Opmerkelijk gerucht: ‘Barcelona lonkt naar speler van Club Brugge’

Opmerkelijk gerucht: ‘Barcelona lonkt naar speler van Club Brugge’

Gepubliceerd: dinsdag 18 december 2018 om 23:46di 18-12-2018 om 23:46

Laatste update: dinsdag 18 december 2018 om 23:51di 18-12-2018 om 23:51

Een opmerkelijk gerucht uit Spanje. Naar verluidt zou FC Barcelona naar Stefano Denswil van Club Brugge lonken.

Club Brugge maakte dit seizoen veel indruk in de Champions League. De manschappen van Ivan Leko wisten zich niet te plaatsen voor de volgende ronde maar stonden wel hun mannetje tegen Dortmund, Atlético Madrid en AS Monaco. De Europa League werd wel gehaald.

Thomas Vermaelen en Samuel Umtiti zijn geblesseerd bij FC Barcelona en de Catalanen zijn op zoek naar een alternatief in de verdediging. De naam van Denswil duikt plots op. Ook zou het Spaanse Sevilla een oogje hebben laten vallen op de Nederlander. De transferprijs zou rond de tien miljoen euro liggen.

Poll

Denk jij dat Denswil bij Barça meekan?

(548 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 18 december 2018 om 23:53
En Hein is trainer van het jaar.
Vind ik leuk
ROBSON +3929
woensdag 19 december 2018 om 01:30
Hein is dan ook werkloos,denswil niet.
Vind ik leuk
Neutrale fan +1196
woensdag 19 december 2018 om 00:01
Is wel goed bezig terug bij Club Brugge. Sevilla zou een goede stap zijn voor hem. Barcelona uiteraard te hoog gegrepen. Wel een kanttekening. Op dat lijstje staan er wel wat meer spelers dan alleen Denswil op. De Ligt bijvoorbeeld...
Vind ik leuk
Jozef +44326
woensdag 19 december 2018 om 07:37
De Ligt zal onhaalbaar blijken voor Barça.
Vind ik leuk
woensdag 19 december 2018 om 01:35
Mooi voor hem. Maar als je ziet dat een Vermaelen zelf geen certitude is, ok dat komt vooral doordat hij nooit lang fit is, denk ik niet dat denswil aansprake kan maken op meer dan een plaats op de bank.

Maar langs de andere kant, wie kan er zeggen dat hij bij Barcelona gespeeld heeft... Ik zou toch geen nee zeggen.

Ik teken zelf voor reserve-schoenenkuiser
Vind ik leuk
woensdag 19 december 2018 om 01:36
Als je hoort voor wat andere verdedigers verkocht worden... Dus ook zot doen: 28 miljoen
Vind ik leuk
TageMeister +7832
woensdag 19 december 2018 om 07:44
2,8 is da ni wa weinig 🤣
Vind ik leuk
Lodecol13 +3504
woensdag 19 december 2018 om 09:07
Als ze in anderl 8mlj betalen voor een pruts verdediger ,dan is denswil zeker 10milj waard he tag
Vind ik leuk
wesleyvb +1331
woensdag 19 december 2018 om 07:02
10miljoen???? dus mogen ze voor Trossard 30miljoen vragen ????
Vind ik leuk
woensdag 19 december 2018 om 07:28
Trosssard 500000 dan, omdat die zo achterlijk praat.
Vind ik leuk
Jozef +44326
woensdag 19 december 2018 om 07:38
Eens.😁
Vind ik leuk
wesleyvb +1331
woensdag 19 december 2018 om 07:40
Was da voor commentaar, het gaat hier over voetbal! niet over hoe iemand eruit ziet of hoe iemand praat ! Den enige die hier dus achterlijk is dat zijt gij ! Misselijk karakter! Zo laag gevallen, amai, bucht dat ge zijt !
Vind ik leuk
Jozef +44326
woensdag 19 december 2018 om 07:55
Ook mee eens ...😁
Vind ik leuk
Manambre +168
woensdag 19 december 2018 om 07:49
Sevilla lijkt me ook hoog gegrepen maar kan misschien net nog
Barca kan hij als doublure van doublure ingezet worden
Vind ik leuk
Jozef +44326
woensdag 19 december 2018 om 07:59
Stefano was een talent bij Ajax, maar voor het beslissende laatste stapje kwam hij tekort. Dit nieuws lijkt me fake, want de banden tussen Barcelona en Ajax zijn warm en het lijkt me vreemd dat ze hem niet langer kennen dan vandaag.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws