'Club Brugge wil komende winter een stevige transferslag slaan'

'Club Brugge wil komende winter een stevige transferslag slaan'

Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 08:17vr 07-12-2018 om 08:17

Heel wat spelers van Club Brugge lonken naar het buiteland. Ook al zijn er nog geen vertrekkers momenteel, toch wil Blauw-Zwart uitpakken op de transfermarkt. Het Nieuwsblad weet welke plannen het heeft.

Eerst en vooral mikt Club op de komst van een grote targetspits. Wesley Moraes is dan wel nog niet vertrokken, Blauw-Zwart wil alvast werken aan de toekomst. De Braziliaan is in beeld bij Arsenal FC en Valencia FC.

Daarnaast mikken Vincent Mannaert en co op een creatieve vleugelverdediger, al moet dat wel iemand zijn die zeker binnen het systeem van Ivan Leko past. Daarbovenop mikt Blauw-Zwart evenals op een uitvoetballende centrale verdediger.

Tot slot prijkt ook een nieuwe nummer tien op het lijstje. Aanvankelijk was ook een box-to-box-middenvelder een prioriteit, maar door de doorbraak van Sofyan Amrabat lijkt die positie reeds ingevuld.

Plaats een reactie

Toca +47627
vrijdag 7 december 2018 om 08:23
Een uitvoetballende centrale verdediger, hopelijk leest Verschueren dit ook..
Vind ik leuk
Wankstar123 +2091
vrijdag 7 december 2018 om 08:28
Ik denk dat Verschueren wel weet wat Anderlecht nodig heeft. Voor z’n komst werd er gesproken over maar 2 versterkingen in januari te halen. Nu moeten Vranjes en Milic weg en gaan ze ook voor die 2 vervangers halen.
Vind ik leuk
Toca +47627
vrijdag 7 december 2018 om 08:33
Geloof ik nu ook wel, ik droom al lang van een verdediger die ook wat kan voetballen.
Vind ik leuk
Diego A M +4238
vrijdag 7 december 2018 om 10:20
En toch geloof ik nog in sanneh.
Vind ik leuk
Toca +47627
vrijdag 7 december 2018 om 10:23
Ik wil hem ook nog niet opgeven, maar hij moet wel terug van de bank komen natuurlijk.
Vind ik leuk
Olli +328
vrijdag 7 december 2018 om 16:41
Voor zover ik het zie ook meer een stevige verdediger dan de uitvoetballende verdediger die aangekondigd was. Twijfel er niet aan dat die er nog door komt maar 8 miljoen is toch best wel veel
Vind ik leuk
Toca +47627
vrijdag 7 december 2018 om 17:23
Sowieso veel te veel geld voor een verdediger.
Vind ik leuk
Wankstar123 +2091
vrijdag 7 december 2018 om 10:21
Anderlecht heeft uiteraard meer nodig dan een goede uitvoetballende verdediger ;)
Vind ik leuk
DOMI +330
vrijdag 7 december 2018 om 12:16
Wat er nodig is is wel duidelijk bij Anderlecht. De vraag is hoever de voorzitter zijn geldbeugel wil opendoen!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 12:19]
Vind ik leuk
freeman +13414
vrijdag 7 december 2018 om 18:08
En vooral Coucke ..... dit aangaande de kostprijs ! :-)
Vind ik leuk
mapolean +1069
vrijdag 7 december 2018 om 08:37
Zouden ze er echt rekening mee houden dat Hans Vanaken weg gaat? Volgens mijn blijft die tot het einde van zijn loopbaan bij Club...
Vind ik leuk
Zelfkweek +1304
vrijdag 7 december 2018 om 09:54
Vrees er voor......
Vind ik leuk
Kris1 +1130
vrijdag 7 december 2018 om 10:42
Die uitvoetballende verdediger moet prioriteit zijn. Vasquez zou een enorme creatieve impuls aan ons middenveld kunnen geven in gesloten matchen. Zo kan Hans ook af en toe de batterijen opladen. Misschien Schrijvers of Openda een echte kans als spits geven. De laatste grote spits was niet echt een meevaller ondanks het prijskaartje.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 16:58
veel te vroeg voor Openda, zou dan nog liever eens Ngongé uitproberen als centrumspits
Vind ik leuk
Lodecol13 +3129
vrijdag 7 december 2018 om 18:44
Hallo vp geen nieuws uit brugge die spelen toch vanavond ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws