Vormer over zijn band met trainer Leko: Geloof je me niet?

    Vormer over zijn band met trainer Leko: "Geloof je me niet?"

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 09:48vr 07-12-2018 om 09:48

    Ruud Vormer is niet aan zijn beste seizoen bezig. Even zette Ivan Leko de huidige Gouden Schoen zelfs op de bank. De Nederlander vindt nog steeds dat hij te snel aan de kant werd geschoven.

    Zo zat Vormer op de bank tijdens de topper in en tegen Racing Genk. "Ik heb het er met de coach over gehad. Hij zei: Ik wilde je reactie kunnen zien", blikt de Nederlander eerlijk terug in Het Nieuwsblad.

    Opgeven deed hij echter niet, waarna tegen AS Monaco opnieuw een basisplaats kreeg, én scoorde. "Ik had een contract van vier jaar getekend en hij wilde weten of ik op mijn lauweren ging rusten. Maar zo ben ik niet. Ik blijf gewoon knokken."

    Te soft
    Leko wilde een punt maken. "Hij vond me gewoon te soft, zei hij. Dat mag. Dan is het aan mij om te reageren. En dat heb ik gedaan."

    Nog opvallend: na de wedstrijd tegen Standard kreeg Michel Preud’homme een stevige omhelzing van de Brugse kapitein. "Ik had Michel nog niet gezien, daarom deed ik dat. Leko zie ik elke dag. Mijn band met Ivan Leko is gewoon goed. Geloof je me niet? Het is gewoon goed", besluit Vormer.

    Plaats een reactie

    vrijdag 7 december 2018 om 10:04
    Ligt dat aan mij, of zit er toch een kleine haar in de boter tussen Vormer en Leko?
    Vind ik leuk
    Jules +80
    vrijdag 7 december 2018 om 11:17
    Ligt aan jou 😉
    Vind ik leuk
    TageMeister +5562
    vrijdag 7 december 2018 om 10:10
    Is der buiten Ruudje nog iemand die vind dat hij goed genoeg bezig was?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:23
    Idd... Wesley, Nakamba, Matta... en eigenlijk op horvathen Hans na toen het hele team... nu op t moment zie ik terug een club... alleen ik zie Wesley en Dennis niet graag samen op t veld. Ik kan mis zijn, maar dan heb ik toch de indruk dat het 4-kant draaid voor in...
    Vind ik leuk
    freeman +12064
    vrijdag 7 december 2018 om 11:35
    Een fitte Dennis hoort steeds in de ploeg, ook naast Wesley .
    Samen met Vanaken vormen ze een perfekte combinatie !
    Vind ik leuk
    RD +813
    vrijdag 7 december 2018 om 12:56
    Ik vind Dennis weinig voetbalverstand tonen. Start vaak doelloze acties en maakt regelmatig de foute keuzes.
    Nu is hij technisch wel subliem en komt er daar nu en dan iets moois uit voort.
    Vind ik leuk
    Pajot1 +243
    vrijdag 7 december 2018 om 13:12
    Blabla blabla bla
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:11
    Heel vindingrijk. Heb me kapot gelachen
    Vind ik leuk
    Toca +40809
    vrijdag 7 december 2018 om 10:25
    Als Ruud geen zelfkritiek heeft, zal Leko dat wel doen.
    Denk dat hij dat perfect gefixt heeft. Geen enkele speler mag zomaar zeker zijn van zijn plaats.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +3032
    vrijdag 7 december 2018 om 12:29
    Het schoonselhof ligt vol van mensen die dachten dat ze onmisbaar waren.
    Leko wou hem terug met de voetjes op de grond zetten.
    En het ziet er naar uit dat het gelukt is.
    Ruud is aan zet nu,aan hem om nu als een echte kapitein te reageren op de plein
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2314
    vrijdag 7 december 2018 om 12:07
    Mentaal en conditioneel zullen er altijd dipjes zijn gedurende een jaar , ruud weet dat van zichzelf wel te plaatsen en knokt zich daar wel doorheen, we hebben tenslotte goede invallers die hoognodig zijn om mee te strijden voor de titel
    Vind ik leuk
    Brazil +1
    vrijdag 7 december 2018 om 13:05
    LEKO, ga maar naar u grote ploeg, als je zo denkt over RUUD, ga naar je Wereldploeg, andere en betere CLEMENT P.
    Vind ik leuk
    Pajot1 +243
    vrijdag 7 december 2018 om 13:14
    1ste post en een domme...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws