Vraagtekens bij Rutten: Dat zijn toch aanwijzingen dat er iets ontbreekt

Vraagtekens bij Rutten: "Dat zijn toch aanwijzingen dat er iets ontbreekt"

Gepubliceerd: zondag 6 januari 2019 om 21:13zo 06-01-2019 om 21:13

RSC Anderlecht heeft zijn Nederlandse coach gevonden. Fred Rutten neemt het stokje over van Hein Vanhaezebrouck. Een goede keuze volgens Aad De Mos, al heeft hij ook twijfels over zijn landgenoot.

"Hij heeft in Nederland bij vier verschillende clubs gewerkt. Bij FC Twente is hij begonnen en daar deed hij het fantastisch", vertelde de Nederlandse analist tegenover VTM. "Bij Feyenoord, PSV en Vitesse leverde hij goed werk af in het eerste halfjaar, maar na de winterstop stortte het elftal telkens in elkaar."

"Dat zijn toch aanwijzingen dat er iets ontbreekt", vervolgde De Mos, die wel denkt dat Rutten een goede coach kan zijn voor Anderlecht. "Maar hij is een zeer aangename man, kan jonge spelers beter maken en heeft veel ervaring. Hij kan de man zijn die Anderlecht beter maakt", besloot de Nederlander.

Lees ook: Verschueren geeft meer uitleg over onduidelijke lengte van contract Rutten

Plaats een reactie

VeeDeeVee +19168
zondag 6 januari 2019 om 21:25
Misschien is hij weldegelijk een tussenpaus. Zou me niet verbazen.
Vind ik leuk
Freddyploiks +14898
zondag 6 januari 2019 om 23:16
Lijkt mij duidelijk. PO1 halen en werken naar volgend seizoen.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 21:30
Wie weet valt alles met hem in zn plooi, afwachten.
Vind ik leuk
Toca +50314
zondag 6 januari 2019 om 21:34
Den Aad blaast hier weer warm en koud tegelijk.
Vind ik leuk
E.V +2914
zondag 6 januari 2019 om 22:26
Die heeft ook iets dat ontbreekt....vooral tussen zijn twee oren...lol
Vind ik leuk
Lunam +1988
zondag 6 januari 2019 om 22:41
Klopt, als het meevalt zal hij het voorspeld hebben , net zowel als het tegenvalt. Topanalist, mist nooit.
Vind ik leuk
Toca +50314
zondag 6 januari 2019 om 23:24
Zo zijn in principe alle analisten he .
Vind ik leuk
jacowako +186
zondag 6 januari 2019 om 21:44
Nu 3 meteen inzetbare versterkingen halen en laat Fredje werken in een rustige en serene omgeving, dan kunnen we voor de Play Offs al een eerste evaluatie maken, en niet eerder hé... denk ook wel dat ie iets in zijn march heeft, want in Twente, Psv, Feyenoord enz. deed ie het altijd goed in de eerste helft van het seizoen en denk niet dat ie het in de tweede helft van het seizoen plots verleerd zou hebben.
Vind ik leuk
Hierulf +1846
zondag 6 januari 2019 om 23:34
Mss werden belangrijken spelers verkocht tijdens de winter mercato en daarna was elk keer zijn ploeg verzwakt...
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 22:04
Volgens mij is dit een trainer, voor de rest van het seizoen en gaan ze daarna een andere in dienst nemen!
Vind ik leuk
ROBSON +3929
zondag 6 januari 2019 om 22:37
Een trainer weet wanneer hij start maar wanneer het eindigt????
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws