'Entourage van Dendoncker bevestigt contacten over mogelijke transfer'

'Entourage van Dendoncker bevestigt contacten over mogelijke transfer'

Gepubliceerd: donderdag 3 januari 2019 om 22:38do 03-01-2019 om 22:38

Laatste update: donderdag 3 januari 2019 om 22:42do 03-01-2019 om 22:42

Leander Dendoncker heeft nog niet veel plezier beleefd aan zijn overstap naar Wolverhampton Wanderers. De Rode Duivel komt amper aan de bak, maar er komt mogelijk een einde aan zijn avontuur in de Premier League.

VoetbalPrimeur meldde eerder al dat Dendoncker kan rekenen op interesse van AS Roma en dat wordt nu bevestigd door Corriere Dello Sport. Volgens de Italiaanse krant zou de makelaar van Dendoncker verklaard hebben dat er contacten zijn tussen Roma, Wolverhampton en RSC Anderlecht.

De Rode Duivel is dit seizoen op huurbasis aan de slag bij Wolverhampton, maar de Engelse club heeft een verplichte aankoopoptie van vijftien miljoen euro. Daarom moet Roma ook bij Anderlecht passeren om de transfer van Dendoncker te realiseren, maar paars-wit zal waarschijnlijk wel meewerken.

Dendoncker is niet de enige middenvelder op het verlanglijstje van AS Roma. Ook Sander Berge (KRC Genk) en Razvan Marin (Standard Luik) zouden opties zijn om het middenveld van de Romeinen te versterken.

Lees ook: Anderlecht reageert op situatie Dendoncker: "Alle opties afwegen"
Lees ook: 'AS Roma wil Berge huren van KRC Genk, ook Marin op het Romeinse verlanglijstje'

Plaats een reactie

Boerken +7595
donderdag 3 januari 2019 om 23:21
Tof ! As roma . Daar zou ik ook willen spelen .
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 23:29
de wereld vd scouting blijft een misterie voor mij: op welk basis heeft zo'n ploeg OP DIT MOMENT interesse voor Leander?
Zijn prestaties in Engeland? Bij de Rode Duivels? Vorig seizoen bij RSCA?
Blijf het merkwaardig vinden (als bericht juist is)
[Reactie gewijzigd op donderdag 3 januari 2019 om 23:29]
Vind ik leuk
ScheveStek +1700
donderdag 3 januari 2019 om 23:51
Bwoaaaaah...

Denk wel dat ge ondertussen moogt zeggen dat Monchi wel een oog voor kwaliteit(/potentieel) heeft.

Dus ofwel is het quatsch.. Ofwel heeft Dendoncker toch iets dat gemiddelde voetbalkenner ontgaat.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 00:41
Een vies moustachke?
Vind ik leuk
ScheveStek +1700
vrijdag 4 januari 2019 om 01:23
En een vreemde manier van lopen 😄
Vind ik leuk
Bart Joos +1507
vrijdag 4 januari 2019 om 12:03
Een zekere Edgard zou het omschrijven als " een haan met stront aan zijn poten"
Vind ik leuk
K1908 +1657
vrijdag 4 januari 2019 om 09:05
Me dunkt dat scouts in al die topclubs er iets meer van zullen kennen dan jij/wij.

Het is niet alsof de Dendoncker van het voorlaatste jaar Anderlecht niet bestaan heeft. Ik denk dat hjij op termijn, met goede begeleiding en plezier, wel weer boven komt drijven..
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:11
vele voorwaarden niet? kort gezegd: als het kopje weer in orde is & de voetjes terug op de grond is er nog hoop
Vind ik leuk
K1908 +1657
vrijdag 4 januari 2019 om 12:20
Is dat niet altijd zo? Er zal veel meer talent bestaan dat onbekend en onbemind is, dan die enkelingen die zich tot de Ronaldo's en Messi's van deze wereld kronen.

Ik ken er persoonlijk genoeg met kwaliteiten om in Belgische hogere klasses te spelen, maar daar nooit zijn geraakt om verscheidene redenen (die je niet altijd zelf in de hand hebt).
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:49
juist, maar zelfs bij de Messi's van deze wereld speelt het kopje een heel bepalende rol.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 00:20
De volgende die ik uiteindelijk met hangende pootjes zie terugkeren of bij één of ander obscure buitenlands ploegje zie belanden
Vind ik leuk
Bart Joos +1507
vrijdag 4 januari 2019 om 12:00
Ward, onder "entourage" dient hier te worden verstaan; papa,mama,nonkel Julien en tante Josiane.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws