'Club Brugge wil ver gaan voor Diaz, maar spits haalt neus op voor Blauw-Zwart'

'Club Brugge wil ver gaan voor Diaz, maar spits haalt neus op voor Blauw-Zwart'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 20:42wo 09-01-2019 om 20:42

Het is Club Brugge kennelijk menens voor de komst van aanvaller Luis Diaz. Blauw-Zwart zou zelfs zijn transferrecord willen benaderen voor de Colombiaan.

Volgens lokale media heeft Club Brugge liefst vijf miljoen dollar (4,4 miljoen euro) geboden voor de speler van Junior de Barranquilla. Dat zou ook de vraagprijs zijn van die club. Afgelopen seizoen maakte Diaz vanop links 13 goals in 38 wedstrijden. 

Voor die vijf miljoen euro zou Club bovendien amper zeventig procent van de transferrechten. Zo passeren de Colombianen nog een keer langs de kassa bij een eventuele doorverkoop. Naast Club Brugge hebben ook Borussia Dortmund, Flamengo en Independiente interesse in deze 21-jarige spits. 

Update 09/01, 20.42: Club Brugge mag mogelijk de komst van Luis Diaz vergeten. Club Brugge wilde 4,4 miljoen euro betalen voor de aanvaller, maar die heeft blijkbaar geen trek in een Belgisch avontuur. Volgens de Colombiaanse versie van Fox Sports wil Diaz wel naar het Argentijnse River vertrekken. 

Plaats een reactie

Boerken +8324
maandag 7 januari 2019 om 12:17
Money is not the problem 🤑
Vind ik leuk
Toca +50314
woensdag 9 januari 2019 om 21:40
Zeker als hij niet komt. Dan is het gewoon 0 euro. 😉
Vind ik leuk
Boerken +8324
donderdag 10 januari 2019 om 08:09
Enkel de verloren verplaatsingskosten😥
Vind ik leuk
Lodecol13 +3500
maandag 7 januari 2019 om 12:34
Ja geen probleem in brugge ,dan moet de jackpot van de CL de kassa nog fel doen rinkelen, dat is voor de zomer mercado zullen met de transfer van wesley erbij +- over 55 milj eur beschikken dat worden nog mooie dagen en maanden
Vind ik leuk
Geertvdd +4001
maandag 7 januari 2019 om 13:36
Altijd nuchter blijven. Genk had nul Euro op de rekening na de verkoop van Debruyne en Courtois. We zullen zien wat er over blijft en wat ze ermee zullen doen...
Vind ik leuk
Lodecol13 +3500
maandag 7 januari 2019 om 15:29
geen zorg geert , daar zitten mensen met boeren verstand aan het roer ,die beheren dat wel goed ,dat is ni gelijk in brussel veel gekwijk en daarna gebleit
Vind ik leuk
freejazz +2577
woensdag 9 januari 2019 om 23:07
Slik (zelfs 3 keer).
Vind ik leuk
GT8 +713
donderdag 10 januari 2019 om 09:00
Hoop voor jullie dat ze ook wat van die miljoenen in het Jan Breydel gaan steken :-)
Vind ik leuk
Geertvdd +4001
donderdag 10 januari 2019 om 10:53
Hoop het niet. Breydel is geen eigendom van Club en de intentie is toch nog steeds om zo snel mogelijk een nieuw stadion te bouwen.
Vind ik leuk
GT8 +713
donderdag 10 januari 2019 om 11:31
Excuses voor de verwarring. Ik bedoelde in "het stadion". Nieuw of het bestaand.
Vind ik leuk
Geertvdd +4001
vrijdag 11 januari 2019 om 18:59
In die context hebben ze het geld nodig om wat mensen om te kopen voor een bouwvergunning. Ide schijnt gene goeiekope te zijn... 😎
Vind ik leuk
freejazz +2577
donderdag 10 januari 2019 om 12:54
Wel Geert, moet jij mij als Brugge-fan eens uitleggen hoe je aan die informatie geraakt bent. (en zeg aub niet dat het uit de pers komt)





Vind ik leuk
Geertvdd +4001
vrijdag 11 januari 2019 om 18:57
Van Peter Maes. Die was op dat moment trainer bij Genk. Heeft overigens ook ooit in de krant gestaan, maar werd door het bestuur afgedaan als een kwakkel.
Het is niet omdat ik Club-Fans ben dat ik me in een blauw-zwarte cocon van de buitenwereld afsluit hé 😉
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 18:58]
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19119
maandag 7 januari 2019 om 13:41
Dat wordt dan meteen de duurste Bruggeling zeker? Na Vanaken (4 miljoen).
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:53
Rezaei niet vergeten. Bijna 5 milj.
Vind ik leuk
ROBSON +3929
donderdag 10 januari 2019 om 18:08
Sprookjes,Rezaei was niet eens 4 miljoen.
Vind ik leuk
Geofpurple +6652
woensdag 9 januari 2019 om 21:26
Tja niet elke midden en zuid amerikaan wil altijd direct naar Europa. Hun goed recht. Als je dan naar River kan. Veel betere ploegen lopen er daar nie rond
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:49
Als da zo is, let hem go ons, want da is niet voor ons, only moneyplayer
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:50
Geef dan maar liever eigen jeigf dr kans he en versterk jullie op andere plaatsen
Vind ik leuk
Bart Joos +2655
woensdag 9 januari 2019 om 23:16
4,4 mio wordt bij Club beschouwd als zeer duur. Ik ken een Brusselse ploeg die 10 en 8 mio veil had voor spelers die geen potten breken of gebroken hebben. Alles is relatief.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws