Neus van Benavente bloedt: “Ik weet niks van Anderlecht-interesse”

    Neus van Benavente bloedt: “Ik weet niks van Anderlecht-interesse”

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 13:32vr 07-12-2018 om 13:32

    Bij RSC Anderlecht zoekt men nog naar aanvallende impulsen. In de wandelgangen klinkt het dat Cristian Benavente op het verlanglijstje van paars-wit staat, maar daar zegt de Peruviaan niet van op de hoogte te zijn.

    In La Dernière Heure laat Benavente zich uit over zijn toekomst. "Ik heb zin om overal goed te spelen, of dat nu tegen Anderlecht of Cercle Brugge is. Dat is hetzelfde voor mij.”

    Zondag kan Benavente zich nog meer in de kijker spelen van Anderlecht. Dan gaat hij met Charleroi op bezoek in het Constant Vanden Stockstadion. “Die match tegen Anderlecht is niet belangrijker. Op dit moment denk ik enkel aan Charleroi, ik ben hier zeer tevreden. Ik weet niks van interesse van Anderlecht.”

    Langdurig contract
    Dit seizoen speelde Benavente in alle competitiematchen van STVV. Daarin scoorde de aanvaller zeven keer. Hij gaf ook drie assists. Bij Charleroi heeft hij nog een contract medio 2022. Zijn transferwaarde wordt op 4,5 miljoen euro geschat.

    Poll

    Is Benavente een aanwinst voor Anderlecht?

    (139 stemmen)

    Plaats een reactie

    Frefke +909
    vrijdag 7 december 2018 om 14:07
    Ja 'k zou ook eens goed nadenken... want het is niet meer zoals vroeger : ik kan naar het grote Anderlecht...
    Vind ik leuk
    agdh +1610
    vrijdag 7 december 2018 om 14:16
    “Dit seizoen speelde Benavente in alle competitiematchen van STVV. Daarin scoorde de aanvaller zeven keer. Hij gaf ook drie assists. Bij Charleroi heeft hij nog een contract medio 2022. Zijn transferwaarde wordt op 4,5 miljoen euro geschat.“

    Wel straf, alle matchen meegedaan met STVV en toch bij Charleroi spelen 🙃
    Vind ik leuk
    Toca +40238
    vrijdag 7 december 2018 om 14:21
    Twijfelgeval. En al zeker niet de spelmaker die we echt wel nodig hebben.
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1506
    vrijdag 7 december 2018 om 15:28
    Spelmaker niet... goaltjesdief daarin tegen..
    Vind ik leuk
    camargue +3396
    vrijdag 7 december 2018 om 16:29
    mja, ik zou hem toch graag eens bij ons willen zien, niet op de 10 maar vanaf de flank is hij misschien toch wel een meerwaarde.
    Vind ik leuk
    Toca +40238
    vrijdag 7 december 2018 om 17:11
    Oké ik sluit mij aan bij de meerderheid.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6571
    vrijdag 7 december 2018 om 14:29
    "Dit seizoen speelde Benavente in alle competitiematchen van STVV. Daarin scoorde de aanvaller zeven keer. Hij gaf ook drie assists. Bij Charleroi heeft hij nog een contract medio 2022. "
    Nog iemand de fout gezien? ;-)
    Vind ik leuk
    Makke53 +350
    vrijdag 7 december 2018 om 14:35
    Kan wel Gerkens vervangen vind ik!
    Vind ik leuk
    Peed +397
    vrijdag 7 december 2018 om 14:41
    Wie niet ?
    Vind ik leuk
    Smuuw +866