OFFICIEEL: Martin Jol wordt genoemd bij Anderlecht, assistent tekent elders

OFFICIEEL: Martin Jol wordt genoemd bij Anderlecht, assistent tekent elders

Gepubliceerd: woensdag 2 januari 2019 om 16:02wo 02-01-2019 om 16:02

Laatste update: woensdag 2 januari 2019 om 16:07wo 02-01-2019 om 16:07

Martin Jol wordt genoemd als belangrijke kandidaat voor het trainerschap bij RSC Anderlecht. Wie al zeker niet naar het Astridpark komt is Michael Lindeman, de vaste assistent van Jol.

Lindeman tekende een contract bij NEC Nijmegen als performance manager. "We willen bij N.E.C. graag de komende jaren toewerken naar een zo professioneel mogelijk klimaat rondom het eerste elftal. In het dagelijkse voetbal is de fysieke gesteldheid van spelers van groot belang en daarom hebben we deze extra investering gemaakt voor dit seizoen", vertelt algemeen directeur Wilco van Schaik op de website van de club.

Lindeman (54) heeft als performance manager een verleden bij onder meer Ajax, Hamburger SV, Fulham, telkens werkte hij daar onder hoofdcoach Martin Jol. Als Martin Jol coach van Anderlecht zou worden, zal hij het dus zonder een van zijn trouwe luitenanten moeten zien te roeien.

Plaats een reactie

woensdag 2 januari 2019 om 16:06
Zijn er nog trainers die hier nog NIET de revue zijn gepasseerd?
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 16:11
Ja.
Vind ik leuk
TageMeister +6346
woensdag 2 januari 2019 om 17:17
de niet-Hollanders ;-)
Vind ik leuk
Heppen1J +511
woensdag 2 januari 2019 om 16:11
leekens en vandereyken
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 16:41
serieus blijven hé! ;-)
Vind ik leuk
camargue +4231
woensdag 2 januari 2019 om 17:56
De Boeck, Peter Maes, ...
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 17:02
Dan wordt Jol waarschijnlijk trainer bij NEC. Dat ze bij Anderlecht hun lat maar wat verlagen naar het niveau Ferrera, Maes, Van Wijck, De Boeck, Staelens,...
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 20:08
Uw niveau daartegen .........
Vind ik leuk
CobraX +584
woensdag 2 januari 2019 om 22:17
Een beetje zoals Genk dus, een trainer halen bij een meeloper in de JPL.We weten trouwens beiden hoe dat uitgedraaid is...
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 07:46
Idd, bij ons rendeert het want we staan los op kop.
Vind ik leuk
VDF +49
woensdag 2 januari 2019 om 17:15
Bolöni, die zal de "vedetten" wel uit hun comfort zone halen.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 19:39
Nu dat zou die Jol ook wel doen hoor
kan je verzekeren: Met Jol is't gedaan met de lol.
Vind ik leuk
BVDS +1175
woensdag 2 januari 2019 om 17:22
Wilmots! Wilmots!!!
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 20:06
jaja dat zouden de FCB fans wel willen....
Vind ik leuk
Rune1891 +4735
woensdag 2 januari 2019 om 20:17
Absoluut
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 23:15
ok, dat is dus genoeg voldoende reden om het ZEKER niet te doen.
Vind ik leuk
JDP +379
woensdag 2 januari 2019 om 17:36
In ieder geval iemand met een behoorlijke staat van dienst, zowel als speler als trainer. En met positief voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 23:12
You must be joking!
Maar wel alle respect voor zijn carrière als voetballer.
Vind ik leuk
JDP +379
donderdag 3 januari 2019 om 09:11
Als trainer goede resultaten bij RKC, Roda, Hamburg, Tottenham, Ajax .... Lees : https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Martin_Jol
Op weinig of geen plaatsen niet geslaagd. So I’m not joking...
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 11:06
Enkel NIET RSCA supporters willen dit maar al te graag.Dat zegt genoeg.
[Reactie gewijzigd op donderdag 3 januari 2019 om 11:06]
Vind ik leuk
JDP +379
donderdag 3 januari 2019 om 11:11
???
Klopt dat ik geen supporter ben van RSCA, maar mijn reacties op dit forum zijn meestal wel goed bedoeld en constructief. Welke argumenten heb jij om Jol als een slechte trainer neer te zetten?
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 11:19
oeps mijn reactie 'you must be joking moest onder de grapjas komen die Wilmots!Wilmots had gestuurd. ene BVDS.
( en die blauw-zwart fans ook zien zitten)
Jol ziet .... een échte Anderlecht fan wel zitten. Met Jol is't gedaan met de ... lol vd pseudo-vedetten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 3 januari 2019 om 11:20]
Vind ik leuk
Bonanza +893