Anderlecht-supporters hebben zondebok gevonden: Getuigt van weinig inzicht

Anderlecht-supporters hebben zondebok gevonden: "Getuigt van weinig inzicht"

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 20:09zo 09-12-2018 om 20:09

RSC Anderlecht heeft zondagavond opnieuw niet kunnen winnen. Paars-wit bleeft steken op een 1-1 gelijkspel tegen Sporting Charleroi. De supporters hebben alvast hun zondebok gevonden. Coach Hein Vanhaezebrouck betaalt het gelag voor de 1 op 9 in de competitie.

Plaats een reactie

Rebel +2038
zondag 9 december 2018 om 20:16
VP, dit zijn reactie's die niet van echte Anderlecht supporters komen,is weer een artikel om Anderlecht onderuit te halen na best wel een goede wedstrijd .
Vind ik leuk
Rune1891 +6373
zondag 9 december 2018 om 21:01
Nochtans, als je op hun profielen klikt en wat verder kijkt, zal je zien dat het zowat allemaal Anderlecht supporters zijn...
Vind ik leuk
Toca +50314
zondag 9 december 2018 om 20:16
Verschiet ervan dat deze grote lichten het niet de fout van Hein vinden dat Bornauw handsbal maakt 🤐
Vind ik leuk
jericho666 +3541
zondag 9 december 2018 om 20:29
Beetje makkelijk om dit wat in het belachelijke te trekken terwijl de reacties wel steek houden.
Het gelijkspel kan je hem dan wel niet aanwrijven maar hij moet nu ook niet met de uitvlucht komen dat ze efficiënter moeten zijn voor doel als hij de spitsen, die dan volgens hem niet efficiënt zijn, laat staan.
Vind ik leuk
Toca +50314
zondag 9 december 2018 om 20:30
Ge kunt ze moeilijk vervangen door niemand he.
Vind ik leuk
jericho666 +3541
zondag 9 december 2018 om 20:33
Douda? Doku inbrengen en Amuzu als 2e spits? Of met 1 spits spelen en Kayembe inbrengen als extra middenvelder. Opties genoeg denk ik.
Vind ik leuk
Toca +50314
zondag 9 december 2018 om 20:34
Dan had die penalty nog kunnen vallen. Als bornauw zijn arm niet laat zwaaien gebeurt er niks en winnen we.
Vind ik leuk
jericho666 +3541
zondag 9 december 2018 om 20:37
Dat beweer ik niet maar zou er vooraan toch al wat meer snelheid/vechtlust geweest zijn. Buiten gefrustreerd zijn, heeft Dimata laatste 15 min ni veel meer gedaan.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 20:37]
Vind ik leuk
Patfey +6314
maandag 10 december 2018 om 05:41
Als iemand alsDouda of Doku scoort, maakt die penalty niets uit. Hij had Santini moeten vervangen.
Vind ik leuk
strat2 +1107
zondag 9 december 2018 om 20:45
Ik speelde al voor de wedstrijd met het idee Bakali of Dauda ipv Santini. Tijdens de rust heb ik het ook effect neergeschreven.
Ik had toch ook Kums vervangen door Verschaeren en Morioka laten staan.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 20:46]
Vind ik leuk
Toca +50314
zondag 9 december 2018 om 21:06
Bakkali was disciplinair geschorst. Alleen al op basis van de voorbije wedstrijden kan ik dat begrijpen. Vond kums zeker niet slecht. En Dauda die moet nog veel boterhammen eten hoor.
Vind ik leuk
jericho666 +3541
zondag 9 december 2018 om 21:19
Liever de laatste 10 min iemand die nog veel boterhammen moet eten dan iemand die rondwaggelt alsof hij er veel te veel heeft gegeten
Vind ik leuk
Toca +50314
zondag 9 december 2018 om 21:23
Ik geef het op. T is altijd de schuld van de trainer.
Vind ik leuk
jericho666 +3541
zondag 9 december 2018 om 21:29
Dat is een volledig foute interpretatie. Ik beweer nergens dat de 1-1 zijn schuld is. Maar blijkbaar mag je geen, in dit geval terechte, kritiek geven op zijne goddelijkheid
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 23:54]
Vind ik leuk
Lunam +1988
zondag 9 december 2018 om 22:31
Begrijp Toca volkomen, gaat eigenlijk niet meer over het spel van Anderlecht, maar gewoon velen hun instelling tegen de trainer, is persoonlijk gekomen op de man. Als ze verliezen of slecht spelen is het de schuld van de trainer, dus Hein kent er niets van, een liedje die we ondertussen al een tijdje kennen, wordt afgezaagd.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 22:31]
Vind ik leuk
jericho666 +3541
zondag 9 december 2018 om 23:53
Dus jij vond het een goede tactische ingeving om 2 spitsen te laten staan, die beide duidelijk zichtbaar door hun beste krachten heen zaten? Dat terwijl er nog 1 wissel over was en er nog aanvallende spelers op de bank zaten?
Ik vond dat dus niet. Maar zelfs een onderbouwde stelling die een bizarre keuze vd coach aanklaagt, wordt blijkbaar al afgedaan als "op de man spelen". Blinde adoratie is iets raar.
Vind ik leuk
Lunam +1988
maandag 10 december 2018 om 17:18
Ben benieuwd wie de trainer zou moeten zijn volgens al de criticasters.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 17:20]
Vind ik leuk
jericho666 +3541
maandag 10 december 2018 om 17:32
John Van den Brom is binnenkort vrij. De laatste coach onder wie Anderlecht echt champagnevoetbal speelde.
Vind ik leuk
Lunam +1988
maandag 10 december 2018 om 17:21
Het betreft niet enkel deze match 't is de kritiek op de man af weken aan een stuk. Als hij speelt met dezelfde elf is 't mis, als hij aantal veranderingen doet is 't mis, als hij 4-3-3 speelt is 't mis, als hij 4-4-2 speelt is 't mis, als ze winnen is er nog altijd iets mis aan HVH... .Hij is de messias niet, is een mens zal nog fouten maken maar verre van wat jullie hier laten uitschijnen.Misschien eens vermelden wanneer en wat er goed is zal zo geen tijd in beslag nemen.
Vind ik leuk
Patfey +6314
maandag 10 december 2018 om 05:44
Als hij geen of foute wissels uitvoert, ja, wie anders? Deze keer zijn we niet akkoord, als je niet weet dat je met Santini niet veel gaat uitrichten op de counter, heb je als trainer toch een probleem hoor.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 12:55
ik had ook altijd Santini naar de kant gehaald rond 60ste, haalt een verschrikkelijk niveau de laatste matchen
Vind ik leuk
Makke53 +400
maandag 10 december 2018 om 13:39
Der is wel keus u e slisse!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 20:19
Dimata zat al 10 minuten dood en werd niet vervangen 😡😡😡
Op een tegenaanval en balverlies van Dimata kreeg Charleroi penalty 🤬🤬🤬
Vind ik leuk
Rebel +2038
zondag 9 december 2018 om 20:25
Dat vond ik ook,zeker nu hij pas terug komt uit blessure ,Dimata is echt nodig in de ploeg,waarom terug een kwetsure riskeren?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 20:26
Een onterechte penalty. VAR?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:02
Deze maal ben ik akkoord wat heeft Hein nu bijgebracht behalve jongeren inztten 0,0
Vind ik leuk
polle1 +394
zondag 9 december 2018 om 21:05
hein moet met een 4-3-3 systeem spelen met de flanken dubbel bezet en anders ophoepelen, hij had op het einde altijd santini moeten wisselen voor doku of dauda
Vind ik leuk
wesleyvb +1331
zondag 9 december 2018 om 22:40
Ze hadden beter den TEO gehouden
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 03:25
Mja, en dan Mazzu in de plaats willen.

Goe bezig.
Vind ik leuk
Xytox +2760
maandag 10 december 2018 om 16:25
Waarom heb je de pers of supporters van andere ploegen nodig om Anderlecht af te kraken, als de helft van de Anderlecht supporters niks liever doet dan hun eigen ploeg af te kraken...?
Vind ik leuk
Xytox +2760
maandag 10 december 2018 om 16:33
Best wel grappig; 90% van de mannen die nu continu op HVH zitten kakken, waren een jaar geleden nog op Weiler aan het kakken en aan het roepen om HVH. Toen was hij zogezegd de ideale trainer voor Anderlecht, en een jaar later kan hij opeens niks meer.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 22:35
Mijn lieve mensen dit heet roeien met de riemen die je hebt
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws