Mechelen, Union, Gent en Oostende kennen bekerdata, matchen ook op TV

Mechelen, Union, Gent en Oostende kennen bekerdata, matchen ook op TV

Gepubliceerd: donderdag 20 december 2018 om 20:35do 20-12-2018 om 20:35

De loting voor de halve finale van de Croky Cup is al bekend. KV Oostende en KAA Gent nemen het tegen elkaar op. Union en KV Mechelen bekampen elkaar voor het andere finale-ticket.

Tussen 22 en 24 januari staan de heenwedstrijden op het programma. De terugwedstrijden volgen een week later. Op 1 mei is de finale van de Croky Cup. We zien aldus sowieso een club uit 1B in de finale.

Update 20/12, 19.40: De data van de halve finales liggen nu ook vast. De kalendercommissie deelde donderdag mee wanneer KV Mechelen, Uniion, KAA Gent en KV Oostende de bekerwei in moeten.

Programma:
Heenwedstrijden:
23/01 20.45: KV Mechelen - Union
24/01 20.45: KAA Gent - KV Oostende

Terugwedstrijden:
29/01 20.45: Union - KV Mechelen
30/01 20.45: KV Oostende - KAA Gent

Update 20/12, 20.35: Goed nieuws voor de fans van KAA Gent en KV Oostende. Sporza zendt zowel de heen- als de terugmatch uit. De matchen tussen Union en KV Mechelen zendt Sporza niet uit.

Plaats een reactie

Lord Wenger +16313
woensdag 19 december 2018 om 23:59
Beide interessante potjes over twee wedstrijden. Sowieso mooi dat of Union of KV Mechelen al zeker in de finale staat. Het is ze beide gegund!
Vind ik leuk
freeman +12782
donderdag 20 december 2018 om 00:04
idd twee leuke wedstrijden en wie uiteindelijk de finale zal winnen , is moeilijk te voorspellen !
Vind ik leuk
THOR4ever +2532
donderdag 20 december 2018 om 00:10
Ik hoop dat de Kakkers kunnen winnen. Laat die maar Europees spelen. Hun supporters gun ik het in ieder geval.
Vind ik leuk
donderdag 20 december 2018 om 06:21
Als ge ziet van waar union komt verdienen ze het zeker en vast ook ,bekijk de historie van deze club .
Vind ik leuk
wesleyvb +1090
donderdag 20 december 2018 om 00:15
Als Genkie steun ik KVM ten volste! BESTE FANS vant land ! en een heerlijke club!
Vind ik leuk
donderdag 20 december 2018 om 00:32
De Europese coëfficiënt zal volgend seizoen weer serieuze klappen krijgen.
Vind ik leuk
Freddyploiks +13341
donderdag 20 december 2018 om 01:47
Alweer een mooie, positieve noot van Genkenaar! Wanneer iedereen er de schoonheid in ziet...dan kraken we dit lekker af! Prettig eindejaar.
Vind ik leuk
Smuuw +1077
donderdag 20 december 2018 om 03:30
Even harde klappen als Genk VS Union? Twas nogal melancholische tijdens de interviews
Vind ik leuk
donderdag 20 december 2018 om 06:30
Genkenaar ,lachen met de wedstrijd RSCA -UNION ,ken je het boemerang effect .Hopelijk een lesje voor in de toekoms .In voetbal kan alles vlug veranderen .
Vind ik leuk
donderdag 20 december 2018 om 08:31
Stel u voor union in de Europa league.
Vind ik leuk
Wankstar123 +1786
donderdag 20 december 2018 om 20:26
Oostende maakt ook een grote kans hoor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws