‘Anderlecht gaat niet akkoord met voorstel KV Oostende’

‘Anderlecht gaat niet akkoord met voorstel KV Oostende’

Gepubliceerd: zaterdag 29 december 2018 om 08:01za 29-12-2018 om 08:01

KV Oostende heeft het financieel moeilijk na het vertrek van voorzitter Marc Coucke naar RSC Anderlecht. Volgens Het Nieuwsblad heeft KVO ook een voorstel gedaan in verband met Aristote Nkaka.

Enkele spelers moeten vertrekken bij KV Oostende om de loonkosten te verminderen. Afgelopen zomer werd mondeling overeengekomen dat Nkaka in 2019 naar Anderlecht zou verkassen. KV Oostende wil dat proces echter versnellen en stelde voor dat Nkaka in januari al naar paars-wit zou gaan.

‘Nkaka was wel aanwezig op Anderlecht - W-Beveren donderdag, maar een snelle transfer zit er niet in. Anderlecht wuifde het voorstel weg en lijkt zelfs niet meer te moeten weten van zijn komst volgende zomer. Daarvoor was Nkaka te weinig basisspeler bij Oostende’, zo meldt de krant.

Plaats een reactie

FcRazor +1619
zaterdag 29 december 2018 om 08:12
Heel goede zaak. Niet nog zo een coucke-devroe mannetje. Al veel te veel van dat middelmatig gedoe bij anderlecht
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19119
zaterdag 29 december 2018 om 08:35
Nkaka is totaal géén RSCA-materiaal, dus blaas dat inderdaad maar gewoon af.
Vind ik leuk
zaterdag 29 december 2018 om 09:06
nKAKA
Vind ik leuk
12a34b +1277
zaterdag 29 december 2018 om 10:33
Wat ben jij grappig zeg
Vind ik leuk
Bart Joos +2655
zaterdag 29 december 2018 om 09:50
Wat dient nu eigenlijk verstaan te worden onder RSCA-materiaal?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19119
zaterdag 29 december 2018 om 10:23
Goed genoeg zijn voor Anderlecht, logisch toch? Al wat je nu haalt, moet kwaliteit zijn. Nkaka is een meeloper bij KVO, dan hoort die toch niet bij een club thuis die voor de prijzen wil spelen.
Vind ik leuk
Boer +366
zaterdag 29 december 2018 om 19:08
NKAKA
Vind ik leuk
zaterdag 29 december 2018 om 09:58
Voor mij mag dat manneke aan ''t zeetje blijven. We hebben al genoeg brol van die ploeg.
Vind ik leuk
JOY +133
zondag 30 december 2018 om 10:11
zelfs Coucke was beter aan de kust gebleven , met al zijn brol kon hij toen winnen van Andelecht
Vind ik leuk
wimdevos +635
zaterdag 29 december 2018 om 12:21
Is zeker niet beter dan Makarenko, en dat zegt al genoeg. Wijze beslissing om deze piste te verlaten...
Vind ik leuk
w-b forever +1687
zaterdag 29 december 2018 om 13:26
Heeft de coucke dan toch zijn les geleerd?
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 11:48
Is het nu niet, dan wel volgend seizoen. Is reeds van Couckel*l en dus van anderlecht. Nu enkel verplicht op huurbasis door die verrader.
Vind ik leuk
Heppen1J +842
zondag 30 december 2018 om 17:41
blijf maar aan de kust .spreek Hugo is aan voor een nieuw voorstel succes aan de kust
Vind ik leuk
Heppen1J +842