Clubicoon boort Lukaku volledig de grond in: ''Hij is nergens goed voor''

    Clubicoon boort Lukaku volledig de grond in: ''Hij is nergens goed voor''

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 17:10vr 07-12-2018 om 17:10

    Laatste update: vrijdag 7 december 2018 om 17:13vr 07-12-2018 om 17:13

    Paul Ince speelde tussen 1989 en 1995 meer dan 200 duels voor Manchester United. De inmiddels 51-jarige Ince volgt zijn geliefde club nog op de voet. Ince is net als vele andere clubiconen kritisch op de prestaties van het huidige United. In een interview met Independent haalt hij onder andere hard uit naar Romelu Lukaku.

    Lukaku werd woensdag gepasseerd voor de klassieker tegen Arsenal (2-2). Volkomen terecht in de ogen van Ince. ''Lukaku scoort momenteel geen goals en wanneer hij niet scoort, waar hij is hij dan goed voor? Nergens. Hij voegt niets toe'', klinkt het harde verdict. Lukaku heeft dit seizoen pas vijf goals (19 optredens) op de teller staan en wacht zelfs al sinds maart op een doelpunt op Old Trafford. Een stat waar de Britse media onze landgenoot uitgebreid mee confronteren.

    Zolang Lukaku moeilijk het net blijft vinden, is hij voor Ince geen basisplaats waard. ''Als je als spits niet scoort, moet je gepasseerd worden. Ik weet dat hij weinig zelfvertrouwen heeft, maar José Mourinho moet aan het team denken. Ze staan achtste, een schande. Dus nu gaat het alleen om het pakken van punten. Als dat betekent dat Lukaku gepasseerd moeten worden, dan is dat wat hij (Mourinho, nvdr.) moet doen. Simpel'', besluit de 53-voudig ex-international van The Three Lions.

    Lees ook: 'Idioot' en 'gemiddelde' Pogba hard aangepakt: ''Ze zijn hem meer dan zat''

    Plaats een reactie

    camargue +3396
    vrijdag 7 december 2018 om 17:15
    Als ze hem beu zijn mag hij altijd terug naar ons komen hoor :D

    Coucke, werk aan de winkel man!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 17:26
    solden?? :-p
    Vind ik leuk
    Roach +2013
    vrijdag 7 december 2018 om 17:47
    Cadeaukestijd hè, Patrick! 😃
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1517
    vrijdag 7 december 2018 om 17:16
    "Ik weet dat hij weinig zelfvertrouwen heeft"

    Heeft em het dan over Roger Lukaku?

    Romelu heeft zoveel zelfvertrouwen dat het soms degoutant is!
    Vind ik leuk
    sceptomaan +132
    vrijdag 7 december 2018 om 17:26
    Dat is mede het probleem. Ondanks hij zichzelf nederig voelt, in België nog steeds ‘Afrikaan’ is toont zijn gedrag het tegenovergestelde.
    Zagen dat hij miskent wordt en nog niet eens in Congo geweest. Geen tijd om te gaan maar wel gaan flexen in Hollywood.
    Vind ik leuk
    Vaneigens +918
    vrijdag 7 december 2018 om 17:29
    Wat een zeveraar... Clubicoon of niet.

    "Ince is net als vele andere clubiconen kritisch op de prestaties van het huidige United."
    De Gilles De Bilde van Engeland dus. Als het de club van je leven is, sta je in eerste instantie achter de club.

    "Als je als spits niet scoort, moet je gepasseerd worden."
    En als je als spits gepasseerd wordt, kan je nooit scoren.

    "Dus nu gaat het alleen om het pakken van punten."
    Zo gaat het ALTIJD bij Mourinho.

    Lukaku is een doelpuntenmachine. They will come!
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2276
    vrijdag 7 december 2018 om 17:53
    Dat is nu eens ne slechte goalgetter zeg als 26 jarige meer dan 100goals gescoord top scoorder aller tijden bij de rode duivels, verkocht voor 74mlj ,amai vele landen benijden ons om zo een scorende spits,lukaku wat ben je toch slecht ,dat noemt men dan voetbal kenners
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    blondel +2775
    vrijdag 7 december 2018 om 18:35
    Hoeveel goals je ook het seizoen daarvoor gescoord hebt ,telt niet meer mee nu.Als je stats niet goed zijn wordt je sowieso altijd gepasseerd.Alleen een Messi of Ronaldo ontsnappen daaraan.VB genoeg.Alhoewel ik een grote fan ben van Lukaku zou ik juist hetzelfde doen moest hij niet meer scoren.
    Vind ik leuk
    JLo +640
    vrijdag 7 december 2018 om 17:57
    Kijk ook naar de rest van de ploeg en hoe de ploeg speelt als je een spits beoordeeld.

    En net even gespiekt... Ince beste stats op 1 seizoen ManU was 8 goals op 31 wedstrijden. Say no more...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:09
    Ince was geen centrum spits ook hé... ps: zonder te piepen, ken je voetbal geschiedenis... ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:28
    Zit in een serieuze vormdip da's duidelijk maar door hem zo af te kraken gaat ge zeker zijn vertrouwen niet opkrikken integendeel.
    Vind ik leuk
    Heppen1J +164
    vrijdag 7 december 2018 om 18:48
    Het is en blijft een echte machine spits en wat zer Engeland uit hun kraag zagen is hun probleen verkoop hem dan iedereen die financieel sterk in zijn schoenen staan ga daar dadelijk op af wie wil zo speler niet
    Vind ik leuk
    Olli +285
    vrijdag 7 december 2018 om 19:10
    Lukaku kent zn minderen kanten en is daar ook eerlijk over. Zeggen dat als hij niet scoort hij niks bijbrengt is zever want hij weegt altijd. In 2 dingen blinkt hij uit: Countervoetbal tegen dominante ploegen waar uimte in de rug ligt en afwerken bij een ploeg waar de aanvoer vaak van wereldklasse is... jammer genoeg heeft hij die aanvoer niet bij Man U. Dat ze hem tijdje benchen omdat hij n iet scoort snap ik, het bashen daarentegen niet nodig.
    Vind ik leuk
    Keith +25
    zaterdag 8 december 2018 om 10:10
    Volledig akkoord Olli! Ik heb de indruk dat er langs alle kanten “kenners” klaar staan om Romelu de grond in te boren wanneer er zich nog maar de geringste kans voordoet... Wat Man U betreft: alsof de andere sterspelers het daar zo fantastisch doen...
    Vind ik leuk