 januari 2019 om 17:01
En nu de vlieger op en hop bij de groep.
Gedreven keeper training dat hij fit is tegen Anderlecht.
Dat hij zich daar dan bewijs als punten pakker en het publiek voor zich wint.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:06
Welkom Kaminski als 1ste keeper van de buffalo's, ik vind hem een knappe doelman.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:16
Welkom Thomas, je gaat dat heel goed doen bij KAA Gent.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:34
De betrokken makelaars zullen blij zijn.
Vind ik leuk
Lord Wenger +16316
maandag 7 januari 2019 om 19:04
Pfew, geen Butez, da's nog eens goed nieuws! Welkom Thomas!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:52
Zo komt Kaminski bij in het rijtje dat ooit nog even bij de jeugd van Gent speelde (en allemaal bij Gent als youngster niet tot in de eerste ploeg raakte): Vadis, Stallone en nu dus Kaminski.
Vind ik leuk
Genome +547
dinsdag 8 januari 2019 om 01:10
Nu nog Mertens en De Bruyne en we zijn vertrokken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws