'Vanhaezebrouck zet Bakkali uit de basis, Gerkens mag zich bewijzen'

'Vanhaezebrouck zet Bakkali uit de basis, Gerkens mag zich bewijzen'

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 08:33zo 09-12-2018 om 08:33

Door het puntenverlies van KRC Genk en Club Brugge kan RSC Anderlecht zondag een goede zaak doen. Dan moet het wel zien te winnen van Charleroi. Hein Vanhaezebrouck rekent daarvoor op deze jongens.

De coach van Anderlecht zag voor deze wedstrijd alvast een paar spelers terugkeren. Landry Dimata is er door een blessure niet bij, maar Pieter Gerkens en Kenny Saief zijn wel helemaal fit voor de partij. Zij krijgen volgens La Dernière Heure dan ook meteen een basisplek.

Verder moet Vanhaezebrouck het nog steeds zonder Adrien Trebel doen, waardoor Albert Sambi-Lokonga in de basis blijft staan. Yevhen Makarenko is er door een schorsing niet bij en Zakaria Bakkali verdwijnt uit de basiself. Ook James Lawrence zou nog steeds de voorkeur genieten op Bubacarr Sanneh.

Vermoedelijke opstelling: Didillon - Najar, Bornauw, Lawrence - Saelemaekers, Kums, Lokonga, Saief - Gerkens, Santini, Amuzu

Plaats een reactie

zondag 9 december 2018 om 08:37
Hoeveel keer mag die zich nog bewijzen ?! Gerkens is te zwak !
Vind ik leuk
hoekschop +3955
zondag 9 december 2018 om 08:44
Bakkali was vorige week ook nergens.
Vind ik leuk
Freddyploiks +14823
zondag 9 december 2018 om 09:14
Ja, maar Bakkali heeft iets wat Gerkens amper heeft: klasse
Vind ik leuk
hoekschop +3955
zondag 9 december 2018 om 09:20
ik voer geen pleidooi pro Gerkens maar ik snap dat Bakkali naast de ploeg valt na vorige week.
Vind ik leuk
Daydreamer +6198
zondag 9 december 2018 om 10:05
Kan ik je helemaal in volgen! Ben absoluut niet pro Gerkens maar wat Bakkali de afgelopen matchen die hij speelde heeft laten zien stemt me ook niet erg vrolijk! De klasse waar Freddy over spreekt moet er inderdaad wel ergens inzitten maar komt er gewoon niet uit en dan lijkt hij me er ietwat arrogant bij te lopen!
Ik hoop natuurlijk dat hij opnieuw zal ontploffen!
Vind ik leuk
purple +820
zondag 9 december 2018 om 16:23
ik denk dat saief start...
Vind ik leuk
DieterW +499
zondag 9 december 2018 om 08:45
Ze mogen Gerkens van mij ook bij de uitverkoop zetten! Wordt weeral een mooi duo vooraan. Zal aanvallend WEERAL niet veel soeps worden.
Vind ik leuk
Daydreamer +6198
zondag 9 december 2018 om 10:11
Bornauw - Lawrence lijkt me momenteel het beste centrale duo! Najar op rechts zou normaal onze beste optie moeten zijn maar lijkt zijn beste vorm nog te zoeken...
Ben benieuwd of Amuzu en Saelemaekers in hun dagje zijn, de individuele acties zullen van hen moeten komen!
Van Saief word ik niet echt warm.
Vind ik leuk
DieterW +499
zondag 9 december 2018 om 11:17
Het probleem met najar is dat hij in een 3-mans defensie speelt. Zet hem echt rechts in een 4-mans defensie gaat hij beter spelen, hij is van nature geen verdediger. Hein speelt een nogal raar en eigenlijk ingewikkeld systeem. Hij heeft de spelers nochtans voor een goeie aanvallende 4-3-3.
Vind ik leuk
purple +820
zondag 9 december 2018 om 16:25
hij moet een 4-4-2 spelen met deze spelers...
met 2 spitsen dan doe je iedere Driemans defensie pijn....
Vind ik leuk
w-b forever +1677
zondag 9 december 2018 om 10:41
Oei den hein zijn engeltje op de bank.Waar gaan we dat schrijven?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:50
Tijd voor de Anderlecht supportes om weer te beginnen zagen over Gerkens.
Vind ik leuk
purple +820
zondag 9 december 2018 om 16:26
ja en terecht he....
pipo
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 19:10
Normaal verlaag ik me niet om daarop in te gaan maar nu kan ik het niet laten. Jij bent een Anderlecht supporter onwaardig, anders steunde je de gehele ploeg. Ik hoop dat wanneer je kunnen hebt er eentje niet zwakker is dan het ander want dat kind zal het geweten hebben met zo'n papa.
Vind ik leuk
purple +820
zondag 9 december 2018 om 20:35
achterlijke vent, het is tijd voor de anderlecht supporters om weer te beginnen zagen over gerkens.....blablabla
debiel
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 19:12
Als ik je commentaar lees weet ik meteen waarom ik geen supporter van Anderlecht ben.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:49
Hilarisch...
Hier wordt hij uit de ploeg gezet...
Bij een andere ploeg zou men spreken van " Bakkali is niet for genoeg".
Waarmee ik bedoel dat de klemtoon verlegen veel verschil kan maken.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:58
HEIN heeft het nog steeds niet begrepen. SAIEF EN Gerkens zijn al weken nergens.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:42
Prutser A of Prutser B, t zal ni veel uitmaken. Op hun bos!
Vind ik leuk
Diego A M +4353
zondag 9 december 2018 om 15:57
Nieuws over Anderlecht interesseert u blijkbaar wel vermits ge elk artikel over Anderlecht leest met uw bijhorende belachelijke commentaar.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:32
Mijn commentaar mag al eens belachelijk zijn. UW GANSE KOP IS BELACHELIJK, EN DAAR IS NIKS AAN TE VERANDEREN DIEGOOOOO
Vind ik leuk
Diego A M +4353
zondag 9 december 2018 om 21:08
Zo praat mijn zoontje van 7 ook. Allée probeer nog eens. Gij moet beter kunnen dan dit.
Vind ik leuk
freejazz +2577
zondag 9 december 2018 om 23:10
Verspil je energie niet aan zulk onbeschoft specimen. Ik ben er zelfs zeker van dat jouw zoontje een een veel betere opvoeding heeft genoten dan die hersenloze papegaai.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 23:28
Ja, van de gebuur scheefpoeper!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 23:29
Allez, en klapt m al lang?
Vind ik leuk
Joesay +884
zondag 9 december 2018 om 11:58
Ik blijf het toch steeds raar vinden als ik die opstelling en die namen zie... Dat is dus echt geen enkele keer dat ik zo een "wauw" gevoel krijg. Daar is dus echt gene enkele uitschieter bij, niets interessant, enkel de jeugd maar voor de rest???
Vind ik leuk
polle1 +394
zondag 9 december 2018 om 12:09
hein is te koppig om zijn systeem aan te passen naar een 4-3-3 daar ze wel de spelers voor hebben ,maar dan kan hij zijn vriendje gerkens niet opstellen stel dan toch verschaeren op in plaats van die nietsnut
Vind ik leuk
Johnmor +692