Daar is Bayat weer, makelaar duikt op tijdens Charleroi - Standard

Daar is Bayat weer, makelaar duikt op tijdens Charleroi - Standard

Gepubliceerd: woensdag 26 december 2018 om 19:00wo 26-12-2018 om 19:00

Laatste update: woensdag 26 december 2018 om 19:10wo 26-12-2018 om 19:10

Mogi Bayat was een tijdje niet meer te zien langs de Belgische velden, maar daar kwam woensdag verandering in. Op tweede kerstdag zat de spelersmakelaar in de tribune tijdens de Waalse derby tussen Sporting Charleroi en Standard. 

Het is de eerste keer dat Bayat terug in het openbaar verschijnt sinds zijn vrijlating. Bayat volgde samen met zijn advocaat Jean-Philippe Mayence de match tussen Charleroi en Standard.

Bayat is nog altijd een verdachte in de zaak Propere Handen. Onder voorwaarden mocht Bayat een paar weken geleden de gevangenis verlaten. Blijkbaar mag Bayat een wedstrijd van de Jupiler Pro League in het stadion bijwonen. 

Plaats een reactie

woensdag 26 december 2018 om 19:12
De maffia is back, en dan nog tijdens Charleroi-Standard...tja...
Vind ik leuk
Fie +323
woensdag 26 december 2018 om 19:38
Ik vrees niet zo een slimme zet van Mr Bayat... overal waar hij gaat komen wordt er nog meer met argusogen gekeken...
Vind ik leuk
woensdag 26 december 2018 om 19:41
Ik vraag me af wat die voorwaarden wel kunnen geweest zijn.. Weg blijven van voetbalvelden blijkbaar al niet, mss mag hij ff niet meer in de catacomben..
Vind ik leuk
Bart Joos +2658
woensdag 26 december 2018 om 20:04
Het blijft wel lang oorverdovend stil in het mammoetonderzoek..
Vind ik leuk
Zetterberg +12731
woensdag 26 december 2018 om 20:11
Het lef en het ‘je m'en fou’-gehalte van deze mannen is eindeloos! Heeft iedereen mij gezien? Gewoon back in business! Waar zijn diegene die mij afvallig zijn geweest?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19168
woensdag 26 december 2018 om 20:28
Niet te geloven toch dit? Die pee lacht iedereen zwaar uit in het gezicht. Wat een circus.
Vind ik leuk
TageMeister +7859
woensdag 26 december 2018 om 21:45
Als hij daar mag zijn doet hij toch niets verkeerd?

we kunnen dit niet leuk vinden, dat is een andere zaak
Vind ik leuk
w-b forever +1701
woensdag 26 december 2018 om 21:47
Den bayat is er weer hopla!!!Der zaten we met zijn allen op te wachten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws