'Floptransfer van Anderlecht denkt al aan vertrek en wil terugkeren naar KVO'

    'Floptransfer van Anderlecht denkt al aan vertrek en wil terugkeren naar KVO'

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 12:47vr 07-12-2018 om 12:47

    RSC Anderlecht staat voor een drukke transferperiode. Het gaat op zoek naar versterkingen, maar zal ook enkele spelers zien vertrekken. Knowledge Musona kan er daar één van zijn.

    Volgens Het Nieuwsblad aast de Zimbabwaan op een vertrek bij Anderlecht. Hij zou een terugkeer naar ex-ploeg KV Oostende ook enorm zien zitten. Het is echter nog maar de vraag of KVO aan de financiële voorwaarden van Anderlecht én de aanvaller kan voldoen.

    De aanvaller werd de vorige zomer met grote bombarie aangekondigd als nieuwe aanwinst, maar kon toch nog niet helemaal overtuigen bij paars-wit. Hij zit vaker dan hem lief is op de bank en wil daar dan ook verandering in zien komen.

    Musona speelde dit seizoen tien wedstrijden voor Anderlecht, veelal als invaller. Daarin was hij goed voor één doelpunt en twee assists. Bij de Brusselaars heeft hij nog een contract tot medio 2022.

    Plaats een reactie

    vrijdag 7 december 2018 om 12:52
    Bye bye! Wat een goed nieuws lezen we hier vandaag toch ;) Vranjes, Milic, Musona.
    Geruchten zijn nog geen feiten, maar toch :)
    Vind ik leuk
    DDT +3445
    vrijdag 7 december 2018 om 12:56
    Inpakken en onder de kerstboom leggen in Oostende
    Vind ik leuk
    Boerken +7060
    vrijdag 7 december 2018 om 13:03
    Ook Coucke zou mogen terugkeren 😬
    Vind ik leuk
    skippie +349
    vrijdag 7 december 2018 om 13:38
    Really, iemand met geld zou je buitengooien? Akkoord zijn 1ste transferperiode was een totale flop maar ik ben zeker dat hij er een goeie les uit geleerd heeft. Dit is nog maar zijn 1ste, HVH heeft jarenlang geflopt!!
    Vind ik leuk
    jericho666 +2710
    vrijdag 7 december 2018 om 13:50
    Idd we zouden iemand willen buitengooien die erin geslaagd is om op minder dan een jaar het operationele resultaat break even te trekken, na dat er jarenlang (grote) verliezen waren.
    En het transferbeleid was niet goed maarr hij heeft direct maatregelen genomen om dit in de toekomst te vermijden.
    Vind ik leuk
    Patfey +5551
    vrijdag 7 december 2018 om 15:29
    Zouden ze bij FCB wel willen, zeker😉
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3364
    vrijdag 7 december 2018 om 16:02
    Oppassen met die initialen, er zit er nog zo ene😎
    Vind ik leuk
    Lunam +1638
    vrijdag 7 december 2018 om 16:17
    Blijkbaar ben je er niet gerust in als Coucke aanblijft.
    Vind ik leuk
    Boerken +7060
    vrijdag 7 december 2018 om 17:53
    Waarom zou ik, het is ludiek bedoeld
    Vind ik leuk
    Lunam +1638
    vrijdag 7 december 2018 om 19:57
    Van mij ook.
    Vind ik leuk
    Toca +40240
    vrijdag 7 december 2018 om 13:15
    Zal wel een kerstcadeau van Coucke worden denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:44
    Secret Santa :p
    Vind ik leuk
    camargue +3396
    vrijdag 7 december 2018 om 16:40
    Inpakken en met een grote strik rond zijn lijf onmiddellijk terugsturen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:44
    Coucke zal maar al te graag zijn fout rechtzetten en musona terug naar kvo laten gaan.
    Vind ik leuk
    Heppen1J +164
    vrijdag 7 december 2018 om 18:55
    de kerstcadeau zijn al gestart je mag voor vele anderlecht fan ook vroeger vertrekken wel gaan voor jou niet rouwen
    Vind ik leuk