Dan toch geen transfer voor Kaminski? ‘Deal staat op de helling'

Dan toch geen transfer voor Kaminski? ‘Deal staat op de helling'

Gepubliceerd: zaterdag 5 januari 2019 om 08:05za 05-01-2019 om 08:05

Het leek in kannen en kruiken. De overgang van Thomas Kaminski van KV Kortrijk naar KAA Gent. Het Laatste Nieuws meldt echter dat de transfer op de helling staat.

KAA Gent zag doelman Lovre Kalinic naar Engelse tweedeklasser Aston Villa vertrekken en Kaminski werd meteen nadrukkelijk in beeld gebracht. Een contract voor 4,5 seizoenen lag al snel klaar, maar nu zou er een kink in de kabel zitten.

‘AA Gent-manager Michel Louwagie wees op een letsel (wellicht aan de voetzool, waar Kaminski eerder mee sukkelde), waardoor de sprongkracht van Kaminski, toch een belangrijk wapen voor een doelman, onvoldoende zou zijn’, laat Het Laatste Nieuws weten.

Het nieuws kwam als donderslag bij heldere hemel aan bij Kaminski. ‘Op basis van recente scans bij gereputeerde artsen meent hij dat hij helemaal fit is. Dat bleek volgens hem ook de laatste speeldagen: toen was hij telkens sterk.’ KAA Gent wil echter geen medische risico’s nemen, klinkt het.

Het is niet uitgesloten dat er alsnog een oplossing gevonden zal worden. KV Kortrijk houdt er alvast rekening mee dat Kaminski eerstdaags zijn trainingen bij de club gewoon zal hervatten. Jean Butez van Moeskroen is een andere kandidaat om de nieuwe doelman bij de Buffalo’s te worden.

Plaats een reactie

Wolf1986 +1859
zaterdag 5 januari 2019 om 09:04
Ik denk dat een heleboel Gent supporters hier niet treurig om zullen zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 15:52
Wat is dat voor lulkoek.
Een goede doelman als Kaminski is zeker welkom bij Gent!
Vind ik leuk
12a34b +1139
zaterdag 5 januari 2019 om 10:17
Jammer voor hem, maar goed voor Thoelen. Kaminski kan zeker mee aan de top, maar ik zou het Thoelen niet gunnen om het hele seizoen op de bank te zitten.

Hopelijk ook geen Butez dan, want die is goed voor Moeskroen en eventueel voor ploegen als STVV en Charleroi, maar niet goed genoeg voor een topclub en al zeker niet beter dan Thoelen.

Ik ben geen Gent fan, maar ik zou het oprecht jammer vinden voor Thoelen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 10:18]
Vind ik leuk
Sam DM +11
zaterdag 5 januari 2019 om 11:06
Als het Louwagie is die moeilijk doet over een medisch probleem en er staat "dat er toch nog een oplossing kan gevonden worden" dan gaat het om de centen. Ik denk dat hij wel gaat komen, maar voor minder geld.
Mocht het toch niet zo zijn, dan moet Thoelen het seizoen uitdoen als eerste keeper. Butez halen met Thoelen en Coosemans op de bank is weggesmeten geld!
Vind ik leuk
Lord Wenger +16316
zaterdag 5 januari 2019 om 11:49
Als ze Butez halen dan neem ik de lopende zaken van Lou stante pede over.
Vind ik leuk
JLo +689
zaterdag 5 januari 2019 om 12:06
Dan zorg je ineens ook maar dat Neto blijft. 😉
Vind ik leuk
Lord Wenger +16316
zaterdag 5 januari 2019 om 20:23
Dat komt in orde!
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 11:49
Aangezien Kaminski niet zal komen dan maar Thoelen zijn kans geven. Butez mag blijven waar hij is.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:41
Beste Lord Wenger, dat overnemen van de Lou door wie dan ook had reeds veel eerder moeten gebeuren . Hij heeft voorheen samen met oa. de voorzitter ongetweifeld prachtig werk geleverd maar vooral zijn grote falen in het transfer gebeuren van de laatste jaren heeft heel duidelijk gemaakt dat zijn tijd voorbij is ! Dat hij met andere woorden niet meer kan opboksen tegen de jonge nieuwe garde bestuurders van de andere "top"ploegen met Racing Genk als grote voorbeeld!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 12:43]
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 13:07
Oude vossen als de Wauters toen bij ons of Lambrechts bij Lokeren. Ze moeten weten dat hun tijd over is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws