OFFICIEEL: Martin Jol wordt genoemd bij Anderlecht, assistent tekent elders

OFFICIEEL: Martin Jol wordt genoemd bij Anderlecht, assistent tekent elders

Gepubliceerd: woensdag 2 januari 2019 om 16:02wo 02-01-2019 om 16:02

Laatste update: woensdag 2 januari 2019 om 16:07wo 02-01-2019 om 16:07

Martin Jol wordt genoemd als belangrijke kandidaat voor het trainerschap bij RSC Anderlecht. Wie al zeker niet naar het Astridpark komt is Michael Lindeman, de vaste assistent van Jol.

Lindeman tekende een contract bij NEC Nijmegen als performance manager. "We willen bij N.E.C. graag de komende jaren toewerken naar een zo professioneel mogelijk klimaat rondom het eerste elftal. In het dagelijkse voetbal is de fysieke gesteldheid van spelers van groot belang en daarom hebben we deze extra investering gemaakt voor dit seizoen", vertelt algemeen directeur Wilco van Schaik op de website van de club.

Lindeman (54) heeft als performance manager een verleden bij onder meer Ajax, Hamburger SV, Fulham, telkens werkte hij daar onder hoofdcoach Martin Jol. Als Martin Jol coach van Anderlecht zou worden, zal hij het dus zonder een van zijn trouwe luitenanten moeten zien te roeien.

Plaats een reactie

Heppen1J +842
woensdag 2 januari 2019 om 16:11
leekens en vandereyken
Vind ik leuk
camargue +5998
woensdag 2 januari 2019 om 17:56
De Boeck, Peter Maes, ...
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 17:02
Dan wordt Jol waarschijnlijk trainer bij NEC. Dat ze bij Anderlecht hun lat maar wat verlagen naar het niveau Ferrera, Maes, Van Wijck, De Boeck, Staelens,...
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 20:08
Uw niveau daartegen .........
Vind ik leuk
CobraX +618
woensdag 2 januari 2019 om 22:17
Een beetje zoals Genk dus, een trainer halen bij een meeloper in de JPL.We weten trouwens beiden hoe dat uitgedraaid is...
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 07:46
Idd, bij ons rendeert het want we staan los op kop.
Vind ik leuk
VDF +54
woensdag 2 januari 2019 om 17:15
Bolöni, die zal de "vedetten" wel uit hun comfort zone halen.
Vind ik leuk
BVDS +1236
woensdag 2 januari 2019 om 17:22
Wilmots! Wilmots!!!
Vind ik leuk
JDP +664
woensdag 2 januari 2019 om 17:36
In ieder geval iemand met een behoorlijke staat van dienst, zowel als speler als trainer. En met positief voetbal.
Vind ik leuk
Bonanza +1076
woensdag 2 januari 2019 om 21:54
Neenee, laat maar
Vind ik leuk
Joesay +884